האהבה שלכם מברכת הכול

הנכם מתנה מופלאה על פני פלנטה זאת - כל החיים המתפתחים כאן מבורכים על ידי הנוכחות האוהבת שלכם. הכוונה האלוהית היא לעזור לכולם להיזכר באמת גדולה זאת. לא משנה כמה הם רחוקים מחשיבה שמשקפת את העובדה שהנם ילד אלוהי אהוב של האל. המידע שניתן מהוויות האור וצבא השמיים מגיע ממישורי האמת המוארת ויעורר כל אחד ואחת בידיעה פנימית של זה. אתם הוכנתם במשך זמן ארוך לממש את הפן הייחודי שלכם בתכנית האלוהית, שכעת נפתחת על פני כדור הארץ. נוכחות האני הנני שלכם מביאה את ההדרכה שכאן אל תוך הספרה של הכרתכם, כי הזמן הגיע לממש את התכלית שלשמה הגעתם לכדור הארץ והזמן הוא עכשיו !

---------------

התערבות אלוהית בליווי שמימי - בעבר האגו האנושי גרם לנו להאמין שנוכל לשנות את הנסיבות של חיינו בשינויים שנעשה בהופעה הנגלית, אבל האמת היא שההופעה הנגלית תשתנה רק אם נשנה את הסיבה שגורמת להשתקפות הנגלית ראשית ולפני הכל. כעת האנושות נמצאת בפרשת דרכים. עלינו ליצור גורם חדש שיאיר את חיינו. החדשות הטובות הן שכיום זה קל יותר מאשר קודם בגלל השפעת האור המוגבר. האלוהות בכל אדם דורשת כעת בעלות על הישות הארצית שלנו.

ההתערבות האלוהית של הנוכחות האלוהית בליווי צבא השמיים נעה קרוב יותר אלינו מאשר קודם. שליחי האל השמימיים מבקשים שנצטרף כולנו יחד בתודעת אחדות ליצור מחדש את הסיבה שתתמיר את הפלנטה ואת כל החיים שמתפתחים עליה בביטוי מלא של שמיים על פני האדמה, שהנו גורלה האלוהי. הם מבקשים מאתנו להצטרף יחד כעת בשירות אלוהי במטרה לבטל את הסיבה, ליבה, תוצאה ורשומה וכל זיכרון של התבניות המבוססות על פחד ואגו אנושי שלא נדרשים יותר. 

 מטרת ההיאספות יחד בשנה זאת, היא להקל על החיים שלנו ושל כל החיים שמתפתחים על פלנטה זאת  ולפנות דרך לחזון חדש וללב שפתוח להנהגה אלוהית. הנהגה זאת היא של "נוכחות האני הנני"  של האנושות, על ידי נוכחות האני הנני של האנושות  ועבור נוכחות האני הנני של האנושות. זוהי הנהגה המבוססת על אחדות, אהבה אלוהית והכרת כבוד לכל החיים. 

בקריאת מילים אלה דעו שאתם מצטרפים יחד עם אלפי משרתי אור ברחבי העולם שקוראים זאת אתכם. יחדיו, דרך התודעה הקולקטיבית ועם המיקוד של תשומת לבנו יחד, אנחנו יוצרים מחדש  גביע של אור שישרת כ"דלת פתוחה" שדרכה אור האל יזרום כדי לעגן את החזון המושלם של תבנית האב האלוהית. כי התכנית האלוהית כעת נפתחת בעולם.

למרות שאין אנו יודעים מהי התכנית האלוהית לכל היבט בחיים, צבא השמיים מבטיח שהתכנית האלוהית תהיה ניצחון האל שיושלם בסדר אלוהי מושלם.  אנחנו מתבקשים למקד את מאמצינו  בעכשיו הנצחי.

מאסה קריטית המקרינה את התבנית האלוהית של החזון המושלם יכולה להביא שינוי גורף, כהרף עין. מה שחשוב שלכל מי שמתעורר לשרת את התכנית האלוהית, תהיה מחויבות בלבו לתכנית האלוהית של כדור הארץ. 

במשך  עידנים האנושות נפלה לתוך תבנית של שימוש בכאב כמוטיבציה להתקדמות. זה טבעי, כי כאשר הכל נוח, איננו זזים ממקומנו. כעת הגיע הזמן לא רק להתעורר ולשים לב לשינויים שקורים. הגיע הזמן לפעול.

 זה נתמך כעת יותר עם התערבות אלוהית. זה מתבטא בהצהרות שאנו עושים כדי למשוך אור אלוהי, או במדיטציות, בהדמיות או בתפילות עבור האנושות וכל החיים. אז התערבות אלוהית ניתנת ביותר עצמה. זה אומר שבכל פעם שאנחנו מבקשים אור לתמיכה, עבודת האור שלנו מועצמת וכך זה נפרש על פני העולם דרך המוני אנשים שמשתתפים.

דרך כוונת הלב, אנו מצטרפים יחד בתודעה עם "נוכחות האל, האני הנני" של כל איש, אישה וילד על כדור הארץ. אנו מאחדים את הלבבות שלנו עם צבא השמיים כולו ואנו יוצרים יחד סיבה חדשה של אהבה בעלת עצמה יותר מכל בריאה אנושית שגויה שגרמה לאנושות כאב וסבל. נצהיר את החזון הגבוה של כדור הארץ, עם כוונה מהלב שיתממש ונאמר: אל בורא אהוב ! אנו מבקשים כעת להפעיל את להבת האהבה שפועמת בתוך כל לב אנושי. 

ליצור בעזרת להבה קדושה זאת "לב" עצום של אהבה אלוהית טהורה שמתרחב עוד ועוד עד שהוא ממלא את כל פלנטת כדור הארץ באהבה טהורה. 

אנו מושכים אהבה זאת מכל הוויה מתעלה ביקום. אור זה שוטף את כדור הארץ ורוחץ את כל החלקיקים, תת החלקיקים והגלים עם אנרגיית החיים  המבורכת עם אורה המרפא. 

 פעילות אור  זאת יוצרת את הארכיטיפ שיוצר תבנית של מושלמות ברמת הסיבה , שגורם למימוש אהבה אלוהית בהכרה ובלב של כל איש, אישה וילד על פני האדמה. 

האל הבורא וצבא השמיים עם נוכחות האני הנני של כל אדם על פני האדמה מצטרפים יחד עכשיו ככוח אור מאוחד של אהבה אלוהית כנשימה אחת, פעימת לב אחת, קול אחד, תודעה מאוחדת אחת של אהבה אלוהית טהורה. 

אנו נושמים תדרים של אהבת האל מתוך לבת הבריאה  לתוך כל אדם על פני האדמה.

אהבה אלוהית זורמת עכשיו ויוצרת סימפוניה של אהבה ומחלחלת לתוך אימא אדמה וכל החיים שעליה. 

 זרם זה של אהבה אלוהית מתרחב כעת לתוך מרכז הלב ה-5 ממדי של כל אדם  על הפלנטה.

נוכחות האני הנני של כל אחד נעשית לנקודת אור עצמתית, מאוחדת בתודעה עם נוכחות האל של כל אחד  בכל כדור הארץ. 

בנשימה ובהקרנה של אהבה אלוהית טהורה דרך האנושות, ממלכת יסודות הטבע, הממלכה המלאכית  והאטמוספרה של כדור הארץ. נוכחות האני הנני של כל אחד הנה כעת הדלת הפתוחה של חיים אלה וכל אחד על פני האדמה חווה כעת את הצלילים הקוסמיים  ואת מלודיות האהבה. 

דרך פעילות זאת של אור, אנחנו הננו כולנו אהבה בפעולה.

 אנחנו משנים יחדיו את לבת הרטט שבחומר וזה ממוסס את התנאים השליליים שנוצרו על פני האדמה.

 דרך האהבה של האל הבורא וצבא השמיים כולו ונוכחות האל של כל בן אנוש, אנחנו הננו הסיבה שמביאה לשדה כוח זה של אהבה אלוהית  שכעת מתבסס על פני האדמה. 

יחדיו אנחנו מייצבים את בסיס הכוח של אהבה אלוהית  ואתו האנושות מתעלה כעת מתוך חשכה אל תוך הממד ה-5 של מישור האור. גורם זה של אהבה אלוהית  מושך כל אחד אישית ואת כולנו קולקטיבית ואנחנו כולנו מתרוממים להתעוררות נפלאה של תודעת אהבה עילאית. 

 אנחנו הננו כאן ועכשיו מסטרים של אהבה שלה נועדנו תמיד להיות. אנחנו הננו הוויות של אהבה שמקבלות אחריות לאהוב אדמה יקרה זאת ואת כל החיים כחופשיים. 

אנחנו אחד עם פלנטה מבורכת זאת והפלנטה הנה אחת אתנו. האל הבורא וצבא השמיים מעצימים כעת את אורם דרך כל להבת לב של כל אדם.פעילות אור זאת לוקחת את האנושות אל אוקטבה גבוהה יותר של שירות אלוהי. 

כל אדם על פני האדמה כעת מתייצב בשדה הכוח של אהבה אלוהית ושדה כוח זה חונך כל אחד מאתנו לתוך סדר גבוה יותר של שירות לאנושות ולאור. 

דבר זה מגביר את יכולתנו ליצור בשותפות את תבנית המושלמות של כדור הארץ החדש בצורת העולם הפיזי. אנחנו מקבלים פעילות זאת של אור כניצחון האל שהושלם בשעה שזה זומן וכך הוא ! 

 ואנו אומרים: "אני הנני אהוב" , 3 פעמים, כדי להתחבר לזהותנו הנצחית.

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים