להיות מודע לנשמה כאן ועכשיו

המטרה האבולוציונית הנוכחית שלנו, כפרטים וכמין אנושי, היא להרחיב את המודעות לנשמה - לחיות כאן ועכשיו עם המודעות להיותנו נשמה שמשתמשת בכלי ארצי.  אין שום דרך להרחיב מודעות לנשמה ולהיות נוכחים בה כאן ועכשיו, בלי להזדהות עמה. איך אנחנו אמורים לעשות זאת  ?

המטרה שלנו היא לממש את תכלית הנשמה להיות העצמי הגבוה בקיום, לעשות תכלית זאת לאמתית על ידי מודעות לנשמה כאלוהית בקיום. לכן, אנחנו צריכים להתרכז על נוכחות הנשמה. הריכוז הוא במחשבה יחידה ;  "אני כנשמה והאני הגבוה עובדים יחד כיחידת מודעות אחת".

 נשאל את עצמנו : "איך האני הגבוה שלי חושב במצב הזה ואיך הנשמה שלי תגיב לזה ?" ואז נפעל בהתאם. (זה כך כשאנו נמצאים בהרמוניה ובסנכרון הטבע הנמוך שלנו עם הטבע הגבוה של הנשמה והעצמי העליון.


אנו חיים בעולם של אנרגיות וכוחות פנימיים. כאשר אנו חיים מתוך האני הנמוך, אנו משתמשים בכוחות שלנו באופן המוביל לכיוון הפוך מהתפתחות הנשמה בספירלה העולה. כאשר אנו חיים מתוך העצמיות הגבוהה, אנו משתמשים באנרגיות שלנו ובכוחות הטבעיים של הבריאה בצורה שמובילה להתפתחות מעודנת בנתיב הנשמה. יש לנו מטרה אבולוציונית, שעמה אנחנו תמיד רוצים להגיע גבוה יותר לפוטנציאל האלוהי שלנו.


לכן, כאשר אנו מקשיבים פנימה לקולו של העצמי הגבוה ומתרכזים בהכוונתו, אנו משתמשים באנרגיות שלנו למטרה אבולוציונית גבוהה יותר. את כל האנרגיות האלה נוכל לקחת אתנו כאשר מגיע הזמן של ההתפתחות שלנו בבית ספר הארצי לסיומו. עם האנרגיות והכוחות הגבוהים האלה אנחנו פשוט בונים את גוף הנשמה שלנו וגוף מנטלי של אור זה בו נשתמש  לקיום הבא של הנשמה כשנסיים התפתחות אנושית זאת. 


בהבנה זאת, הבה נתרכז על הרמוניה וסנכרון הישות שלנו עם הטבע האלוהי שלנו. זהו אחד הדברים הטובים ביותר שכל אחד יכול לעשות, כי דבר אחד בטוח : הזמן שלנו כאן על כדור הארץ הוא מוגבל. אנחנו לא נשתמש בגוף הזה לנצח, אלא רק אם כן נצליח להפוך אותו לאור סולרי, שהוא האור הנצחי של הנשמה. 


האם אנו כאנשי הדור של המחשבה החדשה מוכנים לעשות את זה ?  


הבה ניתן לאור של הנשמה לזרוח דרך הגופים שלנו, דבר שדורש טיהור גדול של ההיבט החומרי שלנו שמסתיר את האור של הנשמה. נדרש מאתנו כוח רצון חזק מהרגיל, לשם התפתחות רוחנית בחיים עצמם. הרצון החזק והנחישות של הנשמה מובילים את האישיות חזרה הביתה למורשת האלוהית שלנו כשאנו עושים עמה חיבור יומיום ומתחברים לאור הסולרי היפה שלה.


תיאום הנשמה עם התכלית שלה

הסבר מאורין


אתה מיישר קו עם נשמתך על מנת שתוכל להביע אהבה כנשמה והיא תסייע לך להתקשר עמה כדי לחוות יותר אהבה, חמלה וסליחה לעצמך ולאחרים. כשאתה ממזג את מרכז הלב שלך עם הנשמה שלך, נובע ממך צליל של אהבה, כאנרגיה מגנטית טהורה, הרמונית, אוהבת ומרפאת המרימה את כל החיים סביבך לרטט עדין של אור. תוכל להשתמש בהבנות אלה במסע הנשמה שלך ובכל פעם שתרצה להרגיש יותר אהבה טהורה כדי לבטא אותה.




מסע פנימי ויזואלי עם קהילות האור לעבר מישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור ולהביאו למישור הארצי ולשם השגת הארה והרחבת התודעה ✨להרחבה - מומלץ אתר-בלוג "מסע הנשמה אל האור https://1oneness.wixsite.com/be-yours קישור חשוב המסביר על מישור הנשמה ואפיוניו

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים