מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

אורין מוביל כאן מדיטציה מודרכת להאזנה (עם תרגום)-  לשם פתיחה לזהות  האמיתית של נשמתך - לעצמי האלוהי. בזמן שאתה מקשיב, הגדר את כוונתך לחוות כמה שיותר מזהותך האמתית ולתת לאור הפנימי שלך להקרין בבהירות שמשית את היופי הפנימי שלך. 

אתה מתחיל בתהליך מונחה להתעלות באור מעל האגו שלך ולעבור לתודעה אלוהית בזמן שאתה מקשיב להנחיה של אורין. הרם את הצעיפים של תפישת האגו והרשה לעצמך לבטא את מי שאתה באמת עמוק בתוכך: הוויה יפה, קורנת, בטוחה, שלווה ושופעת טוב. 

האזן למסע זה של אורין בתדירות גבוהה ככל שתרצה כדי לחוות מצבי תודעה גבוהים יותר ויותר. במדיטציה המודרכת של אורין אתה מתקשר עם הרצון האלוהי ומצטרף אל המדריכים הפנימיים שלך והמאסטרים, הוויות ממלכת המלאכים והמורים הפנימיים, אשר יסייעו לך להיפתח לזהותך האמיתית. 

כאן תקבע את כוונתך לעבור מעבר לתפישת האגו שלך לתודעה אלוהית, ואז תקבל איכות אור שתסייע לך בהתמרת רגשותיך, בפיתוח רצונות הנשמה שלך ובהארה מנטלית. 

יש בתוכך להבת אור פנימית, בעלת זרע אור חי שיעזור לך להרחיב את התודעה שלך ולבצע את הצעדים הבאים בדרך שלך למימוש עצמיותך הגבוהה. כשאתה מאזין למסע זה של אורין אתה נוטע זרעים שיתגלו במהלך הזמן כתובנות חדשות, הבנות איך להתנהל בחיים לפי דרכי הווייתך הנעלה. 


"להיפתח אל זהותך האמתית" סרטון - מסע פנימי  (עם תרגום)
רצוי לפתוח למסך מלא


הרחבה על המסע הפנימי הזה-

אורין זימן לנו כאן הנחיה פנימית. זה נועד לנו כדי להיפתח לזהות האמתית שלנו כעצמי אלוהי שהנו מעבר ומעל לאישיות כאגו. (להאזנה בקישור למטה). כאשר אנו מקשיבים ניתן כוונה מהלב לחוות יותר מזהותנו האמתית. ניתן לאור הפנימי שלנו לקרון עם בהירות ויופי. נתחיל להתעלות מעל לאגו ולנוע יחד לתוך תודעה אלוהית כאשר אנו מאזינים לאורין. 

כוונתנו היא להרים את צעיפי האישיות המוגבלת כדי לבטא את מי שאנחנו באמת עמוק בפנים- הוויה יפה, קורנת, מלאה באמון, רגועה ומשגשגת. נוכל להאזין לאורין כמה פעמים שנרצה להתכונן לחוות מצבי תודעה גבוהים יותר. במדיטציה המונחית נתחבר לרצון האלוהי ונצטרף יחד למדריכים, מסטרים ומורים מהמישורים הפנימיים של עולם הרוח שיעזרו לנו להיפתח לתוך זהותנו האמתית.

אנו נציב את כוונת לבנו לנוע מעל לאגו אל תוך תודעה אלוהית ואז לקבל איכות של אור שתסייע לנו להתמיר את הרגשות ולהאיר את ההכרה. כאן מוצעת לנו להבה של אור, זרע חי שיעזור לנו בהרחבת התודעה ויצעיד אותנו כמה צעדים קדימה בנתיב של הכרה עצמית גבוהה. 

-אורין פותח עם ברכות מכל ההוויות והמסטרים שנוכחים אתנו במפגש מודרך זה- כאשר אנו מאזינים למסע הפנימי של אורין, אנו זורעים זרעים שייפתחו בזמנים הבאים לטובה, עבור תובנות, הבנות ודרכים גבוהות להיות העצמי האלוהי בחיים.

הנחיה -

נדמיין שאנו נמצאים בתוך מרכז מואר. במרכז זה כל מחשבה וכל מעשה שלנו מתואמים עם הרצון האלוהי כאילו שאנחנו נמצאים בתוך להבה של אור שמכילה את התכנית האלוהית. בהיותנו בתוך האור הזה חיינו מתואמים עם התכנית והרצון האלוהיים. 

האנרגיה שלנו מתחזקת, מגבלות משתחררות כשאנו נמצאים באור הזה. 

כאשר אנו מתמקדים בראיה פנימית, יתכן ונרגיש שיש מסביבנו מדריכים, ישויות מלאכיות, מסטרים והוויות מוארות שעוזרות לאנושות. כל אחד מהם מכיל איכויות של תודעה, של אהבה, יופי, חוכמה, אמת, השראה, הארה, הדרכה ותקווה.

בנוכחותם אור גדול נוצר סביבנו. מורים אלה מהמישורים הפנימיים, מחזיקים באור הרצון האלוהי ומקרינים את האהבה האלוהית וכל איכויות התודעה של העצמי האלוהי שיש לכולם. 

כעת נשים לב לנשימה שלנו ולתחושת שחרור שמגיעה.

נאמר לעצמנו אם נרצה:

"אנחנו פתוחים לאור שסביבנו, לקבל אותו ולהכיר בו.  לקבל בהכרה ורצון את העזרה שיש כאן עבורנו ברגע זה".

נדמיין את האגו שלנו כאילו שהוא נמצא בתוך פרח. נראה את עלי הכותרת של האגו נושרים ואת האור הפנימי שלנו מתגלה וזוהר אלינו.  כעת יש לנו הזדמנות להתמיר את גוף הרגש שלנו כדי לנוע לתודעה גבוהה יותר. 

אם אנו מוכנים לכך נאמר כעת את כוונתנו:

" כן אנחנו מוכנים לקבל את האנרגיה שתעזור לנו להתחבר לתודעה האלוהית שלנו. כך שצעיפים יוסרו ממנה ונוכל להתמיר את הרגשות הנמוכים לרגשות נעלים".

עם האור של הרצון הגבוה והמושלמות שלו אנו מסכימים להיפתח להשראה חדשה. לאלוהי שבפנים ואנו מצהירים:

" אנו מסכימים להיפתח להדרכה ולנוע לעתיד חדש עם כוח הרצון האלוהי והעזרה שניתנת ממי שכבר עשה את הדרך. אנו מאפשרים זאת כבר עכשיו."

משהו בתוכנו מתרומם מעבר להכרה רגילה. מה שנחוץ לנו זוהי כוונה מהלב, כדי ששינוי יתרחש. אנו חשים שאור פנימי בתוכנו מתבהר ועלי האגו נפתחים יותר. 

התכלית הגבוהה שלנו נעשית ברורה יותר וזה מאפשר לנו ללכת בעקבות החזון הגבוה של נשמתנו למציאות חדשה.

הנחיה מדיטטיבית -

אנו עומדים במרכז ההוויה מחוברים לרצון האלוהי ומסביבנו מדריכים, מורים ומלאכים מהמישורים הפנימיים שמחזיקים לנו מרחב מואר דרך ההכרה המוארת שלהם. חלק מהתכנית האלוהית היא שתהיה לנו הכרה מוארת. שיהיו לנו מחשבות שינחו אותנו קדימה, מביאים לנו רעיונות להגשים את תכליתנו. 

זוהי השראה שבאה מהעצמי הגבוה והיא פותחת לנו את הנתיב הרוחני להארה. אם אנחנו רוצים הכרה מוארת כזאת ולהעמיק אתה, עלינו להצהיר:

" אנחנו נפתחים לרצון הגבוה של נשמתנו ואנו מהדהדים עם הרטט של המורים וההדרכה שלנו. אנו מאפשרים לזה להיכנס למציאות שלנו".

כעת נראה עמוד אור קורן בתוכנו ונחוש שלווה.

הרגשות והמחשבות שלנו רגועים וזה מאפשר לנו לגלות בנו את ההוויה הפנימית המוארת שלנו שיש לה תכונות מהות של: כוח, אומץ, אהבה וחכמה. 

המדריכים והמסטרים סביבנו מקרינים אלינו את אורם כדי שנגלה את העצמי האלוהי שהנו זהותנו האמתית, נתחבר אליו ונדע מי אנחנו. 

אנו מדמים כעת התמזגות של האישיות שלנו עם העצמי האלוהי ומעלים ברמה את זהותנו אל העצמי הזוהר. האור בפנים מתחיל לזהור , האגו מתרכך והיופי הפנימי זורח.

כשאנו נמצאים במרכז הרצון האלוהי ומתחילים להתרומם למעלה מחוץ לאגו אל התודעה האלוהית, היצמדויות לישן משתחררות באור ועינינו הפנימיות רואות איכות חיים חדשה, צעד חדש להרמוניה שלווה ואהבה של הקיום תחת אורו של האני האלוהי ועזרת ישויות האור.

התודעה האלוהית הזאת היא למעשה ניצוץ שנושא אתו זרע של הטבע האלוהי שלנו. ניקח זרע זה למיקוד בתוך ליבנו, כי הוא נושא אור מיוחד בשבילנו. הוא זה שמוביל אותנו לצעד הבא, לגדילה האמתית.

 זהו זרע מקודש של חיים שאנו מעוררים אותו. האנרגיה שיש לעצמי האלוהי שלנו, שמעוררת אותנו להבנה מה נצטרך כדי להגשים את הצעד הבא שלנו. 

כעת כשאנו רואים את העצמי האמתי שלנו עומד במרכז האור ואת המדריכים שלנו סביבנו, אנו שומרים בזיכרון את המרחב המואר הזה ויודעים שחיינו משתנים לטובה. 

אנו חוזרים להכרת החדר ויודעים מי אנחנו ומה היא זהותנו האמתית. נודה למדריכים ולמסטרים ונחזור להכרה הרגילה בתחושה נהדרת.


אוסף מאמרים להכרות עם העצמי הגבוה קישור 



המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים