היפתח אליי כדי שאשלים את עצמי בך

 האור האלוהי מטמיר כל חושך שיש באדם המבקש להשתחרר, שנשען עליו בהתמדה ובאמון מלא. כאשר הצועד בנתיב הרוחני משיג טיהור של החושך שנמשך דרך העצמי האנושי שלו והוא משחרר את האנרגיה שלו לעצמי האל באופן מוחלט, אז המקום הזה מתפנה לעצמי האלוהי אשר ביקש " תן לי חזרה את מה שאני הנני" והקריאה נענתה.

בהבנה זאת ובידיעה שהננו האור של העצמי האל כתודעה המבטאת את הרצון האלוהי בחיים  אנו מתקדמים ומכירים במודע בעצמי האל כקרוב אלינו יותר מכל דבר בחיים ואז אנו דורשים וחווים את הטבע האמתי שלנו בכל מצב, בכל מקום ודרך כל החיים באחדות מוארת. איננו מביטים ימינה או שמאלה, אלא צועדים על פני האדמה בבהירות עם ההכרה האלוהית. 

כשהדלת נפתחת, העצמי האל מתגלה בנו כביטוי מושלם של מלכות האל. לכן נהיה כל יום נחושים בהחלטה להשתחרר מהעצמי הישן  ונהיה במשמעת עצמית לפתוח יותר את האור הפנימי בניצוץ הנשמה ולגלות את הפוטנצאל בזרע האלוהי כעולם חדש, יקום חדש. מציאות חדשה. נשמור כל יום מיקוד על הילד הפנימי שמתחיל לחיות מחדש כילד של חסד, הוא מתחזק באור שנפתח וגדל במרכז ההוויה.

נדע שהאל מיקם ילד סמכותי זה בלב ההוויה שלנו וקרא לו "האור של העולם". זה המשיח הפנימי, זרע של האלוהי המוצפן בעומקי לבנו.  נברר בכנות אם אנחנו מוכנים להשתחרר מהעצמי הישן שלנו לקבל ילד אלוהי זה כעצמי המושלם שלנו, יודעים שעמוק בפנים ישנה להבת חיים שהנה זרע של גדולה וכשנאשר זאת בכל מחשבה והרגשה אז נדע אותו כעצמי האמתי והוא ימשוך אותנו קרוב יותר אל אהבה וחכמה אינסופית. 


💦 דרך המסר מהעצמי-האל נתחבר לחזון הגבוה
ונחוש את החיבור עמוק בלבנו פנימה 
ואז נצהיר את האמת של עצמיותנו המקורית ונאמר:  
 
~~ אני הנני האור של העצמי האל הנוכח בי תמיד כתודעה.  זה האל השוכן בי תמיד, קרוב יותר מנשימה, כעצמיותי. חי דרכי במודעות שלי אליו, בכל מה שאני עושה, כשאני מכוונת לרצון הגבוה שלו לטובת כל החיים.

האור מטהר אותי  לגמרי עד ש אני הווה בלבד ב"אחד". אני "חוזרת לבית אבי "; לתודעה אליה שייכת נשמתי. 

 אני נותנת לטבע ההוויה האלוהית להתגלות, ולהיות  כמו שמש קורנת עם אור קרניה באהבה ללא תנאי. 

כאן אני בעלת ידיעה פנימית מושלמת, בעלת קול אינטואיטיבי  אלוהי הממוקד  בליבת הווייתי ויש לי תמיד מה שאני צריכה כדי לשרת את החיים ללא תנאי.

אני נותנת לאל להכיר את עצמו דרך עצמיותי האמתית המאוחדת בו, מכירה בטובו המושלם ונפתחת לפוטנציאל האוניברסלי של יקום שלם. 

זה פותח בי הרבה דלתות, כשההכרה המוארת מתרחבת, המפתח בידי לסובבו..... ~~

💦 כעת נפנה פנימה לתיאום אינטימי 
עם העצמי האל ונאמר לו: 

אתה העצמי האלוהי שתמיד נוכח בי, כעצמיותי האוניברסלית.  
הנך מתנת האב האלוהי לילדיו ועל כך לבי מודה, מהלל ומשבח.
 דרכך אני נוכחת עם האלוהות בכל דבר שאני עושה וחווה. 
דרך עיניך אני מגלה שאין מקום בו אהבת האל איננה. 

אני חוזרת הביתה לתודעת העל. לשם אני שייכת ואני מתהלכת אתך בבהירות ההכרה. 

העבר עבר ואני נוכחת רק בתודעת ההוויה שהנני, בתודעת אחדות עצמיותך עם כל החיים. 

אתך אני חווה את הטבע האמתי שלי דרך כל דבר, בכל מקום. 

הנני כשמש קורנת  בתודעה שלך, ללא הגבלה, ואני מאפשרת לך להתרומם בי עוד ועוד, לאור בהיר יותר כדי לדעת את אהבתך וחכמתך ולהיות אור העולם שלך בביטוי.

אתך יחד אני הנני אל חי וזה המפתח לגילוי היקום השלם.

אני מסובבת כעת את המפתח  בהזדהות שלי עם הטבע המושלם שלך המתגלה ביופיו בכל היש. 

היום אני שומעת את מקצב השיר האוניברסלי של הבריאה ושיר היקום הוא השיר אותו אני בוחרת לשיר- השיר של האני שהנני שבכל הדברים.

הנך זהותי וחיי בביטוי אלוהי ואני הנני הכלי שלך לכל חוויה של שמחה ואהבה חובקת כל.

💦 נסיים עם תרגיל מדיטטיבי:

נתמקד כל יום בוקר, צהריים וערב על המרכז האלוהי, ננשום ונרגיש את הלב מתרחב ונפתח לחמלה, אמונה ואמון לחיים ..... 

נדמיין קרני שמש זוהרות מקרינות מתוכנו אור ואהבה אינסופית...... 

נמדוט כמה דקות על האור בלבת ההויה כמו על יהלום זוהר באור, עד שנחוש שהוא מתבהר ומתרחב ואנחנו נמצאים במצב הווייה הרמוני ושליו. שלמים  עמוק בתוך עצמנו ברגע הנוכח......

נבין שבהתמדה בתרגול זה אנו משקים ומזינים את הזרע האלוהי שבמרכז הווייתנו ומאפשרים לו כעובר רוחני לנבוט ולגדול עד שייפתח ללהבה רבת פאר. זרע זה מכיל את הפוטנציאל המקורי לכל אוצרות היקום והוא נמצא בנו קרוב יותר מנשימה ......  

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים