להרים את המסך, לראות הכל אלוהי ולהשתחרר מאשליה


חופשי מאשליה


  העוצמה היחידה בחייך הנה האל. אני הנני נוכחות הנוכחת בכל , כל החיים באחד. בי אין דבר אחר. אני הנני ההתחלה והסוף.


אם אתה נותן עוצמה למשהו בחייך, שכחת אותי. האין אני הכל ? אין שום דבר שהוא נפרד ולחוד . אני הנני ישנו בכל. חווה את החיים שלי דרכך. החיים שלי זורמים בורידיך , לכן אתה יכול לומר: "אני הנני המקדש החי של האל ואני מקבל חיי אלמוות. האל חי בי ויש לו את ההוויה שלו.


אתה שווה ערך ל"מסטר" בכל פעם שאתה אומר את "המילה" של האל במקצב ההויה המושלמת שלו. בי ישנה הרמוניה. הקשב ! במציאות אין נפרדות.


התבונן פנימה בעוצמה החיה שלי בך. בוא נסתכל על אשליה. מה זה? איך נוכל להגדיר אותה הכי טוב? אשליה היא האינות. היא חסרת בסיס בעצמי האל. האל הנו הכל יכול, באשליה אין אל.


כאשר אתה נכנס פנימה לפעילות חיונית של אמת אלוהית, אשליה נמוגה. היא חולפת. כך זה עם ההצטיירות החוצה של מחשבותיך. משום שאני לא נכנסתי לתוך המחשבה והתשוקה שלך כי לא נתת לי להצטייר, אז מה שאתה חווה ורואה כנכון נקרא אשליה. 


עם זאת אתה רואה זאת וחווה זאת בהכרתך כאשליה. הבן זאת : מה שמצטייר כלפי חוץ בלעדיי אין לו עוצמה. אם אין לו עוצמה , הוא אינו אמתי. זה לא ממני. עליו להיות ממני כדי להיות אמתי. זה הוא מפתח להתייצבותך. הנוכחות הנוכחת בכל של החיים היא הסמכות היחידה.


לכן, אל תנסה לרפא או לשנות את הכלום, האינות. אין שם כלום אם אתה מוותר על התמונה ! אל תאמין באשליה, האמן בי.


 הסט את הכרתך מהבעיה והנח אותה על האל. זה מייצב אותך מחדש באמת. לכן אני מבקש ממך לשכוח כל דבר אחר וללכת בעקבותיי. כי אני יודע את הדרך : אני הנני האמת והחיים.


זכור יקירי, מה שאתה יצרת כלפי חוץ באינות אין לו עוצמה. ברגע שאתה משחרר את התמונה מהכרתך ומפסיק להאמין בה, עולמך מתיישר בי. היכן שיש ספק, אני הנני איננו.


שמח, אני נושא בך "בן אלוהי" היה מודע שאשלייה ישנה היכן שאני איננו. כאשר אתה נכנע לתוך זרועותיי האוהבות ומרשה לי להשלים בך את התבנית שלי, לא תהיה הופעה נגלית כוזבת בחייך. ישנו רק אחד ואני הנני אחד זה. כמה מפוארים הם חייך בי ! בוא הביתה.


העוצמה היוצרת מתרוממת ונושאת את הבן האלוהי. הבן האלוהי הנו השמש שבפנים והוא התפארת הפנימית שלי. זה הוא האור החי.


האור הוא כמו קול של איחוד וחכמה אלוהית. הוא רוטט כמפתחות חנוך ומטריקס קדוש של אנרגיה אלוהית. כאשר אתה שומע "קול פנימי" זה זוהי אחדות עם האל או עם אמת, ואתה תדע אותה. ידיעה זאת היא הבורא בך כאני הנני. 


עם קול זה אתה יכול לפקד על השמיים. קח זאת בחשבון כאשר אתה נפתח לתוך החיים שלי. כל מה שיש לי הנו שלך. האל ישנו. אני הנני מרכז – החיים של הוויתך, בכל נשימה שאתה נושם. שמע אותי בך. אני הנני אש הבורא.


אני הנני זה שישנו בתוכך כאני הנני. ישנה רק עוצמה אחת. מבורך אתה עם הקרינה של ההוויה שלי. אני הנני מבורך אתך. אנחנו אחד.


אני הנני ההוויה העילאית שאתה מחפש בתוך עצמך. כעת הסתכל פנימה. תן לי לחיות בך כאני הנני. חווית האל המודעת שלך .


שינוי של ממד בן האל הנו התודעה שלך. בזה אתה נע ויש לך את הוויתך. אתה מקבל הכנה מלאה לזה עכשיו כי אני מכין אותך דרך הבן האלוהי שלי. הוא התבנית האלוהית והמעבר לעולם החדש.


קח את מקומך באנרגיה זאת שאני יצרתי כאתה. כל חוקי האנרגיה חייבים להיות מתואמים ומתאימים לתבנית הקוסמית של האור החי. כאשר אין תיאום אפשרי, חוק זה - שמתקיים במישור הסופי של אדמה וחומר, חייב להיות מושלך ממך הלאה הוא לא יכול להשאר יותר.


האל הנו הכל והוא חייב להיות מוחצן כשלם. הגוף האלוהי אינו יחידות נפרדות שמארגנות את עצמן לתוך גוף אחד. הגוף האלוהי הוא מערכת כוכב חדשה עבור הקוסמוס.


הוא שלם כהויה שמתבטאת באופן עילאי מבלי להתחלק. זהו סדר של "אדם" שלם. אתה נוצרת לשכון בממד זה של בן-בורא. זו תהיה כניסה מנצחת של העולם החדש והאנרגיה היוצרת של אהבה ואור שלו וזה הוא גורל ייחודי של האנושות על פלנטת כדור הארץ.


אתה הנך חלוץ שנשלח קדימה לתוך גוף האל, לתוך אזורי אור. שם אתה חייב לגלות ארצות חדשות של אחדות אלוהית ופוטנציאל יצירתי.


אל לך להפריע למלכות שלי, כי היא כבר יחידה אחת. היכנס והשג מה יש כאן. כך אתה מפאר את האל האב-האם - האמת החיה. אתה נעשה הבן שלי בכל הדרכים. 


אתה תראה את הבורא ואת המימוש שלו באחדות. הגוף האלוהי חובר לתוך ממד הפלנטה וכעת הוא ממלא בעצמיותו את כל השלוחות שלו בעוצמה היוצרת שלו הוא יוצר מעגל מעצמיותו.


להתייצב בחסד האיחוד הוא העקרון האלוהי שלי. זה הוא העולם שלי. התייצב עם ההוויה שלי. אני הנני תודעה אלוהית שמשתחררת על פני פלנטת כדור הארץ.


אני הנני ההליכה, הצעד, המילה. אני הנני הציפיה על גבי הנשימה האלוהית. שום דבר אינו קיים בלעדיי. אני הנני כל מה שיש. אני הנני תודעה שמושגת בך. אני הנני היום שבו זה נפגש בך. מלוא הבריאה הנה המילה שלי. 


אני חי בכל החיים כאני הנני אהה אשר אהיה. המהות שלי מכסה את כדור הארץ כמו שמיכה של נוכחות אלוהית. אני זה שיודע ואני זה שישנו.


אנו צועדים יחד אתה ואני, בכוליות. התודעה של הבן האלוהי שלי עשתה זאת כך. כאשר הוא נותן את עצמו כבן אל, בריאה מקורית, לתוך הכרה אנושית. הוא נעשה אתה ואתה נעשה הוא. נעשה למעגל חיים חדש, לכל החיים שנועדו להיות ! 


אתה הנך כהוויה אחת במחשבה שלי ובעולם שלי. אתה קיים בי ואני הנני בך. יחדיו אנו הננו האחד שישנו. היכנס למקום זה שזומן לך במקצב הבן האלוהי שלי כדי שתוכל לחיות כהוויה בכוליות האני שהנני.


האחד שאתה מכנה המסטר בתוכך שהנו אתה, משחרר זרמי אנרגיה של סליחה ואהבה אלוהית שמביאים לכדור הארץ מסוגלות להתרומם לתוך גופה החדש כשמש קורנת. 


אתה המסטר, כבן האל, הנך המקדש של פלנטה שמיימית זאת ומממש את הצורך שלי לגלם את עצמי ככל מה שאני הנני.


האם אתה מרוקן ? כאשר תתרוקן אני אמלא אותך. האם אתה עייף ? אני זה שאתן לך מנוחה.


אתה הנך כלי של התודעה שלי, ועם זאת אינך נפרד ממני. אנחנו אחד. אחדות זאת מצהירה את עצמה דרך המערכת שלך המתגלה כגוף אלוהי פלנטרי. 


כל תא נמשח על ידי האור שלי. כל מולקולה זעירה. אני הנני ישנו עם כל דבר ובכל החיים, אני הנני אחד.


יהיה חכם מצדך להקשיב לקול שלי בך. האני הנני שוכן בתוכך כ"קול פנימי". האם תוכל לשמוע אותי ? השתוקק לשמוע אותי כקול שבפנים. הקול של היועץ, המכוון, והמביא גילוי. 


אני זה שמקנה לך חכמה. שים לב לקולי כאשר אתה שומע אותו. הקשב לי כאשר אני מיעץ לך ונותן לך אור. אני הנני החוט שמאחד את כל החיים, הנר החי שלא ניתן לכבותו.


כאשר אתה מחזיק בי בהכרת איחוד עם כל החיים, אתה תפגוש אותי בכל הבריאה. האל מדבר אליך בדרכים רבות, דרך החיים עצמם, והכרת האל תבוא אליך כידיעה.


התכלית שלי היא להביא לך הארה. לכן, תן לכל החיים להיעשות לאחד בהכרתך  כתודעתך הגבוהה. אנחנו אחד ואינך יכול לחיות בלעדיי ; אין חיים בלעדיי !


כל דבר נמצא בתוכי בסדר אלוהי. חזור "הביתה" - אז אתה תתמלא ! כאשר אתה מודע רק לי, אתה נכנס למלכותי ואהבה אלוהית זמינה לך. אהבה היא אחדות, איחוד כל החיים.


אני לא מעגן בתוכי שום בושה. אני הנני הכניסה המנצחת של חיים חדשים. אני הנני הסמכות שנרשמה בתוך המערכת שלך. אני הנני המרכז, הנותן, המממש. הסתכל אלי ותן לי להיות עוצמה בחייך. אז הזרע הנעלה ייפתח וירים את המסך לחיי האלמוות שלך.


טפח אותי בתוך עצמך כמים חיים , אביב שתמיד נוכח. יש לי הרבה לתת לך אם רק תחפש אותי. אני רוצה לחיות, אני רוצה להיות כאתה. יחדיו, כאחד, אנחנו הסדר של אחדות אלוהית. אנחנו הסמכות על פלנטה זאת, הקרן המגנטית של הויה. תן לנו להתיצב ולחיות יחדיו, אתה ואני !


אתה הוא הכלי של התודעה שלי. שבח רק את האלוהי ואשליה תיעלם. לאל אין מקום באשליה. אני הנני לא שם ! ישנה רק התגלמות אחת ואני הנני התגלמות זאת.


שיר את שבח האדון שלך ששוכן בך כהויה שלך. אז נתק את כל הקשרים חוץ מקשר זה. בוא הביתה. " הבית" הנו הבורא בך כחייך. כאשר אתה מתואם לרטט של ההוויה שלי, אתה נמצא בבית. זהו המיקום של הנוכחות האלוהית בך כאני הנני.


אל תפחד מהאשליה ! קח פיקוד בטבע של העצמי האמתי שלך שהוא אני. האדון ; המסטר נמצא אתך. אני הנני בא כדי שאתה תוכל להיות. אז תן לזה שיוודע שאתה אתי ואני אתך. יחד, אנו נפגשים להיות "בן אלוהי" אחד, במקצב של שלימות. 


באיחוד זה אנו ניצבים כחיים עצמם : ההתגלמות האמתית של האדם האלוהי שמסר את עצמו כדי למלא את משימתו בקרינה אלוהית בך ודרכך. תן לאלוהי לחיות בך כבן אלוהי, להיות הנוכחות של עצמיותך האלוהית.


לא חשוב מה נראה לך שקורה, לעולם אין רגע שאני הנני לא בפיקוד. אני הנני אחד אתך ועם כל החיים. כאשר אתה סולח לכל אלה שאולי הכאיבו לך ומבקש את סליחתם לך, אתה מורם לגמרי מתוך עולם בן התמותה. 


פעולת הסליחה עצמה מעלימה את כל הרשומות ממך ומחזירה אותך לעצמי האל שלך ; נוכחות האני הנני. סלח כל יום ולעולם אל תתן למחשבה אחת של שנאה או מרירות לשכון בלבך, כאשר אתה משחרר הכל לתוך עולם האור והאהבה שלי. החלט כעת מי אתה והבא החלטה זאת לתוך מציאות.


"הסתכל אלי"


זכור להסתכל רק עלי, לא על חיפוש ג'וב, או אדם. תן לתודעה שלי להיפתח. העדר שלי יודע את קולי . אני הנני התודעה שנמצאת בתוכם שקוראת להם. אני מתייצב בהם והם בי. אנחנו אחד וכמו שזה, כך זה לתמיד.


אני אקרא לך לצאת מ"נורמליות" וכל מה ש"מתאים" לך. אני ארים אותך כאור שהוא אני. כעת הכנע את כל זיכרונות העבר שלך כדי שתוכל לזכור רק אותי. אני לא נמצא "בחיי העבר" , אני הנני חי בהווה. 


מצא אותי ברגע העכשיו. הנוכחות שלי תמיד מתגלמת ב-עכשיו. אני לא קיים בעבר. דברים אלה נקראים לתשומת לבך כדי שלא תיפול אחורה או שוב תפגר מאחור. הפיתוי להשתהות בזיכרונות העבר אם טובים או רעים, גדול על פלנטה זאת. סגרת את עצמך בדוקטורינה כוזבת ועדיין אתה עושה זאת תחת המסווה של "העידן החדש".


כן, אני אומר לך : היה ברוח שלי, אל תסתכל אחורה או קדימה. היה רגוע ודע, כי אני בא כדי שתוכל לדעת. אני הנני ידיעה מלאה. היה בשקט של לבך, אני אבוא אליך. אני אלמד אותך ואספק את צרכיך .


אל תסתכל אל העולם בחוץ. בעולם אתה פוגש בהופעה נגלית כוזבת, שהיא מה שהאנושי מציע. לכן, בחן את הרוח, חפש אותה בפנים. זכור אותי וקרא לי להיכנס למחשבותיך. אז אני אתקן את החזון שלך ואני אנקה את הכרתך.


 בחן את הרוח ובוא אלי. היכן שאני הנני אין משהו אחר וכל יום חדש הנו ממני. ההופעה הנגלית הכוזבת מתמוססת באור נוכחות האל הנוכח בכל.


אל תסתכל אל החיצוני, מה שאתה רואה בעיניים הסופיות שלך. תמיד חפש אותי בפנים ואז במודע היה מתואם עם הרוח שלי כאנרגיה יוצרת. אז ורק אז, איזון יבוא לחייך. כך אתה תהיה מכוונן למקצבי היקום.


 תקן את חוסר האיזון בעולם בכך שתקבל אותי בך ; הביטוי החי שהוא אני - בא לתוך המערכת שלך. האמן בי. תן לי להתבטא כלפי חוץ. הסתכל אלי כאשר אני מתבטא. אני הנני ביטוי מושלם בחייך וכאשר אתה חופשי במודע, אתה משחרר אחרים באור שלך.


מקם את התודעה שלך בתודעה שלי. אל תשכון בלא אמתי, כי בלא אמתי אין עוצמה אלוהית. ותר על חלומות בהקיץ,אלה שהם השתוקקות של העצמי הנמוך. קח לך מלכותיות. חלום את החלום האמתי – זה של עולם האור, והצהר במודע את אמת ההוויה ! 


  לחלום אמתי יש חומר, יש עוצמה. זה בא מרוח הקודש וזה נוכח בכל.  כאשר אתה משחרר את החלומות האנוכיים ומלאי התאווה של העצמי הנמוך, כך תתרומם למקום זה של חזון נצחי, ושם אתה עובד עם תהליך יוצר של הטוב הגבוה ביותר שלך.


העוצמה של זה היא ללא תיאור. יתכן וזה נראה בלתי אפשרי עבור חייך לקיים הבטחה כזאת - שיהיה כה טוב.  עם זאת אתה מורם אל הבטחה כזאת ומנוהל על ידי טוב זה. 


עד כמה אתה מרגיש נוח בזה? עד כמה תוכל לוותר כדי להשיג מלכותיות אישית זאת, תפארת זאת של הנשמה? בך נמצאת הדרך. בתודעה חיובית זאת אתה יכול לשכון על פני האדמה בשלום ואהבה.


זה כאן בתודעת-אל שאתה תמצא שלווה. לא בעולם שאתה יצרת או רוצה ליצור, אלא בעולם שלי : העולם הרוטט של אור. שם אני מחכה לך.


איך אתה עובר להתבוננות מאשליית העבר למציאות אמתית או מושלמות? ברגע שאתה מחפש, אני הנני שם. אני שומע אותך. אני מחכה לך שתחפש אותי. ברגע שאתה מחפש אותי אני הנני ישנו ! 


מה שאתה רואה כ"העולם האנושי שלך" אינו אמתי. רק אני הנני ישנו. אני הנני הבורא בחיים. אני הנני מרקם החיים שאני יוצר ואני אומר שאני הנני טוב. אז בוא אלי. תן לנהר התודעה הזורם שלי להיות מוחצן דרך לבך והכרתך. אני הנני המציאות האמתית.


כאשר אתה בצרה, בוא אלי.  כשאתה מזהה מכשול, פנה מהמכשול ובוא אלי. אני אזכור אותך וכאשר אני עושה זאת, כל סייג מבוטל על ידי האהבה שלי. כאשר אתה מקבל אותי בעצמך, אני חייב להיות.  אז אני מדליק מחדש את האור שלי בך. 


נראה כאילו שאתה נדדת, עם זאת אני השגחתי עליך. אני נתתי לך לנדוד כדי לאפשר לך להחליט לחזור הביתה לעצמי האלוהי שהוא אתה. אני הנני קרוב יותר מנשימה ולעולם לא עוזב אותך. אני מחכה לך שתחפש את הרוח שלי בך. אז אני בא ומתיישב בלבך והכרתך. 


זכור שאני אמרתי: "שלא יהיו לך אלוהים אחרים על פניי". אני נעלם מהזיכרון כאשר אשליה זוכה בעוצמה בהכרתך. עם זאת אני ישנו תמיד.  אני לא מאכזב אותך אף פעם. אני תמיד נמצא שם - אם רק תראה אותי ותקרא אלי לבוא.


כאשר אתה לומד להסתכל מעבר להופעה הנגלית אל תפארת העצמה הנגלית שלי, אתה באמת חי חיים אלוהיים כבן בורא. איחוד מודע עם העצמי האלוהי ממוסס אשליה.


הכר בכך שכאשר אתה מסתכל אל העצמי הגבוה ומגלה אותו, אז לאשליה אין שום חומר בי. היכנס אלי כי אני הנני כל הדברים. בוא למקום זה שבתוך לבך, שם אני הנני ישנו.


שים את מבטך על הניצוץ היחיד של איחוד שבנשמתך כדי שאני איולד בכל החיים דרכך. אל תחפש את ההופעה החיצונית אלא רק אותי. אני תמיד נוכח בך. אתה לעולם לא בלעדיי.


כאשר אתה שואל שאלה, דע שיש לי תשובה עבורך. שאל ואתה תקבל, כפי שתחפש כך תמצא. חפש את האלוהי שבפנים משום שלעולם סביבך אין תשובה עבורך. כאשר אתה לומד לחיות בתוך הנוכחות, כך הנוכחות מגלה את עצמה כאמת. 


משוך את החכמה הפנימית שהיא זכותך המולדת כילד אלוהי. יש לך חכמה אינסופית למשוך ממנה. עליך רק לבטוח בי ולתת לי להתגלות. יש לי הרבה דברים לגלות וכך אני אעשה כאשר תאפשר לי. 


כאשר אתה מסיר את עיניך מההופעה הנגלית ומסתכל בתוך לבך והכרתך, אתה מוצא את היועץ הגדול והנעלה. יועץ זה הוא החבר שלך, האחד שמחבר אותך לספירות הגבוהות יותר של ידיעה.  


כאשר אתה נותן עצמה למשהו אחר מלבד האל בך, אתה מאבד את העוצמה המידית שהיא האני שהנני. אני מכיר את עצמיותי כחייך, אבל עליך להאמין. אז אנחנו באמת אחד ואתה יודע שאני הנני הכל 


אני הנני הצלם והדמות של אהבת האב לכל הבריאה. אני באתי כדי שתוכל להתרומם עם תודעתך כ"אני הנני" . רוקן את עצמך כדי שאוכל להיות.


ה"אני הנני" הוא האתה האמתי. אתן לך להתברך עם הוויתי.כאשר אתה רעב, פנה פנימה לאור. בני תמותה מוסרים את עצמם לכל מסטר חיצוני. האם ויתרת על עצמך ? 


קח את עצמך חזרה ! דרוש שוב את מי שאתה, הישען על האור ! התלבש שוב עם היהלומים שלי. אם אתה מסתכל רק אלי לעולם לא תתאכזב. כאן ישנה תכלית יוצרת שלא נחוותה בחיי בן תמותה. 


לכן, כסה את עצמך באהבה שלי וחיה עם השתוקקות במרכז המפואר שזורח כשמש, כאני הנני. היה במלכותיות במקצב וחיה לנצח עם מלוא החיים שהם אני.


נוח בי . שמור את המיקוד על נוכחות האני הנני שבתוך לבך. התכסה מחדש עם אור.   אני הנני האלוהי בך, המרכז האלוהי שמתבטא כעצמי-האל שלך. העצמה היוצרת לא מתבטאת, אלא רק דרכי. אני הנני הסמכות היחידה. 


אל תתלה תקוות בחוץ ובעולם האשליה. אין שם דבר עבורך. עזוב את העולם החומרי בתודעה שלך. אני אקח אותך למקום חדש של איחוד, היכן שאני הנני ישנו. שחרר את עולם הכאוס. עשה לך בית בי וחיה עם שלום האל.


אני לא מבטיח לך משהו מעולם זה משום שאני לא עוסק בצורה. השדה האטומי שלך משתנה. אתה יותר ממה שאתה יודע, אז נוח בי. אני הנני העולם החדש שאתה מחפש. אני קורא לילדיי הביתה.


זכור. מה שאתה רואה אינו אמתי. אני הנני האמתי משום שאני הנני הכל ואין אחר. דע שמה שאתה מחפש- אתה תמצא. זהו חוק. 


אל תראה במשהו שום ניגוד וחפש רק אמת אלוהית. תמיד הסתכל לעבר השלווה שמאחורי כל מה שנגלה לעין. אני הנני ישנו שם. 


האיחוד האמתי אתי הוא בתוכך. זה ישנו בלב. כאשר אתה מחפש רק זאת, אני הנני ישנו. תודעה זאת נפתחת ויודעת שכאשר אתה רעב, אני אזין אותך. 


אל תקדיש אף מחשבה למה שאינו אמתי, אף לא מחשבה אחת. הסר את עיניך מההופעה הנגלית והנח אותן על האל או על תדר האני הנני. חפש תמיד חיים אלה כביטוי. חפש אותי בכל החיים. אני הנני שם. !


כאשר אתה עושה זאת אתה מוזן, מכוסה בשפע. אני תמיד אביא לך שגשוג בתודעה שלי.  זה שמחפש את העצמי-האל מתמלא. זו היא ההנאה שלי לתת לך את המלכות שלי.


המלכות עליה אני מדבר היא העצמה היוצרת שמשתחררת ונעשית השפע שלך. שלום בא על פני האדמה עם העוצמה האלוהית היוצרת שמתייצבת לגמרי באדם כ-"אני הנני".


היה שם עמי במקום זה.  אל תכחיש אותי. באיחוד העוצמתי של אדם ואל ישנו העצמי-האל. עצמי-אל זה משתוקק להתבטא בכל הדרכים למען שלימות תכנית האל על פני האדמה. 




המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים