לחזור הביתה לעצמי המאוחד

האנושות עברה כמה שינויים מדהימים של אנרגיה, רטט, ותודעה בזמן האחרון

עכשיו נוכחות האני הנני האלוהי של כל אדם, מסוגלת לתקשר בצורה יעילה יותר בלב ובתודעה. נוכחות האני האלוהי שלנו מאפשרת לפרוץ את החומות של האגו האנושי המניפולטיבי שלנו. ברגע שהאל משיג דרכנו ניצחון.

נוכחות זאת ליוותה את ההיבט הסורר הזה של האישיות שלנו דרך בתי הספר של הלימוד מהמישורים הפנימיים כך שהאגו האנושי שלנו כבר לא מסוגל לתפעל אותנו או לחסום את ההתקדמות קדימה.

אנחנו לא צריכים להבין באופן מלא למה האירוע המופלא הזה מתרחש במהלך הזמן המסוים הזה, אבל ידוע שהוא התוצאה של העבודה המסורה של מיליוני עובדי אור וצבא השמים במשך עשרות שנים .

עכשיו, יום אחר יום, אנו חוגגים את החופש החדש מהאגו האנושי שלנו וזה מאפשר לנו לשמוע בקלות רבה יותר "קול עדין קטן בפנים". לתופעה זו יש השפעה נפלאה שמאפשרת לנו לתפוס את אחדות החיים והאמת האלוהית באופן ברור ולדעת שכל החיים קשורים זה בזה, ותלויים זה בזה.

===========

 כילדי האור של כדור הארץ, יש לנו עצמי אלוהי מנצח שעושה כעת עליית מדרגה בספירלה אל 5 ממדים של אבולוציה ואין דרך חזרה ! דברים אכן משתפרים על הפלנטה הזו. עלינו לשים לב ולהעצים אך ורק את מה שמשקף את הסדר הגבוה יותר של להיות קשור לאני הנעלה שלנו בחיים שלנו. אז אנחנו באופן אוטומטי יכולים להעצים את הדפוסים של שלמות לכדור ארץ החדש באמצעות המחשבות, המילים, הפעולות והרגשות שלנו.  

נוכחות האני האלוהי שלנו מאפשרת לפרוץ את החומות של האגו האנושי המניפולטיבי שלנו. ברגע שהאל משיג דרכנו ניצחון. נוכחות זאת ליוותה את ההיבט הסורר הזה של האישיות שלנו דרך בתי הספר של הלימוד מהמישורים הפנימיים כך שהאגו האנושי שלנו כבר לא מסוגל לתפעל אותנו או לחסום את ההתקדמות קדימה. 

זה מאפשר לאנשים בכל מקום להתעורר בקצב מואץ. כאשר אנשים מתעוררים, הם מרימים את לבם והכרתם וזה בתורו, מעלה את תודעתם ומאפשר לאור האל לגדול על פני כדור הארץ. כאשר התודעה שלנו גדלה והאור של האני האלוהי גדל בחיינו, אנו מתחילים "לראות בעיניים חדשות ושומעים באוזניים חדשות."

עכשיו אנחנו מבינים מעבר לכל צל של ספק כי כולנו אחד עם כל חיים ושאין דבר כזה "אותנו-אותם." האמונה המוטעית שלנו בהפרדה גרמה לכאב ולאנשים סובלים חווים סבל בכל רחבי העולם . האחריות שלנו עכשיו היא לרפא את הקיטוב שנוצר על-ידי האגו האנושי שלנו. 

מעולם לא היו נסיבות מושלמות יותר כדי להשיג את ההישג האדיר הזה. תארו לעצמכם, נוכחות האל בתוך כל אדם יכולה לפעול ללא הפרעה על ידי החברה אל מול תעלולי החבלה של האגו האנושי.

לשם כך, כל שעלינו לעשות הוא לבקש את הנוכחות האלוהית לקחת שליטה על ​​המחשבות, המילים, הרגשות, והפעולות שלנו ולהנחות אותנו בחוויות היומיומיות שלנו עם הוקרה לכל חיים. זה יעזור לנו להישאר ממוקדים באור כאשר אנו מתמירים את דפוסי ההתנהגות המיושנים שהיו קשורים לאגו האנושי שלנו.

הגופים האתרים שלנו ידועים כ" מקום מושבו של כל הזיכרון ". כל מה שחווינו בכל השהיות הארציות שלנו נרשם בכלי רכב זה. זה אומר שהזיכרונות של תכניות האגו האנושי שלנו והטעויות נרשמו בכלי זה. 

מכיוון שאנו יצורים של הרגל, אם נישאר ממוקדים ב"אני הנני האל בביטוי",  הוא הנוכחות שלנו בחיים עצמם. כך יהיה  לנו קל להשתחרר מהעצמי האנושי שלנו שמחקה את התנהגותו של האגו שלנו. זוהי האחריות שלנו להיות נוכחות אלוהית זאת בכל רגע בחיינו באופן מודע. מדי יום ומדי שעה, אנחנו חייבים לחשוב ולהרגיש מיושרים עם "אני הנני נוכחות זאת", לפני שמגיבים למצב כלשהו. 

יש להתרחק מכל שמץ של פחד ולומר לעצמי :
---------------------------------------- 
" אני הנני עצמי אחד ומאוחד של נשמת היקום "- אז  איך ברמה זאת של תודעה אלוהית, אני מגיב למצב הזה בו אני נמצא ? 
איך אני אוסיף לאור של העולם את המחשבות, המילים, הרגשות, הפעולות, האמונות, והעמדות שלי במקרה זה ? ואז עם האזנה פנימית,  אני מגיב להכוונה האלוהית של נוכחות האני הנני. " 

כעת יש להקשיב ולהאמין רק בעצמי האמתי !

אנשים רבים בעולם אינם ברמה מודעת ש"נוכחות האל הנעלה" מצליחה למוסס את האגו האנושי  ושהם יכולים עכשיו להיות חופשיים ממניפולציה מבוססת הפחד של האגו שלהם. הם אפילו לא יכולים להבין שיש להם נוכחות של אני אלוהי. כתוצאה מכך, הם לא יודעים שעליהם לשאול את נוכחות האני שלהם שאלות, לפני שיגיבו למצבים בחיים שלהם. האנשים האלה נוטים יותר לפעול מתוך ההרגלים הישנים ודפוסי התנהגות הישנים של האגו האנושי שלהם. 

אבל, למרבה המזל, יש תשובה לבעיה זו, וצבא השמים מבקש לסייע לנו בפתרון מצב זה. מכיוון שאנו נמצאים מחוברים פנימית כאחד עם כל האחים והאחיות שלנו במשפחת האנושות, אנו יכולים להפעיל את הנוכחות של ה"אני הנני" מטעמם. אנו מבינים שעדיין לכל אחד יש רצון חופשי להתעלם מההנחיה הפנימית של נוכחות האני הנעלה שלו, אבל בלי הפרעות מהאגו האנושי  הם ישמעו הדרכה זו הרבה יותר בקלות. 

מה שחשוב לזכור הוא שהנוכחות האלוהית היא מעשית מאוד, ולכן ההדרכה תמיד כרוכה באפשרויות ופתרונות שישפרו את חיינו וחייהם של אחרים כאחד, באופן קולקטיבי.  זו דרך החשיבה של הנשמה באמת. אנו תמיד יכולים להפעיל את הנוכחות הנעלה שלנו כל בוקר עם נוכחות האני הנעלה של האחיות והאחים שלנו ברחבי העולם ולבקש להתערב בחייהם, אז האדם הזה יראה את תוצאות שיפור החיים במעשיו, שיניעו אותו להקשיב להדרכה פנימית על בסיס קבוע.

זה בלתי אפשרי עבורנו באמת להבין את הגודל של מה זה אומר לכולנו להיות חופשיים מהמניפולציה של האגו שלנו, אבל החיים שלנו כבר השתנו. במקום להרגיש כאילו אנחנו נאבקים כדי להשיג את המטרות שלנו על ידי הליכה נגד רוחות עזות שנושבות בפנינו, אנו נמצאים כעת בדרכים חדשות שהוסמכו על ידי הנוכחות האלוהית הגדולה וההתערבות האלוהית של העולמות השמימיים בעולמנו כדי שנתקדם.

הדפוסים של שלמות שאנו מתמקדים בחיינו האישיים והקולקטיביים כחיי המשפחה המאוחדת של האנושות, יתגשמו הרבה יותר מהר. באמצעות התבנית החדשה שנוצרה בתודעת אחדות חדשה של האנושות ושחרור מהאגו האנושי שלנו, אנו יוצרים כדור הארץ חדש בצורה מאוד מוחשית ומהר מכפי שחלמנו שאי פעם אפשרי.        




המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים