לתת לאור של העצמי שלך לזרוח

הקשב לעצמי האמתי שלך היום

 תן לו לומר לך שהוא מעולם לא עזב אותך ואתה מעולם לא עזבת את עצמיותך האלוהית. לכן יש לך קשר עם האל שלעולם לא יכול להישבר. אתה יכול אולי להכחיש זאת ולא להכיר בזה, אבל הקשר נשאר לנצח בלתי ניתן לניתוק.

האל מדבר אליך ממקום קרוב יותר מלבך. הקול שלו קרוב יותר מנשימה. אהבתו הנה כל מה שאתה והוא באמת אתה ואתה כמוהו, צלמו ודמותו.  

זה הקול שלו אליו אתה מקשיב כשהוא מדבר. זוהי מילה של חופש ושל שלום, של איחוד. רצון ותכלית להיות כאחד. בלי נפרדות אלא בהכרה אחת של אב ובן, שהנם הבורא והבריאה כאחד.

רצון האל הוא להישאר מאוחד עם הבן/בת שלו. הקשר שלך עם האל אינו עם הדימוי הכוזב של העצמי האשלייתי והזמני, אלא עם העצמי האחד שאינו מושפע מחלום הנפרדות ואשר נשאר אחד עם בוראו.

התחבר מחדש עם העצמי האלוהי שלך כדי לצאת מתוך הפעילות של עולם החלום

כאשר אתה עושה הפסקה  והולך למקום השקט שבפנימיות הכרתך. אתה פותח שם דלת לאור של העצמי האחד. אור זה זורח לנצח, וכאשר אתה פותח את הדלת, האור זורח על כל הרעיונות המוטעים שנשארו בך והם נעלמים. כך אתה משיג שלווה כאיכות של העצמי המקורי שלך. 

אם אתה לא חווה שלווה זה אומר שסגרת את הדלת לעצמי האמתי שלך 

עכשיו זה הזמן לעשות הפסקה ולפנות לשלווה כדי לפתוח את הדלת שוב. דרך שלווה זאת אתה מתבגר להכיר שאתה חולק עצמי נעלה זה עם כל אחיך,  כי אתה מביא את מתנת השלווה של איחוד החיים לאחיך כאשר אתה נותן לאור לזרוח על הכרתך כל יום.

היום הבא את אור העצמי שלך שיקרין שלווה על עולמך 

כאשר אתה מתמקד על מחשבה זאת ומתבונן במחשבות שלך שהולכות ובאות בהכרה, זה קל לראות שהפרשנות שיש לך בחיים היא זאת שגורמת לך מתח, חוסר נוחות  וחוסר סיפוק בחיים.

זוהי עוצמת העצמי הנעלה שלך, שלו יש את הכוח לשחרר אותך מכל דימוי מוגבל שייצרת. עצמי זה יודע את האיחוד שלו עם האל, את הערך שלו. עצמי נעלה זה הוא אתה. הוא ידריך אותך עם הכוח והביטחון להיזכרות באמת. 

כאשר אתה לומד להזדהות ולקבל את המחשבות של העצמי האמתי שלך, המחשבות שאתה חולק עם האל משחררות אותך מהדימוי חסר העצמה והמוגבל וזוהי הגאולה שלך  ושל עולמך.

היום הבא את אור העצמי שלך שיקרין את יופיו על עולמך 

יש לך משימה להשלים בחיים אלה, משימה שהנה תכלית הנשמה,לקבל את אהבת הנוכחות האלוהית בתוכך. כאשר האור של אלוהותך מתגלה בחייך יותר, אתה לומד שלא באת להגביר את אחיזת האישיות הזמנית בחייך, אלא לגלות את העצמי האמתי שפועל בך ומגלה דרכך חיים טובים  ביותר.

כאשר אתה מקבל עליך מטרה זאת, זה הרבה יותר מסתם שמחה שבאת לזכות בה 

אתה מגלה שכולם באו לעשות בחירה זאת יחד אתך. אתה מבין שהרבה מאוד תלוי בך, כי אתה מחובר לכולם ברמת הנשמה שחווה את החיים כישות אחת. אתה חלק מהחיים והם חלק ממך - חלקים של השלם והשלם שבכל החלקים. לכן, עם ידיעה זאת הרי לא תכשיל את עצמך  ואת אחיך. אתה בוחר להביט עליהם באופן אוהב וכך הם ידעו שהם חלק בך ואתה כלול בהם.

אתה מקבל עליך את העובדה שכולכם נשארתם כמו שהאל ברא זאת ; 
נשמה אחת של אור ואהבה

אתה מבין שלא אבדת את הידע שהאל נתן לך כשנבראת. אתה מבין שידע זה הוא עבור כולם, כי בבריאה המקורית כל השכלים הם בהכרה אחת. בידע זה ישנה היזכרות במורשתך - ידיעה עד כמה האחים שלך יקרים בהכרה הזאת של האל מקור החיים האחד.

בידיעה פנימית זאת יש לך זיכרון של בית אמתי, בו אתה ילד אהוב וזיכרון זה תמיד מחפש את האושר של הבריאה המקורית. לכן אתה מקבל החלטה שחיים בעולם של פחד ואשמה, צער ובדידות אינו הבית האמתי שלך.

אם אתה ממשיך להאמין בעולם האגו ושבו נועדת לחיות תמיד, 
אתה חי בטעות מתמשכת 

כעת מתגלה לך אמת נעלה על עצמך ואתה לומד לדעת את עצמך כמהות אלוהית, ילד נצחי שמורשתו היא חיים מושלמים על פני האדמה. ניתנת לך עכשיו הבחירה להביא תפישה שגויה שאימצת לתיקון דרך אור האמת.

אתה יכול לבחור להתחבר לאור של מקור החיים שנמצא בך באופן טבעי וכך להתחבר לאמת של המורשת האלוהית שלך. אמת זאת אומרת שכול החיים הם אהבה וכך זה נשאר לנצח. אתה יכול לבחור למלא את הכרתך באור האמת הזאת ולהשיג הארה מודעת זאת.

 באמת זאת, כולם וכל דבר עשויים מאהבה
 ואהבה היא עוצמה המחברת הכול לאחד

כעת זו המשימה שעומדת בפני כל אחד ואחת. להביא את התפישות השגויות לתוך אור האהבה שנוכחת בפנים ולזרוח באור. לפתוח את הדלת להכרה האמתית שתתגלה במלוא תפארתה כאור לעולם.

ברך את עצמך היום, כי הנך מבורך בכך שאתה בוחר לעזוב את העבר וצועד קדימה עם זיכרון נצחי שבו אתה חוזר הביתה באהבה, להכרת האחד שהנך באמת, ביטוי של חיים מלאי תפארת האל על פני האדמה. 


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים