השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

 אף אחד לא יודע מה תביא השנה הזו, אך היחס שלך אליה יכול להפוך אותה לנפלאה ביותר. אל תבזבז זמן בהאזנה לתחזיות לשנה הקרובה, אלא החזק מחשבה בתודעתך שזו תהיה השנה הנפלאה ביותר האפשרית עבורך ועבור עולמך, ועזור להביא לזה כוונה ואמונה. כן. כל הגישה וההשקפה שלך כל כך חשובים להגשמה זאת.

פנה מקום לחדש. זרוק את כל האמונות הישנות הצידה כדי לפנות מקום לחדש. איך תוכל לצפות להכניס את החדש לחייך אם אתה מתעקש להחזיק בישן. פנה מקום והיה מעיין נקי של אור זורם. זה צריך להיעשות לגבי מחשבות ורעיונות כמו גם לגבי רכוש חומרי. לא רק לזרוק את המיותר מחייך, אלא גם את הדברים המנטליים,  שמהווים עומסים על השכל ומונעים ממנו להיפתח ולהתרחב. 

קח זמן לעבור על הרכוש החומרי שלך ולנפות ולמיין את מה שיש לך ולזרוק כל דבר שאינך משתמש בו. ודא שיהיה לך את כל מה שאתה צריך, אבל חשוב להזכיר לך לא לאגור. הנטייה להיצמד  לחפצים מביאה לך להרגיש כבול וכך אינך יכול להתקדם ולהתעלות אל החדש. היה דומם מנטלית וקח זמן לשחרר את עצמך מדי פעם. זכור, אתה צריך להיות פנוי מהישן כדי לפנות מקום לחדש.

השלך הצידה את כל הישן כדי לפנות מקום לחדש, פקח את עיניך וראה את הטבע החי מסביבך ; הרי כל עץ צריך להיפטר מכל העלים המתים הישנים שלו לפני שהגידול החדש יוכל לצוץ במלואו. על הזרע לפרוץ מבעד לקליפה לפני שהוא יוכל לגדול ולפרוח ; עליו להשאיר את כל הישן מאחור כדי שיקמל וימות. 

כאשר גוזל בוקע מתוך קליפתו, הוא אינו נצמד לקליפה הישנה אלא משאיר אותה מאחור לנצח והופך לחיים חדשים; כך זה עם כל אחד מכם. השאר את כל המנהגים האנושיים מאחור כשאתה מתקדם לעבר החדש. לעולם אל תסתכל אחורה או תפגין תשוקה לשום דבר מהישן, גם אם בזמנו זה היה נראה לך טוב. יש דברים הרבה יותר נפלאים בחדש, אז אל תפחד לוותר ולהשאיר את כל מה שישן מאחור.

לעולם אל תאבד את הקשר הצמוד הזה איתי, לא ביום ולא בלילה. לא משנה מה אתה עושה ואיפה אתה נמצא; הקשר שלך אתי נמצא בכל מקום או זמן, אבל אתה צריך להיות מודע לזה והבחירה בזה תמיד נמצאת בידיים שלך. אתה יכול להתנתק ממני באותה מהירות ובקלות שאתה יכול לכבות מערכת רדיו פשוט על ידי סיבוב כפתור, אך זכור שאתה זה שעושה זאת. 

לעולם אל תאשים את זה באף אחד אחר. כשאתה לא מכוון, הסתכל בתוכך וראה מה השתבש בך. בצע התאמה מחדש ואתה תוכל להיות שוב בכוונון מושלם. בכל יום יותר ויותר אור נדרש לעולם והאור מגיע מאנשים כמוך ; זה מתחיל בחיים עצמם. אתה יכול לעשות משהו בנידון עכשיו. אינך צריך להסתובב ולחכות שמישהו אחר ישתנה או שמישהו אחר ידליק בך את האור. 

תן לאהבה ולנתינת שירות לאנושות להגדיל את הניצוץ בלב שלך ללהבה גדולה. תן לאור שלך לזרוח לכל האנשים. חיה כדוגמא, על ידי הפגנת המעלות שלך ולא על ידי הטפה או גינוי. כשתנקוט בפעולה כזאת ותעשה משהו בנידון, תראה את שינויים מדהימים מתרחשים סביבך.

עשה את חלקך ואז תוכל להשאיר את השאר לי. אתה לא יכול לצפות שהכול ייפול לחיקך בלי שתנקוף אצבע. לכל אחד יש את החלק שעליו לשחק. על ידי משחק זה במלואו, אתה יכול לצפות לפלאות שיתרחשו. עשה את חלקך ואז תוכל להשאיר את השאר לי. אולם עליך להיות אתי בשיתוף פעולה מלא. אני צריך את הידיים והרגליים שלך כדי לעבוד. אבל לפעמים אתה נוטה לשכוח זאת. 

אתם כולכם הערוצים שלי לחיים וערוצים חשובים ביותר. כשאני מנחה מישהו לעשות משהו בפעולה מידית, דברים אדירים יכולים לנבוע מאותה פעולה מכיוון שדבר אחד מוביל לדבר אחר. לכן אני זקוק לכולכם ערניים ומקשיבים, מוכנים לציית ללחישה הקטנה ביותר שלי, ולכן הפלאים האלה שמחכים להתגשם מתרחשים במהירות רבה, ושום דבר לא נמנע מכם כדי לגלות עולם חדש כאשר אתם אתי.

הדרכה מהאני האלוהי לנשמה המתעוררת


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים