הנשמה זקוקה לנוח ולמדוט באור

 בדרך להתמזג עם העצמי האל, על האדם  להקדיש יומיום מספר פעמים לנוח ולמדוט עם הנוכחות האלוהית בפנים. כאשר "הילד האלוהי" נולד באדם, הוא נעשה לאור חי, שמש אלוהית קורנת. לשם כך כל יום יש לברכו, לגעת באור שלו דרך התמקדות בניצוץ הנשמה, לאהוב אותו מכל הלב. 

בטיפוח  "הילד האלוהי", האור שלו גדל ומתרחב ליצירת זרם של שמחה ושפע אלוהי מתוך מעיין פנימי שנפתח. אז מתחילה דרך חדשה בה נולדת תודעה מתעלה.  זה כמובן מושג כשאין יותר מיקוד בעצמי הנמוך והאגו משחרר לגמרי את אחיזתו כאשר הוא לא מוזן יותר.  

כאן המיקוד עובר לטיפוח אור הנשמה. דרך השגת הרגשת שלמות  בטבע האלוהי בכל מחשבה והרגשה ומיקוד רק באמת האלוהית, העצמי הישן נכנס לתוך השפעת האור, ואחיזתו באשליות האגו ורצונותיו מתמוססת בהדרגה בהתאם לנכונות של  הנשמה ליישם זאת בחיי היומיום.

את הקרקע הפורייה להשגת התעוררות מלאה ניתן להשיג דרך רטט של שלווה אלוהית קבועה. הבסיס לזה נבנה ממנוחה ומדיטציה יומיומית והכרת תודה עמוקה למתנת האלוהות שניתנה כמורשת. 

זהות אלוהית זאת שמתחזקת תומכת בנשמה עם העוצמה לאהוב את החיים ללא תנאי.  לכן זה קריטי עבור כל חניך רוחני השואף להתעלות, להיות ממושמע ונחוש בדרכו להשיג את ההכרה הגבוהה והרטט האלוהי דרך מדיטציה עמוקה ויישום דרך הלב בחייו, בהשראת הרוח.

 הבנות לדרך- 

מהיום, לא ננסה לתקן את העצמי הקטן שיצרנו. ניתן מקום בחיינו רק לנשמה שתתמזג עם מציאות האני הגבוה. בחיבור יומיומי לרוח הפנימית נאפשר לעצמי הנעלה להיוודע כחיים מתממשים דרך כל ביטוי יומיומי שלנו. 

 נאפשר לביטחון, אמון ולאמונה להיפתח בנו בידיעה מודעת שהעצמי האל הנו מקור שפע מתגשם, ואנו הננו נשמה אלוהית הנושאת את האור האוניברסלי אתה לכל מקום אליו תלך. נמדוט יומיום בתוך עולם האור שבמרכז לבנו לקבלת אור חסדים ואור חכמה. נעבוד על הגברת האור בשקדנות והתמדה.

 בהבנה זאת נהיה כאשר נתבונן עמוק לתוך האור הפנימי ונצהיר 

את המסירות של נשמתנו  לעצמי הנעלה, אומרים :

עצמי נעלה, אני בא/ה לקבל את הזנת האור לנשמתי, מתעורר/ת לאמת שלך ולהכרת תודה בסמכות שלך על חיי. אני רוצה רק לחיות את הנוכחות שלך שמדריכה אותי לביטוי מושלם בחיים. 

אני מתמקד/ת רק באחריות שלי לחשוב על אמת אלוהית  במשך היום ואני נוכחת בתודעה שלך ובאור שלך ואני משיג/ה את שלמותי.  כך אני משתחרר/ת מהדרכים הישנות וחוזרת לחיות בשפע של אורך ונדיבות לבך וכל סודות תכליתי הגבוהה השמורים בי, נפתחים מתוכי ומתגלים כחיים חדשים....

  תרגול יומיומי שנדרש בנתיב ההתעלות לאור -

נמשיך לזמן אור סולרי של הנשמה עד שנהיה מוקפים בפקעת של אור. נתחיל להרים את הרטט בכך שניתן לאור הסולרי לזרום לתוך הרגשות והם נרגעים.... אז נביא את האור לתוך המחשבות. הוא מוסיף להם בהירות..... נשחרר את המחשבות הקשורות לעולם הסואן בחוץ על כל מצביו...ניתן לעצמנו להתרחב לתוך ההכרה הגבוהה....

כל יום ניתן להכרה האלוהית להיות המשכן הקבוע שלנו.  ננוח בנוכחות האלוהית של הרמוניה ואהבה אלוהית ונתמסר למרכז האל שבפנים כמקור האור המזין את הגוף והנשמה....

  כאשר אנו נחים במרחב הפנימי נמדוט על ליבת האור הפנימי,..... נהיה מודעים לכך שלגיונות של אור נמצאים אתנו במרחב הפנימי בהרמוניה וכאן אנו מודעים לאחד ולשיר התחייה. .....

לאחר שננוח בשלווה שבפנים, נמדוט  על האור שבמרכז ההוויה שלנו, נדע שבהכרה הגבוהה ישנה עוצמה של זרימת נקטר אלוהי היכול להביא לנו אושר…..כאן  תאי המוח מקבלים אור והחושך איננו יותר. 


 להאזנה - לנוח, למדוט ולהיות במקצב ההוויה

הבנות בגוף ראשון אותן ניתן לשמוע ולהפנים. זאת הדרך בה אני עברתי
בהדרכת "העצמי-האל"- שהנו מדריך אלוהי שנמסר לאנושות ממרכז היקום

1. פרטים על המדריך הזה בקישור
2. תכנית אימון לשמיעת הקול הפנימי (המילה האלוהית) בקישור


תרגולים נוספים
👎

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים