הרשה לכול להתגלות כנפלא וטוב

 העצמי העליון מבקש להתגלות כאלוהי בחייך ואומר :

 הרשה לכל להתגלות כנפלא וטוב !

    היה תמיד בידיעה מודעת וערה שהאלוהות היא בפנים והיא הנה מלכות האל בתודעתך כשהשגת תחיה להכרה מודעת, ויכול כעת לחוות הכרה זאת כמלכות השמיים על פני האדמה.  בידיעה שהכול מצליח בחייך עם טוב אלוהי וכל יום שהנוכחות האלוהית מנהלת אותו כשאתה קשוב לה הנו יום נפלא  ומתנהל בסדר אלוהי ללא הפרעות, אתה צועד בחיים עם ביטוי יצירתי ונותן לאור האלוהי להתממש בכל חוויות חייך. זה מושג עם  הנשמה שלך שחזרה הביתה.

 במסע זה אתה נשאר יציב ובהיר בתפישת אחדות העצמי האוניברסלי בכל מחשבה והרגשה וכל ביטוי וחוויה בחייך. כך האור הפנימי מתחזק.  באור בהיר  ומתעצם זה, נשמתך  נעשית חופשית  מקרמה ורשומות עבר. כך אתה מתרוקן באור מהעצמי האנושי החולף.

כאן אינך מסתכל לאחור אל אשליות העצמי הקטן שיצרת, אלא קשוב פנימה דרך הנשמה, מחפש את אור האל לשאלותיך כיצד להתנהל בחיים בסדר אלוהי דרך הכרה אוניברסלית - כחיים הטובים של האל בביטוי.

אתה נוצרת בשלמות אלוהית ואני מודע לך רק כך, ומאפשר לך לדעת את עצמך בהכרה שלי.  דרכך מתגלה הרמוניה שלמה דרך רשת החיים, ולחיים אלה אני משתוקק לבוא. כך אני יכול לחיות דרכך את האמת היפה הזאת שהיא חוק החיים ואז להצהיר במלוא הכוונה : - אני הנני האמת והחיים, אהיה אשר אהיה ! 

החיים עם הנוכחות האלוהית  שלי בך הם כאן ועכשיו, חיים דרך הוויה שלא נולדה ואינה מתה. היא הווה ומתחדשת תמיד. כל תא בחיים אלה נמצא בתחייה והתחדשות נצחית.  בתודעת ההוויה האלוהית  אתה מאפשר לאמת לזרוח עם אור חי  בהכרה שלי בך עם ברכה עבור כל הבריאה. זוהי ברכה נצחית.

בעיניים פקוחות עם הכרתי המוארת בך, כל אשליה נעלמת והעצמי המאוחד כאן הוא חוק שמתגשם מיידית.  כאן הביטוי הוא של שלום ואהבה חובקת של כל ילדי האור בבריאה ". 

💦 התחבר כעת לקריאה הפנימית של האל לנשמה

 בהאזנה למילים אלה של העצמי האלוהי : 

"אני הנני זה שנפתח ונחשף בנשמה.  אני ארקוד את קיומי דרכך. זוהי חגיגת הבריאה שלי...מצאתי אותך בי ואני דורש את עצמיותי בך מחדש. 

אני הנני שמש קורנת בלבך. תן לאור שלי לזרוח ממך תמיד,כדי שכולם יראו אותי דרכך כחיים הטובים. כך  האוניברסליות שלי מתגלה כהרמוניה של הפלנטה עם כל היקום."

 💦 הצהרת כוונות 

 בהסכמה עם האלוהי כעצמי האמתי המנהל את חייך,  המציאות שלך משתנה לטובה בכל היבט ואז תוכל/י להצהיר מציאות זאת ולומר:

"עצמי נעלה אהוב. כעת אני חוזר/ת להיות אור נצחי בלבי והכרתי כדי לדעת את עצמי בשלווה שלך שהנה ללא גבולות,, אני משתחרר/ת מטעויות העבר שלי דרך סליחה ואור החסד שלך מתגלה דרכי כנביעה טבעית. 

בתודעה שלך אני מתגלה כעצמי מאוחד עם כל היבט של החיים ורואה את היופי שלך בכל היש. ....  כך אני הנני הביטוי שלך בגילוי הבריאה כעצמי נפלא שרואה וחווה כל טוב כהוויה שלמה אחת. "

💦 תובנות לתרגול יומיומי  

בהתבוננות על משפטים אלה, יש לנו מפתח לחיי אושר וצמיחת הנשמה  כדי ליישם את התכלית שלה על פני האדמה.  נחפש את המפתח וכשנגלה אותו, ניישם אותו בחיינו.

  כאשר אנו צועדים במסע הנשמה, הכוונה של לבנו נרשמת לתוך ההכרה הקוסמית. זה כך בכל הצהרה שבאה מהלב על ההשתוקקות להיות אחד עם מקור חיינו וללכת בעקבות רצונו המיטיב עם כל החיים.

אנו נושמים את הנשימה הקדושה דרך הווייתנו ונותנים לאור לזרוח דרך הלב הפתוח,  אנו מרגישים התרחבות, רואים בבהירות וחווים הכל כטוב.  כך גילוי האמת מגיע דרך הכרת העצמי הנעלה. 

נדמיין  שאנו מושכים את איכות האור הרוחני לתוך עצמנו דרך מיתר החיים היורד אלינו מהכתר. מבפנים כלפי חוץ אנחנו מתרחבים יחד לרמות גבוהות יותר של אור סולרי, ולהרגשת אושר ושמחה. כאשר האור הזה מתרגם ומתמיר מחשבות, מגלה מחשבות חדשות וחזון של מה אפשרי כעת בחשיבה לא מוגבלת....

 לסיום נשהה באור שזורח בתוכנו וסביבנו בשלווה....

💦 נהיה בהכרת תודה לאור שמזין את תאי הגוף, ואת ההכרה והלב שלנו ברגע הנוכחי בו אנו נאספים כאן יחד ומכילים אור של חוכמה, המביא לאהבה ללא תנאי ונדיבות לחיים המלאים בשמחה.

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים