לשחרר את הדימוי העצמי הכוזב עבור האמתי

הנך מה שהאל יצר. לכן, נסה לחוות את האיחוד עם העצמי המאוחד שלך. נסה להעריך את הקדושה של עצמי זה ואת האהבה ממנה הוא נוצר. נסה נא לא להפריע לעצמי זה שהאל יצר כאתה בכך שתסתיר את המלכותיות שלו מאחורי עצמי קטן ומוגבל. תן לו לבוא ולמצוא את מקומו.

כאן אתה מוצא את העצמי האמתי שלך, בו שוכנים אור, שמחה ושלווה. אם מתגלה מצב מטריד, מפחיד אז אל תאפשר את אשליית הפחד על ידי מחשבות חוזרות עליו. אם אתה מתפתה להיעשות כעוס אמור לזה שמכעיס אותך בשקט: "אור, שמחה ושלווה נמצאים בך, הטוהר שלך מובטח על ידי אלוהותך"!

הנך מה שהאל יצר. לכן, נסה לחוות את האיחוד עם העצמי המאוחד שלך. נסה להעריך את הקדושה של עצמי זה ואת האהבה ממנה הוא נוצר.

נסה נא לא להפריע לעצמי זה שהאל יצר כאתה בכך שתסתיר את המלכותיות שלו מאחורי עצמי קטן ומוגבל. תן לו לבוא ולמצוא את מקומו.

כאן אתה מוצא את העצמי האמתי שלך, בו שוכנים אור, שמחה ושלווה.

אם מתגלה מצב מטריד, מפחיד אז אל תאפשר את אשליית הפחד על ידי מחשבות חוזרות עליו. אם אתה מתפתה להיעשות כעוס אמור לזה שמכעיס אותך בשקט: 

"אור, שמחה ושלווה נמצאים בך, הטוהר שלך מובטח על ידי אלוהותך"!

אמור לעצמך היום:

" אני בן אל ואני שלם וזוהר עם השתקפות האהבה האלוהית. בתוכי נמצאת הבריאה שמבטיחה חיי נצח. בתוכי ישנה אהבה מושלמת ושמחה מתבססת בי בלי שום ניגוד לה. אני הנני בית מקדש לאל עצמו. אני הנני השמיים שם אהבתו שוכנת. אני הנני הקדושה עצמה ובטוהר שלי שוכנת עצמיותו! "

--------------

פחד או כעס שאנו חווים בעולם באים מאמונה בגלל דימוי שגוי שלנו על עצמנו כנפרדים וחסרי אונים. עלינו לשנות את המחשבות שלנו ולוותר על הדימוי שיצרנו. להזכיר לעצמנו לעתים קרובות שאור שמחה ושלווה שוכנים בנו.

האמונה שלנו על דימויינו הכוזב מפריעה לנו לקבל מחשבה חדשה. לכן עלינו לחזור שוב על אמת ולהפנים אותה.  אם נוכל לקבל אמת זאת נוכל להשתחרר מפחד, כעס ואשמה. זה מאפשר לאור האלוהי ולשמחה ושלווה לבוא לביטוי. לכן זה שווה להתאמן על כך. לזכור ששלוות האל הנה בפנים.

היום נאמר לעצמנו:

" שלווה אלוהית עמי. להיכן שאני הולכת שלווה הולכת אתי. היא מאירה על כל מי שאני פוגשת. אני מביאה אותה לכל מי שבודד ומפוחד. אני נותנת את שלוות האל לאלה שסובלים מכאב או צער על אבדן. כך אנו הולכים בשלווה ונותנים לעולם מסר זה שקבלנו. אנו מקשיבים לקול המהות שאנו מזהים דרך לבנו ומשיגים שלווה "

בהיותנו בתחושת נפרדות מהבורא שלנו, אנו נעשים פגיעים. זה משום שאנו מאמינים שאנו נפרדים ממקור החיים שהנו חוזק וכוח. למרבה המזל לאמונה אין שום השפעה על אמת.  האמת של הבריאה שלנו מחזיקה את השלווה בלבנו. הנוכחות האלוהית שוכנת בנו ומדברת אלינו באהבה מזכירה לנו את האמת מאחורי האמונות המוטעות שלנו.

כאשר אנו מוכנים להקשיב לקול המהות שבפנים נוכל לומר:

" נוכחות אלוהית נעלה, עזרי לי לשחרר את טעויות החשיבה שלי על עולם זה לטובת שלווה שנוכחת תמיד. למדי אותי להכיר את אהבת האל מעבר לכל צורה שעיני הגוף שלי רואות. עזרי לי לשמוע ולראות אהבה בכל מקום ולענות עם אהבה. כך אוכל להישאר עם שלוותך האוהבת תמיד ! "  

עלינו לשנות את המחשבות שלנו ולוותר על הדימוי שיצרנו. להזכיר לעצמנו לעתים קרובות שאור שמחה ושלווה שוכנים בנו. האמונה שלנו על דימויינו הכוזב מפריעה לנו לקבל מחשבה חדשה. לכן עלינו לחזור שוב על אמת ולהפנים אותה.

אם נוכל לקבל אמת זאת נוכל להשתחרר מפחד, כעס ואשמה. זה מאפשר לאור האלוהי ולשמחה ושלווה לבוא לביטוי. לכן זה שווה להתאמן על כך.

היום נדע שאנחנו שליחים של קדושת האל בחיים. אנו יודעים שקדושה חרותה בלבנו. אמנם בעולם זה לא נראה שהאהבה היא מושלמת אבל זה משום שאנו מאמינים עדיין בזהות  כוזבת שמכחישה את העצמי האמתי שלנו.

אמונה מוטעית זאת יוצרת חיץ בין הכרתנו האנושית ובין האמת שאנו תמיד נשארים כפי שהאל ברא אותנו. למרבה המזל אמונות יכולות להשתנות אנו יודעים זאת מניסיון, כי שינינו הרבה פעמים את דעותינו אבל עד היום החלפנו אשליה אחת באחרת.

כך נשארנו כבולים בתוך חלום הנפרדות. נזקקנו לעזרת האור האלוהי שיכוון אותנו וישחרר אותנו מהכלא מעשה-ידינו. כאשר אנו מוכנים לשאול מהם האמונות שלנו ולהחליף את השגויות ביניהן, אז הצללים החשוכים של נפרדות נעלמים ושמחת האל גדלה ומתחזקת בלבבות שלנו. היום אנו נתמקד על החזון הגבוה של השכינה בבריאה. נזכור שאנחנו הבן האחד של האל.


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים