האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה


כאשר אדם מוכן ועשה את כל ההכנות למיזוג נשמתו עם הבורא שלו, האל מוכן למלא אותו באורו שהנו אור תבוני אוהב. במיזוג זה הוא זוכה בכל הידע של עצמיותו האלוהית. אדם ואל נעשים אחד. חיים כאחד. אדם נעשה מואר באור תבוני חי. רצונו האישי נעשה לרצון האלוהי וגופו מתורגם דרך כל תא לאור חי. 

בשרות לרצון האלוהי האדם מורם להיות בן אלוהי ומשתמש בעצמה אלוהית בשרותו לחיים. הוא יכול לצוות את יסודות הטבע כאשר הוא מקבל השראה אלוהית ליצירה והכוונה מהקול האלוהי שבהכרתו הגבוהה. תהליך זה של תרגום מהעצמי האנושי לאלוהי מתרחש, כי האדם פנה לאל בהשתוקקות להתמזג אתו, בהכרה ובלב. כעת כאשר דרש זאת לעצמו, הוא השתחרר וכעת הוא חווה את איחוד כל החיים במודע. כאל חי.

באור האלוהי אדם נחנך לממד חדש של הכרה וקיום עם אחרים כמוהו. זה קורה כאשר הוא שוכן בהכרת האל כל הזמן, במודע ומשתוקק אליו. זה התנאי של האב האלוהי לתרגום האדם להיות בן אלוהי. הטבע החייתי של האישיות נושר והאור הלבן ממלא אותו, דרך נשימת האל דרכו. כך תודעת בן התמותה מתמוססת ותודעת העצמי האלוהי תופשת מקום. 

חיים אישיים של האני המופרד עוזבים את התודעה וזה מביא להשגת תודעת איחוד. תהליך זה של תרגום מהעצמי האנושי לאלוהי מתרחש כעת באנשים רבים בכדור הארץ, כי רבים מהם משתוקקים להשיג את האור האלוהי. אז לבם קורן כשמש סולרית של העצמי הגבוה והם מורמים ברטט ובתודעה לעולם של איחוד ושלום. הם עוזבים כך את תפישת העולם הישן. 

תהליך התרגום של האור מהעצמי האנושי לאלוהי צפוי שיקרה למי שמוכן ומשתוקק לכך וויתר על רצונותיו האישיים לגמרי ונכנע רק לרצון האלוהי המבוסס על חוק האחד. התרגום לאור נעשה במצמוץ עין, מידי. מועד סיום התרגום לאור לא ידוע, כי זה תלוי באדם עצמו עד כמה הוא מוותר על מי שהיה וכמה הוא משתוקק להשתחרר מחיי העולם הישן. כאשר הוא משלים זאת, הוא נעשה האל בביטוי על פני האדמה, במחשבה, בהרגשה, בדיבור ובמעשה.

הוא נעשה לערוץ חי של אור אלוהי ולומד על עצמו מתוך פנימיותו,
 כשהוא שומע את הבורא מספר לו : 

" זה שהוא האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה. אני הנני תמיד נוכח. בגילוי שלך אותי שום דבר לא יישמר ממך, שום דבר שהיה מוסתר. תגלה שאנחנו לא נפרדים, כי נוצרת באחדות על ידי אש האהבה. אנחנו נושמים את אותו האוויר. אנחנו חיים כאחד. ביחד אנחנו הננו העצמי האלוהי. 

אין דבר שאינך יכול להשלים בתודעה שלי. "אני הנני" אחדות החיים וגם האיחוד של האל בך כאני הנני. זה הוא השלם האוניברסלי. כאשר תרגום שלך לאור קורה, אתה יודע - וידיעה זאת מביאה אנרגיית חיים לכל חלקי גופך. תאי המוח שלך מתעוררים לחיים, ואור קורן מנצנץ מתאי גופך במקצב של איחוד ואהבה מלאי פאר. ידיעה זאת עליה אני מדבר , תביא לך אנרגיה מוגברת ותבונה מלאת חיות.

אתה מתאם את הרצון שלך לרצון שלי ואתה מורם לתוך אחדות ההוויה שלי. אנחנו אחד בכוונה אלוהית משותפת. כאשר ברכה זאת של תרגום לאור התרחשה, אז אין יותר מאבק עם "הרצון הקטן" של האישיות הישנה, כי אתה יודע בתוך לבך והכרתך שיש רק רצון אחד. אתה נעשה "ממוקד" ברצון האלוהי הכל-עצמתי. זה הבורא עצמו שרוטט בך כאמת ואור חי. אתה מורם כעת להיות בן האל של העצמה היוצרת. כאן, במקום זה של האלוהי שמורם, אני הנני ישנו. כאן במקום זה, אתה יכול לצוות את יסודות הטבע, כי אנחנו אחד.

הטבילה האחרונה ברוח הקודש שלי מביאה לכך שאתה והעצמה שלי נעשים מאוחדים. כעת אתה מתפקד בתודעה וברטט שלי וזה מועיל לכל החיים כאחד. אתה הנך ביטוי הרצון של הבורא ואתה נשטף עם רעיונות, וההשראה שלי מצביעה לך על הדרך. אתי אתה נמצא במסע גדול של אהבה ואור. אני לוקח אותך אתי ואני מטייל אתך להיכן שאתה הולך. אתה רואה את פניי לפניך בכל מקום ויש לך את העצמה לראות אותי בכל החיים.

כאשר אתה משתוקק אלי באמת , אני אהיה אתך לתמיד - אתה קראת לי ולכן אני עניתי. אני מוכן משום שאתה מוכן. בקשת להתהלך אתי ולהיות בנוכחות שלי. מקום נפלא זה של תיאום נעשה שלך דרך התשוקה שלך לנוח בתודעה שלי. אתה, ששחררת את עצמך בשבילי, מתמלא כך עם הרוח שלי. אז האנרגיה האלוהית שלי נותנת לך חיי שפע. אלה החיים של הבן/בת שלי, שקמים לתחייה עכשיו והם מודעים לגמרי לאיחוד כל החיים. 

בתחיה שלך אני שולח אור גדול אשר חונך אותך לתוך ממד חדש. זו היא העצמה שלי שמתבטאת באהבה דרכך, מאותתת לתקופה חדשה של גילוי אנרגיית חיים, אשר קוראת את הבנים והבנות של הנעלה ביותר לתוך אזור חדש של אור אוהב. במקום זה ישנה אחדות. כאן במקום זה אתה תמצא אחרים שהם כמוך. אני קורא את קהילת החיים שלי וקהילה זאת תהיה כמשפחה עבורך, משפחת אור חיה. שכון בהכרת האני הנעלה והמשפחה תבוא למימוש."

מתוך לימודי מלכיצדק



המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים