שחרר ותן לאלוהי להיות

 ילד אור יקר של הבריאה שלי ; 

" אני מטפח את גן התודעה שלי בעצמי ואני קורא לך להתייצב בשלוות-האל, נותן לי לדבר אליך כשאתה מקשיב פנימה. דע שעצמה גדולה נמצאת בשקט שבפנים, מנקודה זאת של דממה, זה האני האלוהי שהנני שמדבר אליך. תן לתודעה שלך להתעלות כדי לפאר אותי עם גוף האור שלי, אתו תנוע בחופשיות במימוש הרצון  האלוהי. כאשר אתה נכנס לתודעה שלי, הדרכה חזקה מתמיד נמצאת בתוכך.  הקשב למילתי והתמקד בי. אז אנרגיה מתממשת בסינכרוניות מושלמת כדי לגלות לך את הווייתי. 

הקשב ללא אנוכיות ועם לב פתוח. ישנו קול אחד בלבד. הקשב לבורא בערנות. התרחק מכל אשליה המראה על נפרדות ודואליות אשר ישנה בפלנטה, ואתה תתרומם. כאשר אין לך תשוקות ארציות עבור עצמך בלבד ולבך פתוח ברצון טוב לכל החיים, רוח הקודש ממלאת אותך ורוחי שוכנת בך.  תן לתודעה להתעלות כדי לפאר אותי עם גוף האור. אתו אתה תנוע בממדי הקיום האלוהיים בחופשיות, במימוש הרצון  האלוהי."

פניה ישירה לאלה שנושאים את האור בלבם והכרתם עבור הפלנטה

" אני הנני כל מה שיש. זוהי התכנית של האדמה החדשה, החיים החדשים, האנרגיה החדשה. כאשר אני הנני בא, זה מצב הכרה שישנו. לכן הרימו את לבכם אליי ותנו לגופכם להיות לאור. עליכם לאפשר ולקבל זאת למערכת שלכם.  התכנית הנה אהבה שנפתחת כחסד על פלנטה זאת. אתם תמצאו שלא תכירו את כדור הארץ הזה כאשר הפלנטה מכניעה את עצמה לכוחות הגבוהים של החיים ונותנת להם גוף של חיים ואור. 

כעת זהו זמן של ניצחון לאור. אני אוסף את אנשי האור שלי לתכלית של הבאת העידן החדש ואתם חייבים להתרומם לתוך אהבה ללא תנאי שהיא לא אישית במהותה, כדי לתת אותה לאחרים. תמיד חיזרו לבית הפנימי שבלבת ההוויה שלכם ומשם תחוו את המציאות האלוהית שהיא אתם באמת. אז אינכם נאבקים עוד עם העולם החומרי וחוויות האשליה שלו. 

מאבקיכם ייפתרו כאשר תסתכלו במיקוד על האור האלוהי שבפנים. מכאן העצמי האלוהי שהנני מנהל הכול. אנרגיית החיים מתבטאת עם הרצון האלוהי כדי לממש את הבורא בתוך אדם השלם בעצמיותו. זוהי אינטואיציה אלוהית שמתבטאת, דרך איחוד הכוחות שבפנים לאחד. אז אינכם צריכים לפתור דברים בעצמכם כי אתם לומדים לחיות בתודעה שלי. כאן הכול נמצא מותאם לרצון הגבוה של מציאות הנשמה. כעת רק הירגעו והיו מי שאתם נועדתם להיות. 

זכרו תמיד לסלוח, כי פעולת הסליחה שוברת אנרגיה ישנה ורק כך ניתן להתרומם. התרחקו מרשתות הכרת בן התמותה ומערכת האמונות שלו. אם אתם שופטים אחרים או את עצמכם, אתם נלכדים. ראו דרך עיני האלוהי את המציאות. דעו שברגע שאתם מחפשים אותי כאור שבפנים, אני הנני שם. דבר זה מביא להארה וזה קורה מידית בהשגת האור. 

אל תסתכלו החוצה לחפש גורו, מורה, מדריך. לקבלת ידע והשראה שיכנו בפנים, במרכז ההוויה שלכם, הולכים בעקבות העצמי האלוהי. הוא האחד שיש להקשיב לו כדי להשתחרר. כנסו דרך השער הפנימי ובואו הביתה אל האני הנני המבורך. הבן האלוהי שמממש את עצמיותי בכם. 

אני הנני אור העולם ומי ששוכן בי מורם לאור !

הזינו באור האמת את ההכרה האלוהית ולא את ההכרה האנושית שלכם. עזבו הכול מאחור ולכו בעקבותיי. אל תיקחו אתכם "בגדים משומשים" בכניסה לדרך חדשה.  נוחו בהכרה שלי והקשיבו לקולי. האל מדבר דרך הלב ויש לו את המילים שהוא רוצה לומר לכם !  

היום אני שולח אתכם כנושאי האור שלי להביא את ילדיי הביתה כדי שגם הם יורמו. כך אתם תשיגו קרינה גבוהה יותר של אנרגיה אלוהית של שדה האנרגיה האלוהי. כאן אתם מתממשים בזרימה ברשת האור האחת, ובעצמה  אלוהית דרך גופי האור. האור האלוהי.

האל תמיד מכיר את עצמו דרך הבריאה שלו ודרך ילדיו. כאשר אתם נחים בהכרה האלוהית, שדות היצירה שלי נפתחים. כאן אתם מאפשרים לי להיות עם אור של עצמת האהבה בכם. לכן, אל תתנו להופעה השלילית שנגלית בחוץ לרמות אתכם. מה שהאב האלוהי נותן לילדיו הוא אור נצחי טהור, המניב יופי, שלמות והרמוניה. סלחו לטעויות העבר, השתחררו מהקרנה חוזרת שלהם ותנו רק לאור שלי להתבטא בכל רגע כמי שאתם באמת, יודעים כי אנחנו יחד האחד הנצחי. כך אהבתי עוטפת את כל כדור הארץ דרככם. וכך קורה ! " 

עוצמה וסמכות באים דרך האל החי באדם כמסטר. הטבע של העצמי-האלוהי כהוויה טהורה בביטוי הנו עוצמתי. זה בא מאיחוד הנשמה עם הרוח, איחוד אדם ואל בהכרה ובלב. התבוננות פנימית ותובנות לישום -- בקישור :

סרטון 


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים