היכנע לאני הנעלה, היכנס למלכות במודע

 "אני הנני העצמה היחידה. אם אתה מתואם אלי, אז יש לך כל מה שאתה צריך. כאשר יש לך את ההוויה שלי בך שמתבטאת כלפי חוץ ככל מה שנדרש לך, אתה נמצא במלכות שלי והכל טוב. אתה תמשוך לעצמך כל מה שנדרש לך, כאשר אתה מכניע את עצמך אלי, האדון שבפנים. ברגע שאתה מסתכל החוצה לחפש סיוע, אתה מאבד אותי.

היכנס למלכות שלי במודע ...כאשר אתה מרשה לביטוי שלי בך להתגשם  כפרי של התודעה שלך,  אז אני מרוצה היטב. אני חוזר שוב: כאשר יש לך את ההוויה שלי בך שמתבטאת כלפי חוץ כ "אהיה אשר אהיה", יש לך את הפוטנציאל של הטבע שלי ואת המקצב של התודעה שלי.

לתת את עצמך לי מאפשר לך לחיות  בחיים שהם האני שהנני ; נוכחות האל בהוויה. הנוכחות שלי היא האני שהנני. יש לך מקום מיוחד בתוכך וזה הוא שדה מגנטי של עצמה יוצרת שמוכנה לרפא, להחיות, לתת לך כוח התגבר על כל המכשולים הנראים לעין.

זה הקול הפנימי שלי, זאת היא המילה שלי אליך. המקום המיוחד בתוך לבך הוא המקום שם כל הדברים הם אפשריים. כן, זו העצמה של האל בך.  נוח לגמרי ברוח שלי, נותן לרוח המזינה שלי לדאוג לך, כי הנך בן אלוהי שלי . 

הכוח הפנימי שנדרש לך, אני מספק לך אותו. אם אתה זקוק לעבודה או מחסה, אני יכול לספק זאת גם כן. אני הנני כל הדברים בשבילך כאשר אתה נח בתודעה שלי. הישען עלי. אני הנני האבא שלך, אני הנני האימא שלך, הורה שמזין אותך ומספק לך כל דבר שנדרש.

התבונן וראה - האם אתה חוסם את עצמך על ידי פחד ? הפחד מתנה את המציאות שלך ויוצר מכשולים בחייך. שחרר וותר על אל כוזב זה. בוא קדימה כחיים שלך וצעד איתי באמונה. אבד פחד זה , שחרר אותו. היה רגוע וזכור שאני הנני ישנו עמוק בתוכך, שומר ומדריך.

במקום המנוחה שלי בך, מקום מיוחד מאוד בתוך הלב שלך - הרוח שלי מתרוממת להצהיר את עצמה כאני הנני נעלה. אור גדול של הבריאה. כאשר אתה מחפש אותי, אני אדאג לךמבורכים אלה שנשענים עלי, כי הם יממשו את מורשת הבן האלוהי.

בכל זמן שנראה שיש הססנות בביטוי חייך, קח פסק זמן מחובות יומיות כדי לזכור אותי. אני הנני עושה ההחלטות היחיד, אני הנני נוכחות הנוכחת בכל. כאשר אני הנני ההכרה הגבוהה שלך, הזדהה איתי כאשר כל החלטה נעשית.

היה מתואם עם העצמה היוצרת שלי  כדי שאתה תוכל להשתמש בה לטובת החיים. אני יודע הכל. אני הנני הכול. כל ההחלטות נעשות בתודעה שלי ואז בלבול נעלם. היה מודע לי בכל הזמנים.

בזמנים קשים בהם יש בלבול או כאוס שנראה שישנו בחיים, הכר בכך שאתה נע וחי ויש לך את הווייתך בתודעה שלי. הצהר זאת. הכרז זאת. יודע שכאשר אתה נותן לי להתבטא בך, שום דבר לא מבלבל או הנו כאוטי. 

אל תשען על אף אחד בחוץ. יש לי הרבה מה לתת לך אם רק תפנה אלי. שמע את הקול שלי. חפש את העצה שלי. אני הנני עצמת הרוח הבוערת כאש בתוכך, אני הנני הזרע של גדולה. למד להישען עלי לגמרי. 

כאשר אתה סומך עלי, אני הנני הקציר שאתה מחפש. אני תמיד אופיע כצורך מתממש שלך. אני הנני מימוש מושלם. חפש אותי בך ואני אתבטא דרכך כעצמי האמתי שלך, העצמי האלוהי. 

כאשר אתה נעשה לאור חי אז לשום דבר אין כוח עליך חוץ מהעצמה האחת שהנני. זה הוא העצמי האלוהי שהנך שתופש מקום. באור שלך כל האנרגיות הלא הולמות, צורות המחשבה המוגבלות, התפישות השגויות, יבוטלו. 

אני נתתי לך רצון חופשי כדי שתוכל לבחור בי כמי שהנך באמת. כאשר אתה מכיר אותי בך כמי שאתה, אז שום שליליות לא יכולה להחזיק בך.  

שים לב כאשר הבעיות שלך נעלמות כמו שהן באו. בעיות אינן ממני ומה שלא ממני לא מחזיק מעמד באור. ראה היכן אתה ממקם את האמונה שלך ודע שאני הנני המים החיים והמרעננים, הנשימה הממשית של הווייתך. בוא יומיום אל המקום בו אני שוכן בך. זה המקום של העצמיות הרוחנית שלי החיה בך כאור של חוכמה ואהבה."

סרטון להצהרה אישית (להאזנה)
בהזדהות עם אור זה שזורח מבפנים אל העולם,
ננשום עמוקות את אור החיים של עצמיותנו ונצהיר את כוונתנו :





המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים