חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

 ילדי האהוב. אתה יודע שכל יום הנו יום חדש. לכן ביום מבורך זה התחל הכל מחדש וראה מה אתה יכול לעשות כדי לעזור ולא כדי להפריע לכל מי  שאתה בא עמו במגע. חפש את הטוב ביותר בתוכך, מצא אותו ועבוד על זה, ואז ראה איזה הבדל זה יעשה לא רק לעצמך אלא לכל הסובבים אותך. 

כל כך קל לשכוח שמה שאתה עושה משפיע על חיים רבים, שכל אחד מכם מחזיק בידיכם אחריות גדולה כלפי בני אדם. דרכי אתה יודע את התשובות לשאלותיך ואתה יודע שאפשר לעשות וצריך לעשות את זה, ואם אתה לא מצליח לעשות את זה, אתה גורר אחרים כלפי למטה במקום להרים אותם ולעזור להם.

הבן את חשיבות העבודה שמבצעים נושאי אור בכל יום - כשהם מתאחדים ושולחים את האור לעולם - כך נעשית עבודה חיונית מאוד. כשאתה או כל אחד מכם עושה את זה במודע זה יעיל עוד יותר. אז לעולם אל תחשוב לרגע אחד שהזמן המושקע בקרינת אורך מהלב ובשליחת ברכה הוא מבוזבז. אף לא שנייה אחת מבוזבזת !

מהו הגורם לכל כאב ומתח ? 

 זה או כשאתה חי בעבר, או שאתה מנסה לראות לתוך הלא ידוע בעתיד ומפחד ממה שאתה מדמיין שיקרה. כל מה שאני מבקש ממך זה שאתה תחיה תמיד במלוא ה-עכשיו. ממש ברגע זה של הזמן. כשאתה ממשיך לחיות כך - כל חייך נעשים להווה מתמשך בלי שום מחשבה על אתמול ואתה נמצא ברגע המידי בו אני נוכח אתך. זוהי הדרך היחידה לחיות, כי אף אחד לא יודע מה המחר מביא.

היה כילד קטן שנהנה מכל רגע וכך החיים נעשים מהנים - אינך צריך לדאוג מהיכן תבוא הנשימה הבאה. אתה הרי רק מקבל אותה כדבר טבעי. הכר תודה עליה בכל רגע. לחיות במלוא הרגע זה אחת המתנות הגדולות ביותר שיש. 

כעת העלם כל ספק. חיה בהווה, עושה מה שנדרש ונהנה מזה לגמרי. חיה כמו היה זה הרגע היחיד בחייך. כך אני הנני אתך תמיד ילדי. גם עד קץ כל הזמנים.

דע שכל מה שהנו טוב, יכול לקרות עכשיו -  זה כך כי עוצמת אהבה אלוהית שמשתחררת דרכך צוברת מומנטום ומתחזקת יותר כל הזמן. הרבה דלתות וחלונות נפתחים כך, כאלה שהיו סגורים במהלך העידנים הקודמים וכך אור האמת האלוהית מחלחל בכל מקום בו אתה נמצא ללא חומות.

התחבר יומיום לעצמיותך האמתית, חיה במלוא עצמיותך מרגע לרגע, חי בהנאה
צרופה כשאתה משדר לעולם את מחשבותי הנאמרות דרכך, במילים אלה : 

" אני חי באור כאן ועכשיו ! זהו זמן מלא - הוד. זמן של התגלות אלוהית בנשמה שלי. אני נח בשלווה ובאהבת האל בתוך לבי, יודע שהברכות שלו מלוות אותי להיכן שאלך. מה שאני עושה ברגע שנוכח - הוא חשוב ביותר לביטוי העצמי הגבוה שלי. ההחלטות שאני עושה ברגע זה, הדרך שבה אני פועל, הדרך שבה אני חושב, הכול נעשה במודעות זאת. אני מתמיד בזה בנחישות, מוצא את עצמי משתנה ומתרחב כהוויה לא מוגבלת....

אני לומד ליהנות מכל רגע. אני חי במלוא הרגע, נותן ומקבל. נהנה ממה שיש. חי ברגע הקדוש הזה, נותן מעצמי את המיטב שבי ומקבל את כל הטוב שלי בשפע מתגבר תמידי. ממש עכשיו, דברים נפתחים עבורי שלא כמו קודם. כעת אמתות שהוסתרו בתוכי מתגלות במלוא הדרן.

זה קורה עכשיו ! זמן ההמתנה והנדודים של הנשמה שלי הסתיים. הזמן לפעולה הגיע ואני חי את מלוא הרגע. הזמן נעשה ככלום. יש לי זמן פנוי לכל דבר שנדרש לי כי אני מודרך על ידי עצמי יכול-כול. לכן אני מרים את הכרתי ובכך אני מרים את אופן חיי לעידן חדש לגמרי וזה נעשה ממש עכשיו ! אני משיג את האהבה והאור , מתמלא ברוח הקודש, מתמלא בחוכמה והאהבה שלה. מקבל השראה מבת קול חכמה, ושר את שירי השבח שלה לחיים עם לב מלא שמחה והודיה !

אני משמיע את הצליל הייחודי שלי - יודע שישנה כעת תנועה מתמדת קדימה, לעידן הזהוב. אין יותר חזרה לאחור לדרכים ישנות והרגלים ישנים. עולם זה הולך ונעלם מבחינתי. אני ניצב עכשיו בנתיב חדש לגמרי, בנתיב הישר והזהוב של הנשמה. אני משמיע כעת את הצליל המיוחד שלה. משמיע אותו בקול רם וברור ואומר : אני הנני אשר הנני, אהיה אשר אהיה, אהבה נוכחת כאור בכל מקום ובכל מצב בחיי החדשים. כך קורה ונעשה ממש עכשיו ! "

אהוב יקר, בשקט ושלווה אתה תוכל להשלים דברים גדולים. עם לב פתוח ומבין אתה עושה את עבודת-האור שלי והולך בדרכי האהבה שלי. כך הכל זורם בהתאם לתכנית האלוהית שלי.  איזה שיעורים חשובים אתה לומד עכשיו. הם מלמדים אותך לתת את התרומה הייחודית שלך לכלל בכל רגע נוכח, דרך ביטוי אלוהי.

 זה הזמן בו העידן החדש חייב לרדת לעולם כדי שהאדם יוכל לראותו. האור לא יכול להישאר רק במישורים הגבוהים יותר. מלכות השמיים מגיעה לכדור הארץ וכל אחד מנושאי האור, הנו  אחד מערוצי הרוח האלוהית - שאני משתמש בו כדי להביא זאת דרכו למימוש.

כאשר אתה מתעורר ליום חדש מלא תקווה ואור, העלם מהכרתך כל ספק. עזור לשחרר עוצמה של אהבה אלוהית זאת שישנה בך, שנעשית אפשרית  כאשר אתה מאמין בה כעצמיותך הטבעית. היה מודע לאמת זאת, כי בכך שאתה נעשה ער ומודע למשהו, אתה נותן לו להיות למציאות וכאשר משהו נעשה לאמתי עבורך, הכול יכול לקרות.

זכור שכמו שאתה חושב כך אתה נעשה !

 היפטר מכל ההרגלים הישנים והחליף אותם בהכרה חדשה. משנה את החשיבה שלך, משנה את כל היחס שלך לבני אדם או למצבי החיים כדי לראות איזה הבדל עצום זה יעשה בחיים שלך. כן, אתה מגלה שכמו שאתה חושב כך אתה נעשה.

 כעת אתה חושב מחשבות נעלות ואוהבות על העולם שנבנה בחזון הפנימי שלך ואתה רואה איך אור השמש פורץ מלבך ומחלחל לכל דבר באור זה אשר מפיג את העננים הכהים ומביא יופי והרמוניה לכל מקום בו אתה נוכח. זוכר שאתה זה שעושה את הצעד הראשון תמיד לקראת אהבה. עושה משהו טוב בנידון ולא מכוון את האצבע לעבר אדם אחר או מצפה שהוא יפעל קודם. צריך שניים כדי לריב, אבל צריך אחד כדי להביא לשלום ואתה הנך אחד זה דרכי. היום הסתכל פנימה ובאור לבך הטהור תדע איך להשיג שלום זה.


אני הנני האלוהי בך - אני מדבר דרכך אל כל החיים, באהבה



המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים