הגשמה לפי עקרונות ההכרה האלוהית

כאשר אנו צועדים בנתיב עלינו לזכור שאנו נוצרנו בצלם ובדמות המקור שלנו. ולכן אנו בוראים בעלי עצמה. אנו מסוגלים לקבל או להסיר כל השתקפות שמתגלה במציאות שלנו. וכאשר אנו פוסלים כל הכרה של ניגודיות, שערים חדשים של תודעה מתגלים לנו.

כל מה שאנחנו חושבים, מרגישים ומקרינים, אם במודע או לא במודע, אנו שולחים זאת כראי שמחזיר לנו השתקפות. השתקפויות אלה יוצרות את חוויות חיינו. כדי להבין את המציאות האישית שלנו עלינו רק להסתכל במראה הנגלית לנו.

עלינו תמיד לזכור שאנו בוראים. יש לנו ברירה אולטימטיבית לקבל כל רטט של מציאות שאנו רוצים בחיינו. איך שאנו בוחרים לתפוש משהו, זה משהו שנוצר בפני עצמו. כך נוצרת חשיבה חדשה, ומציאות חדשה.

המציאות שבה כל אחד מאתנו חי היא בדיוק מתואמת לרטט שאנו מוסרים. אם אנו רוצים לראות שינוי במציאות שלנו, עלינו לשנות בתחילה את תפישתנו כדי שראי של חוויה ישקף תמונה שונה. אנו שומרים של ראי זה במה שאנו תופשים כאמת.

כאשר אנו ממקדים את כל המחשבות שלנו, המילים והפעולות על הטוב הגבוה של הכל, אנו פועלים בתיאום עם היקום ואנו מתחילים לחיות, לתפוש וליצור מהתודעה האלוהית שבפנים. 

אנו זוכרים את המורשת שלנו ומיישמים אותה בהתרגשות בכל רגע. אנו מבטיחים דרך חיינו את קיום הדהוד הרטט של העצמי הגבוה שהנו העצמי האמתי שלנו ובכך מבטיחים שהעצמי הגדול יותר יתבטא.

אנו עושים כך דרך הסתכלות על החיים כאלוהיים וקדושים, למרות שלא הכל נראה כך עדיין במציאות האנושית. אנו זוכרים שעינינו כוסו בצעיף שמסתיר את האמת. 

דרך אימון שרירים רוחניים והתגברות על הכתבת מערכת האמונות הישנה שנבנתה בנו, אנו מצליחים. 

החזון  שהנשמה מקבלת מהעצמי הגבוה חייב להשלים את המעגליות שלו בתוך עצמו כמו שזה נמסר - "כמו למעלה כך למטה".  לכן על כל תלמיד-רוח לנקות את ההכרה כל הזמן. עליו לרטוט את החזון הגבוה במצב טהור ובהיר, כמו הייתה זו מערבולת יוצרת שמושכת מה שרוצה להיוולד כמגנט. זה קורה כך משום שלאל יש את החזון שלו שרוצה להתממש בצורה מושלמת. 

הוראת המסטר המתעלה לחניכי נתיב ההתעלות - 

כוח תת-המודע מאפשר לאנושות להיות מסטר על מחשבות ורגשות ולהכיר את הפוטנציאל האלוהי בהכרת האחד שמחכה לכל האנושות. באלוהי אין כל קרמה. בכניעה רוחנית והכנעת כל המחשבות והתשוקות, האגו כעצמי הרגיל לא קיים יותר באישיות, רק מרכז החיים האלוהי, שם האב והבן האלוהי הם אחד. שמחת האחדות מביאה לביטול הקרמה ואז אין יותר השתייכות לחוק זה והחניך הרוחני מתעלה וחי עם העצמי האלוהי והולך בעקבות הקול הפנימי כדי לבטא את החזון של הבורא בבריאה.

חשוב להבין שברגע שהחזון מתקבל כמשימת הנשמה, הוא תופש מקום. זה כמו בתהליך הלידה, כאשר תינוק גדל ברחם אמו. כך החזון האלוהי רוצה לגדול בצורה בטוחה בהכרתכם הגבוהה. כאשר החזון מוזן ומטופח, הוא מקבל הכנה להצטיירותו כלפי חוץ. הקול הפנימי מדריך אתכם בתהליך ולכן נחוץ להיות צייתן לקול זה שהנו ההכרה הגבוהה. יש להתאמן על כך. אף אחד לא נדרש להגות חזון אלוהי, עד שהוא משיג רמת היתוך עם ההכרה הגבוהה כדי שזה יופעל.

כאשר אתם צועדים באמונה, אתם עם העצמה היוצרת. בהכרה מאמינה זאת ישנה החצנה של העצמה היוצרת שלך. מגיע הזמן שעצמה יוצרת משתחררת לגמרי לתודעת החניך המואר. זה תמיד נמצא עם הגנה עד שהניסויים והפיתויים מסתיימים והחניך מוכן למלא את משימתו, לדבר עם אש ההוויה ולומר רק את המילה היוצרת, כצורה שמתממשת. כאשר אש זאת משתחררת לחניך, כל מחשבה ותשוקה מכוונים על ידי העצמה היוצרת וזה לא משחק !

קחו את מלוא האחריות על חייכם כאשר אתם יוצרים כיוונים חדשים. הכוחות מתואמים ומוחזרים לכם ואז יש לכם סמכות ויסודות הטבע מצייתים לכם. כעת קחו את מלוא האחריות עבור החיים והמצבים שיצרתם. כאשר אתם עושים כך, אינכם מאשימים מישהו או משהו, או אפילו את האל !

כשעצמת האל ניתנת לחניך שהתעלה לאלוהותו, נעשה טקס להענקת מלוא עצמת הפוטנציאל האלוהי ומאותו רגע האחד שמחזיק את מטה העצמה יכול לממש כרצון האב האלוהי בבריאה. ברגע שחרב עצמה זאת מונחת בידי החניך המואר יש לו/לה את הזכות להשתמש בזה לטובת הכלל. זהו שירות שמזדמן לכל מואר שנקרא לשרות.

כל מי שאתם פוגשים הנו חלק מעצמכם. כל מצב פגום או מערכת יחסים שבורה יכולים להירפא בחזרתכם הביתה אליי, נוכחות האל בכם. היכן שאני הנני ישנו, ישנו איחוד, אחדות, כי ה-אני הנני האלוהי הוא חוק אוניברסלי !

סרטון מצגת עקרונות והצהרות ליישום בחיים

הסרטון ניתן לפתיחה במסך מלא 


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים