לקבל ולקרון אהבה אלוהית לכל החיים

תוכל לשתף קישור זה למדיטציה עם חבריך או להקשיב יחד עם ידידיך.
 אתה יכול לשתף גם במאמר באתר שלך. 



 במדיטציה מודרכת זאת, אורין מנחה צעד אחר צעד לקבל ולהקרין אהבה אלוהית כאשר אתה מתחבר עם הנשמה שלך ומקבל ריפוי ממלאכים של אהבה, מצטרף למורי עולם של אהבה, ונפתח לחיים אלוהיים , לעצמי האלוהי בתוכך.

 דרך חיבור זה יהיו לך הרבה אפשרויות לקבל אהבה אלוהית ולשדר אהבה ללא תנאי טהורה למחשבות שלך ולרגשות שלך, למצבים בחייך, ולכל מערכות חייך , כדי לרומם אותם ולפתח אותם. 

כך תקרין אהבה לאנושות, לממלכת הצמחים ולממלכת החי ולאדמה עצמה, כדי לסייע לכל החיים להגיע לאיזון גדול יותר והרמוניה. לקרון אהבה לאנושות יכול לעזור להביא יותר איחוד ואחדות. זה יכול לעזור לכל מי שפתוח להכיל אהבה אלוהית ולהרחיב את יכולתם לאהוב, להיות סבלניים, בעלי רצון טוב האחד לשני. זה יכול ליצור יותר פתיחות לאהוב, באנשים שלבם סגור.

כאשר אתה מקבל, מבטא ומקרין אהבה אלוהית, החוויה שלך מאנשים ומהעולם סביבך נעשית יותר שלווה, אוהבת והרמונית. מערכות היחסים שלך מספקות יותר , מעצימות יותר. החזון שיש לך מאנשים מראה לך יותר איחוד ואחדות אתם. אתה נעשה מגנטי יותר לכל  מה שהוא טוב ויפה. תודעת האהבה שלך מציעה לכל מי שיש לו מגע אתך הזדמנות לבטא יותר אהבה ולהיעשות כוח של טוב בעולם, עוזר להתמיר אותו.

 אורין שהוא הוויה של אור, ער לכל אלה שמשתתפים ואתה נכלל בשידורים שלו כאשר אתה מקשיב למסע זה. אתה יכול להקשיב למסע זה מתי שתרצה ולקבל אהבה אלוהית. הוא מקרין למשתתפים אהבה דרך הרטט שלו. אין סוף לפתיחה ולהתרחבות שאהבה אלוהית מביאה. אתה יכול לעצור את המדיטציה מתי שתרצה  לחשוב על העבודה שאתה עושה עם מחשבות ורגשות שעולות לך במסע. כמו כן צפוי שיהיו לך הרבה תובנות וחזונות אודות חייך כשאתה מקשיב. לאחר המסע יהיו לך הרבה רגעים של ביטויי אהבה.  

ברכות מאורין,

כאשר אתה מתכונן במסע זה לקבל ולשדר אהבה, התחל עם הצבת הכוונה שלך. מה אתה רוצה להשיג במסע זה ? איך אהבה שאתה מקבל יכולה לתרום לכל מי שסביבך ולעולם ? 

קח נשימה עמוקה והרשה לעצמך לצמוח עם יותר הכרה מודעת לרגע זה. עם כל נשימה פנימה הרשה ליותר שלווה להיפתח בך. מחשבותיך נעשות שקטות יותר. כאשר אתה נכנס פנימה, תאר לעצמך שאתה נעשה ער יותר לנשמתך, בכל דרך בה אתה חש זאת. 

הנשמה שלך היא אהבה טהורה. היא אוהבת ללא תנאי כאן ועכשיו כאשר אתה קורא לה. היפתח לאהבה שלה והיה עם כוונה לחוות ולבטא יותר מאהבה זאת , כסובלנות, וחמלה, טוב לב ורצון טוב. התמלא  כעת עם האהבה של נשמתך, מוכן יותר לבטא אהבה זאת ולחוש מחשבות אוהבות סביבך.

בקש שכל המחשבות שאינן אוהבות, ייעלמו. הרהר איך המחשבות שלך תהיינה שונות עם יותר אהבה עצמית. הבחן אם יש לך מחשבות אותן תרצה לשחרר. שים לב אם מחשבות חדשות , יותר אוהבות אודות עצמך, באות להכרתך כאשר אתה מוכן לקבל את אהבת הנשמה שלך.

 הרשה לאהבה להתמזג עם הרגשות שלך , כך שיש לך יותר רגעים שאתה חש נאהב ואוהב. אהבה גדלה בך ברגעים כאלה של חיבור, עם הערכה לכל מה שיש לך, הכרת תודה לאחרים ולעצמך ולאלוהי שבתוכך, שנותן לך השראה ושומר על זה. משוך אהבה לרגשות כעת.

דמיין שאתה מתחבר עם ממלכת המלאכים, מלאכי אהבה. מקבל מהם אהבה מרפאת. מאפשר להם לגעת בלבך, משפרים  את מעגל האנרגיה שלו ומרפאים כל כאב בלבך שמוכן להשתחרר. עם אהבת הנשמה שזורמת דרכך, הרשה לאהבת הנשמה שלך לקרון לכל מי שאתה מכיר.

 כאשר מרכז הלב שלך נעשה יותר מגנטי וקורן עם אהבת הנשמה שלך, חוש מעגל רחב של נשמות שנמשכות לאהבה שזורמת דרכך. אתה מושך יותר ויותר נשמות אליך. נשמות שהן בהרמוניה אתך ויכולות לקבל תועלת מתגובה לאהבה שאתה משדר באור הקורן של נשמתך, ועם כל הנשמות אתן אתה מחובר, שדה חדש של חזון פנימי נפתח.

כעת אתה יכול יותר לראות, לחוש, להרגיש בדרך מסוימת את הקרינה של מורי עולם שמגלמים ומקרינים אהבה אלוהית לאנושות ולכל החיים. חלק ממורים אלה הם בגוף פיזי ואחרים עובדים מממלכות גבוהות יותר מעבר לפיזי, כדי לשדר אהבה. חלק מהם הם מאוד גבוהים ונרחבים בקרינת האהבה שלהם שנוגעת בכל האנושות.

באור של מורי האהבה של האנושות , חוש את הנשמה שלך עכשיו, ואם תבחר בכך, התמזג עם נשמת ההוויות הגבוהות הללו דרך נשמתך. חוש שאתה מאוד קורן עכשיו.

אתה מתרחב בתודעה כאשר אתה מצטרף עם הנשמות של מורי האהבה . כל מורי העולם לאהבה מחזיקים רטט של אהבה, איחוד, אחדות.

הפתח לרטט זה, לתחושת אהבה זאת, אהבה שמאחדת ומלכדת. אהבה שיוצרת הרמוניה ושלווה. קבל כעת את האיכויות של אהבה שאתה צריך כדי לבטא ולחוות יותר אהבה אלוהית בחייך. אתה יכול לבקש ולקבל כל ריפוי שתצטרך, כל התרחבות או צמיחה שיכולים להגביר את יכולתך לקבל ולקרון אהבה.

כעת התרחב יותר , כדי לחוש את ה"נוכחות" , כל היש, החיים האלוהיים  של האחד שמכונים -עצמי אלוהי- שנמצא בליבת ההוויה שלך. היפתח לניצוץ האלוהי של החיים בתוכך שהינו אותו הניצוץ בתוך כל החיים. תן לחוויה זאת להוביל אותך לאחדות, שם אתה יודע שאתה אחד עם כל החיים עצמם, לא נפרד יותר ולא לבד.

במצב תודעה זה כאשר אתה במגע עם העצמי האלוהי שלך, יתכן ואתה חש ליבת אור או עמוד אור שמתגלה בתוך הווייתך. יש הרואים זאת כעמוד אור שרץ מעלה ומטה לאורך עמוד השדרה. יש הרואים זאת כניצוץ אלוהי או שמש קורנת בתוך מרכז ההוויה. תן לעצמך לחוש עמוד מרכזי זה של אור עכשיו.

עם עיניך הפנימיות, חוש את העצמי האלוהי של אחרים, כעמוד המרכזי של אהבה אלוהית של אלה שהם בנתיב דומה לשלך, שהם בהרמוניה ובהדהוד אתך. כלול בזה את מי שאתה מכיר ומי שתכיר בעתיד. חוש את עמודי האור שלהם,  את האלוהי בם שזורח דרכם.

דמיין כל אחד עם העמוד המרכזי של האור שלו נאספים כולם להיות עמוד מרכזי אחד של אור. כשאתה עושה כך, אתה מגביר את יכולתך לקבל ולקרון אהבה אלוהית. 

היה מודע להוויות הגדולות שקורנות אהבה לכל החיים על מישור האדמה. הן מקבלות אהבה אלוהית ממקורות קוסמיים גבוהים יותר, הן מגלמות זאת ומשדרות אהבה טהורה ביותר. זה הוא שידור אהבה שמביא שמחה ותקוה. קרינת האהבה שלהן מביאה לכל האנושות והחיים אהבה מרפאה ומתמירה ויוצרת שלמות ואיחוד.

באופן סמלי צעד לתוך שדה זה אהבה אלוהית התבונן בזה משוך זאת וקבל זאת. תן לזה לחדש אותך, כאשר הוא שוטף כל מה שאינו אהבה ומאפשר לך לבטא טוב יותר אהבה שיש לך בפנים.

המשך להתמלא באהבה אלוהית וחשוב ממרחב זה על חייך. באיזה דרכים נוספות תבטא אהבה אלוהית ?  תן לאדם או אנשים לעלות בהכרתך, כאשר אתה שוהה בשדה זה של אהבה אלוהית. הרשה לאהבה האלוהית לזרום ממך החוצה לכל מי שעולה לך בהכרה. שים לב אם זה משפר לך מערכת יחסים , איזה רעיונות באים להכרה בדרכים חדשות בהן תוכל לבטא אהבה אלוהית.

בקש וקבל יכולת לבטא אהבה אלוהית בכל אינטראקציה עם אחרים. לחוש אחדות ואיחוד אתם. יתכן וזה יקרה אם תראה אותך ואותם כנשמות, או כאלה שמכילים ניצוץ אלוהי כמוך. דמיין זאת כאשר אתה יוצא לתוך יומך, חש אחדות, מבטא רצון טוב, וטוב לב לכל אחד אתו אתה באינטראקציה.  

 דמה שהאחד אתו התחברת מקבל עכשיו שידור מיוחד של אהבה מההוויות הגדולות ומאפשר להם לקרון אהבה אלוהית טהורה. קבל שידור זה של אהבה שהינו עבורך ועבור כל משתתף.

חוש שאתה נפתח יותר ויותר. אתה נעשה קורן עם אהבה אלוהית. כל מה שאינו אהבה בתוכך משתחרר, כך שאתה עכשיו כלי  מלא באהבה אלוהית שזורמת החוצה  ונוגעת בכל מי שמוכן להשתמש בה ולקבל אותה.

אהבה אלוהית קורנת כעת ממך, מרוממת מחברת ומעצימה את כל החיים שדורשים אהבה אלוהית ופתוחים לקבל אותה.  חוש את עצמת הקבוצה ואת ההתמרה האפשרית מקבוצה מלוכדת. כולם מחזיקים חזון חיובי של פוטנציאל גדול שנח בתוך האנושות, כלי ליצור, עולם אוהב, שליו, חיובי. הוסף לזה את החזון שלך עבור האנושות.

הצטרף לקבוצה זאת כדי לקרון אהבה אלוהית לממלכת החי, מדמה אותם חיים ומוקפים באהבה ושלווה  כאשר הם ממלאים את התכלית שלהם.

קרון באהבה אלוהית לממלכת הצמחים. צייר לעצמך את הצמחים בריאים משגשגים וממלאים את תכליתם במושלמות. הקרן אהבה אלוהית לאדמה עצמה. תן לאהבה אלוהית לחדור דרך הווייתך......

תוך הימים הבאים תמצא הרבה דרכים יצירתיות לבטא אהבה. במשך היום יהיו לך הרבה נקודות להכיר בהם אהבה ולבטא אותן. בכל פעם בה אתה נפתח ליותר אהבה -התודעה שלך והעולם סביבך משתנה לטובה. ישנה יותר הרגשה טובה, אתה חש מחובר יותר  וזורם יותר בחיים.
כאשר אתה מתבונן על זה, אתה מכיר שיש בך יותר אהבה ממה שדמיינת. גם ברמה האישית וגם הפלנטרית.

בזאת אני מברך אותך ביום טוב  - אורין 


 המדיטציה באנגלית  - Meditation








download artwork

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים