הפעלת האש המקודשת המטהרת

כמה מילים על האור המקודש ותרומתו להתעלות התודעה - 

המסטר של הלהבה הסגולה הוא סיינט ג'רמיין - המסטר המוביל את העידן הזהוב החדש. האש המקודשת הסגולה, היא אש מרוח הקודש שמבטלת ומתמירה את הסיבה, תוצאה, רשומה וזיכרון של כל מה שאינו הולם , שנצבר באדם כקרמה שלילית. להבה זאת מכונה גם אש ההתמרה, הרחמים, הסליחה ולהבת -החופש. מהות האל הבורא היא אהבה סולחת וחומלת וניתן להשתמש בלהבה הסגולה שהנה מהות אלוהית זאת, לרומם, להתמיר, לטהר באמצעות משיכת האור האלוהי הסגול שנובע מהשמש המרכזית הגדולה שבלב הקוסמי.

אש הלהבה פועלת לביטול כל בריאה שגויה אנושית שלא הולמת את האלוהי, מבלי לשלם את מחיר הקרמה שנצברה במערכות החיים של כל אדם, מחיים אלה וחיים קודמים. כך ניתן להתקדם בביטול קרמה שצברנו ולהתעלות. מה שנדרש זה להצהיר עם כוונה עמוקה את המשפט הבא ולהזדהות עם נוכחות האני הנני. לומר:

"אני הנני הוויה של אש סגולה, אני הנני טוהר רצון האל !"

לראות או לחוש אור סגול בהיר של האש הסגולה, שחודרת דרך כל אחד מארבעת הגופים הנמוכים, עוטפת אותם ומבעירה כל מה שאינו הולם, בגוף הפיזי, הרגשי, המנטלי, וגוף הזיכרון. אור האל הוא אור תבוני יודע כל. הוא מבחין מה אינו ממנו ומבטל זאת בהצהרה שבאה מאדם שבאמת רוצה להבריא את ארבעת הגופים הנמוכים שלו.

כאשר אומרים עם אמונה וכוונה "אני הנני"- שאלה מילים שמפעילות עצמה יוצרת אלוהית, אז משפט זה שנאמר מפעיל את האש המקודשת לנקות מה שאינו הולם. האור התבוני הזה מגיע לכל מקום אליו הוא נשלח כאשר יש כוונה טובה בלב. ככל שעבודה זאת נעשית ברצינות ובהשתוקקות להתנקות, כך הבריאה השגויה שיצרנו מתמוססת ברמה של חומר ואנרגיה.

המסטר סיינט ג'רמיין מסביר , שבקריאה לנוכחות "האני הנני" וזימון האש הסגולה לפעולה, אדם יכול לטהר את ההכרה והגוף מכל מה שחוסם את זרימת האור וכך לנקות את התודעה כדי לקבל יותר הארה, מהרמה של הגוף הפיזי עד גוף הזיכרון.

הסבר מורחב איך הלהבה עובדת : סגולות ''הלהבה הסגולה'' – The Violet Flame

הלהבה הסגולה היא אנרגיה בלתי נראית שנראית סגולה לבעלי יכולת לקריאת הילות. במאות הקודמות, קדושים מהמזרח ומהמערב השתמשו בלהבה הסגולה כדי להאיץ את ההתפתחות הרוחנית שלהם, אבל סוד הידע החשוב הזה נשמר חסוי מההמונים עד למאה ה-20. 

סנט ג''רמין, מאבות האלכימיה, המאסטר הגדול הידוע גם בשם ''אדון הקרן השביעית'' (The Lord of the Seventh Ray) שהוביל את תנועות החופש במילניום האחרון, ביחד עם שורת המלאכים הגבוהים, הם אלה שהביאו את המתנה של הלהבה הסגולה בשנות השלושים. אחרי דורות של שמירת האנרגיה הזאת בסוד, המלאכים החליטו בעקבות המצב שאליו נקלעת האנושות, לשחרר את הידע ולהתחיל להפיץ אותו במהרה ובדחיפות לכלל האנושות.

מהי הלהבה הסגולה?

האור האלוהי הסגול הוא אחד מ''שבע הקרניים'' של האור אלוהי הלבן. כל קרן מכילה אנרגיה מיוחדת שלה, תדר, צבע ואיכות ספציפית של התודעה האלוהית. והלהבה הסגולה ידועה בהיותה ''הקרן השביעית'' ומייצגת סליחה, חופש, יצירה, חמלה ושינוי תדר. כשאנו מזמנים אותה בהתכוונות גבוהה (גם דרך המדיטציה), היא יורדת באור סגול בעוצמה של זרנוק אנרגיה ישירות אלינו ושוטפת את כל תאי הגוף שלנו.   

מהו הריפוי שמביאה הלהבה הסגולה לאלה שמתרגלים אותה?

ללהבה הסגולה הרבה איכויות. היא יוצרת טרנספורמציה, מעוררת ומחזקת את האנרגיה שלנו. היא יכולה לרפא בעיות רגשיות וגופניות, מרפאה מערכות יחסים ומקלה על החיים. הלהבה הסגולה משנה אנרגיה שלילית לאנרגיה חיובית וכך הופכת לכלי מעשי לריפוי, ביודענו היום ששורש המחלות יכול להיות מותנה במצב המנטאלי, רגשי ורוחני שלנו. הלהבה זמינה עבור כל מי שמעוניין בשינוי דפוסי חשיבה ורגש שליליים. צבירת אנרגיה שלילית יכולה גם למנוע מאיתנו להצליח בחיים האלה. לפי עדויות אישיות, הלהבה גם זמינה לכולנו להתנקות מאנרגיות העבר הישנות וכך, יכולה לעזור לנו לשחרר טראומות מהילדות ואפילו מטראומות שמלוות אותנו מגלגולים קודמים, וניתוק מפחדים עמוקים. בנוסף לשלווה הגדולה, היא שוטפת באנרגיה של חיות ומנקה את האאורה. 

מהו ההסבר המדעי לאנרגיה הזאת?

נתחיל מהאור האולטרה סגול (UVC ) הידוע במשך מספר עשורים כבעל כושר עיקור ומשמש למטרה זו בסוגי תעשייה שונים ורבים. כמעט כל החיידקים והנגיפים נהרגים או מעוכבים ע"י קרני UVC; פצעים שנחשפים לקרינה האולטרה סגולה נרפאים מהר יותר מאלה המטופלים בתרופות בלבד. האולטרה סגול הוכח בהקלה על גירודי עור קשים ומשמש כמטהר אוויר שהורג בקטריות באוויר הלא בריא בבתי החולים.
הפעולה של הלהבה הסגולה דומה ל UVC. היא אינה יכולה עדיין להימדד מדעית אבל היא עובדת באופן דומה לאולטרה סגול ולתדרים השונים של האנרגיה האלקטרומגנטית: כשהלהבה הסגולה עוברת דרך הגוף שלנו, היא מאיצה את התנודתיות של האלקטרונים בתאים שלנו, עוקרת ומפזרת את הדחיסות והפסולת (כולל החיידקים) שהצטברו בתוך חלל האטום שבגופינו ומרפאה.

מהם ארבעת הגופים שלנו?

לכולנו ארבעה גופים שמקיפים את הנשמה:

1.    הגוף הפיזי שרואים וחשים
2.    הגוף האסטראלי שמכיל את הרגשות שלנו
3.    הגוף המנטאלי שמכיל את החשיבה ההכרתית והתת הכרתית
4.    הגוף האתרי שמכיל את כל הזיכרונות שלנו מחיים אלה ומגלגולים קודמים.

הלהבה הסגולה פועלת על ארבעת המישורים האלה באופן שהיא משנה את מהירות התנועה שלהם. בדקלום הצהרות , האנרגיה הסגולה חודרת לתוך כל התאים בגופינו, לתוך ההכרה, הרגשות, תת המודע והזיכרונות ועושה עבודת ניקיון וטיהור מכל פגע ואנרגיה דחוסה ומעכבת.

בפיזיקה, ויברציה (רטט) זה המהירות שבה משהו זז קדימה ואחורה (תנודה). ברמה הרוחנית רטט הוא גם סף התזוזה של האלקטרון כשהוא נע סביב גרעין האטום. האלקטרונים מכניסים אנרגיה בתנועה וירידת התנועה מרחיקה אותנו מהאנרגיה האלוהית. התוצאה תביא למחלות.

99.9% מהמסה של האטום נמצאת בתוך גרעין האטום (NUCLEUS) וכל חלל הכדור בעצם ריק ומכיל רק אלקטרונים ששוקלים מעט מאוד. בכל החלל הריק הזה שנותר בין גרעין האטום לקליפת האטום, מצטברים הרעלים הרגשיים, הזיכרונות המעכבים, הפחדים וכל האנרגיה השלילית יכולים להיתקע שם. הנוכחות השלילית הזאת יכולה להיראות כמו אבק, ואף לכלוך מוצק. כשארבעת הגופים שלנו נתקלים באנרגיה שלילית זאת,   הוויברציה של האלקטרונים נחלשת וזה גורם לנו להתמגנט יותר ויותר לתדר השלילי עד למקרים האקוטיים שמובילים לבסוף למחלה ולמוות.

ככל שיש יותר דחיסות ב-4 הרבדים של הגוף שלנו, תלך ותרד תנודת (רטט) התדר שלנו ונרגיש יותר כבדים ועמוסים. זו הסיבה הרוחנית למוות. מי שלמד יוגה ואקופונטורה יודע שבריאות אופטימאלית נוצרת כשהאנרגיה הרוחנית זורמת בחופשיות דרך הגופים שלנו בתנועה מתמדת.

כשהלהבה הסגולה עוברת דרך הגוף שלנו ונכנסת לתוך האטום, היא עוברת בין כל הפינות הדחוסות באנרגיה השלילית בין האלקטרונים ומפזרת את חלקיקי החומר הדחוס ומעלימה ואף מתמירה אותם. כך, היא מאיצה את תנודת האלקטרונים שבתוך תאי הגוף שלנו. וכשמתרבה התנועה של האלקטרונים, הגוף שלנו הופך לפחות דחוס אנרגטית,יותר קל, ויטאלי ומאוורר באופן שמאפשר תהליך של התחדשות, שיקום וריפוי.

הצהרות
להפעלת הלהבה הסגולה 
לשחרור כדור הארץ ויושביו


זימון האור האלוהי 
הצהרות להאזנה
הצהרות למשיכת אור אוניברסלי לעזרת כדור הארץ


משיכות אור 
לשחרור ולמסטריות


פלייליסט ביוטיוב 




להעצים את קרינתנו
 עם האש המקודשת
האש האלוהית המקודשת הנה פעילות ממוקדת ברמה גבוהה של אור הבריאה. היא בעלת קרינת אור זוהרת שמקבלת יותר יעילות בחיים כשיש מיקוד ספציפי של ההכרה המודעת שלנו על המושלמות האלוהית שלה בבריאה. היא זרם אור אלוהי שכאשר אנו מושכים אותו אלינו, יש לאור האלוהי הזה תבונה מכוונת בצורות רבות של ביטוי. אש זאת נובעת ממקור הבריאה, השמש המרכזית הגדולה והיא מחכה לזימון שלנו אותה כדי לתת שירות לשחרור המין האנושי וכדור הארץ עם כניסת העידן החדש של הארה אלוהית לעולם שלנו. אור חי זה הנו תבוני ויודע-כל, אוהב-כל ורוצה להיטיב לכל. ....המשך.- בקישור למאמר 

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים