המעבר לעידן החדש

אנשי האור האהובים של כדור הארץ, אתם הוכנתם במשך עידנים להיות מכשיר להכלת אור האל במשך זמנים אלה של מימוש התכנית האלוהית, אחרת לא הייתם קוראים מילים אלה- כאשר תכנית אלוהית זאת נפתחת צעד אחר צעד, כל אחד יהיה במקום הנכון והמושלם, משרת את האנושות ואת האור בדרך שמתואמת עם קריאת הלב שלו. רק נוכחות "האני הנני" יכולה לגלות לכם איך תוכלו הכי טוב להשלים את החלק שלכם בהזדמנות נדירה זאת להוסיף אור לעולם.  

כעת האור והאהבה שלכם נדרשים . הקשיבו ללבכם וביטחו בקבלת ההדרכה הפנימית שלכם. דעו שנוכחות "האני הנני" שלכם וצבא השמיים יעזרו לכם בדרך האור בכל מה שנדרש לממש את התכלית האלוהית של  נשמתכם. 

הנכם מבורכים בשם כל החיים המתפתחים על פלנטה זאת. הנכונות שלכם להיות "דלת פתוחה" לאור תאפשר לתבניות המושלמות של כדור הארץ החדש ליצור עולם צורה פיזי 5-ממדי. לכן כעת בואו נתמקד יחד בהתערבות האלוהית שניתנת לאנושות על ידי המסטר סינט ג'רמין וליידי מסטר פורשיה במהלך חודש מאי העצמתי.~"

 אש קדושה זאת פועמת עם איזון מושלם של אש העצמה האלוהית הכחולה ושל אש האהבה האלוהית הוורודה, נובעת  מאיחוד הפן הזכרי עם הפן הנקבי של להבת - הלב הקוסמי, האני הנני הגדול  . מאז התזוזה של אנרגיה-רטט-תודעה שקרתה בכדור הארץ בדצמבר 2012 , האנושות השיגה מאסה קריטית שמאפשרת לה לעשות מעבר לתוך עידן חדש. עם התחלת שנת 2016 נכנס כדור הארץ למחזור השמש של העידן החדש וכדור הארץ החל להשתחרר על גבי ספירלת האבולוציה באמצעות העצמה הנוכחת בכל, ויכולת כל של האל הבורא, ה-אני הנני הקוסמי- אהיה אשר אהיה-.

תדרי האור הסגול ה-5 ממדיים הם תדרי אור מעבר למה שאנו היינו מסוגלים בעבר לעמוד בהם ברמה התאית. כאשר התחלנו להישטף באש המקודשת המרפאת הזאת, כדור הארץ השלים את המחזור הקודם שלו ואימא אדמה עוגנה בחיבוק המלא של העידן החדש לתדר הסולרי ה-5 ממדי.  כעת  החל ממאי 2016 מתחיל להבנות מומנטום כזה של אור בעולם  עד שכל איש, אישה וילד על פני כדור הארץ ישלימו בהמשך את ההתעלות שלהם לתוך גופי אור סולריים על פני כדור הארץ החדש. 

סינט ג'רמין והמשלימה האלוהית שלו התנדבו להשאיר כאן את התדר הזה של הלהבה הסגולה שמביאה למושלמות, בתוך הלהבה האלמותית שיש לכל אדם , כאלוהות הפנימית. הוויות אור יקרות אלה ימשיכו לתת שירות קרוב לאנושות עד שכל אדם יעגן בתוכו את ~נוכחות האני הנני אלוהי~ בצורה שתתמזג ותשפיע מספיק על גופו הפיזי, אתרי, מנטלי ורגשי ותאפשר איזון מושלם של עצמת האל- עצמת ואהבת הבורא האב- האם בתוכו, ללא הפרעה שנובעת מהשליליות שעדיין צפה ונגלית על פני השטח בעולם החיצוני. 

מבחינת ההופעה החיצונית הנגלית, זה יכול להיראות כאילו זה ייקח עוד עידנים להשלמה זאת, אולם זו היא רק אשליה. הוויות האור במישורים של   האמת המוארת אומרים שההתערבות האלוהית שכדור הארץ מקבל, מקרבת את הפלנטה לניצחון באור יותר ממה שנראה כמשתקף בחוויות של ההמונים בזמן זה. 

על כל אחד מאתנו לדעת שדרך ~נוכחות האני הנני~, במדיטציות ובזמן השקט שלנו במשך היום, אפשר למשוך את האצלת האור של סינט ג'רמין והלהבה התאומה שלו ולבקש מהם לקבל את התדרים החדשים ה-5 ממדיים של הלהבה הסגולה של מושלמות האל. מסטרים נעלים אלה עומדים מוכנים , מחכים להזדמנות לעזור לנו לנצל את הלהבה הסגולה הזאת דרך ההבנה של זה והביטחון בזה. 

האש המקודשת הסגולה, היא אש מרוח הקודש שמבטלת ומתמירה את הסיבה, תוצאה, רשומה וזיכרון של כל מה שאינו הולם , שנצבר באדם כקרמה שלילית. להבה זאת מכונה גם אש ההתמרה, הרחמים, הסליחה ולהבת -החופש. מהות האל הבורא היא אהבה סולחת וחומלת וניתן להשתמש בלהבה הסגולה שהנה מהות אלוהית זאת, לרומם, להתמיר, לטהר באמצעות משיכת האור האלוהי הסגול שנובע מהשמש המרכזית הגדולה שבלב הקוסמי.


במסר נאמר לנו:

~" נוכחות "האני הנני" שלכם ממגנטת מידע זה לתוך ספירת ההכרה שלכם. אתם הוכנתם במשך עידנים להיות מכשיר להכלת אור האל במשך זמנים אלה של מימוש התכנית האלוהית, אחרת לא הייתם קוראים מילים אלה. כאשר תכנית אלוהית זאת נפתחת צעד אחר צעד, כל אחד יהיה במקום הנכון והמושלם, משרת את האנושות ואת האור בדרך שמתואמת עם קריאת הלב שלו. רק נוכחות "האני הנני" יכולה לגלות לכם איך תוכלו הכי טוב להשלים את החלק שלכם בהזדמנות נדירה זאת להוסיף אור לעולם.  כעת האור והאהבה שלכם נדרשים.

הקשיבו ללבכם וביטחו בקבלת ההדרכה הפנימית שלכם. דעו שנוכחות "האני הנני" שלכם וצבא השמיים יעזרו לכם בדרך האור בכל מה שנדרש לממש את התכלית האלוהית של  נשמתכם. הנכם מבורכים בשם כל החיים המתפתחים על פלנטה זאת. הנכונות שלכם להיות "דלת פתוחה" לאור תאפשר לתבניות המושלמות של כדור הארץ החדש ליצור עולם צורה פיזי 5-ממדי. לכן כעת בואו נתמקד יחד בהתערבות האלוהית שניתנת לאנושות על ידי המסטר סינט ג'רמין וליידי מסטר פורשיה במהלך חודש מאי העצמתי.~"

 מי שלא יודע איך להתחבר לנוכחות האני הנני, אז יש לומר בפשטות:

אני הנני נוכחות "האני הנני" ואני הנני אחד עם נוכחות "האני הנני" של כל האנושות. כאשר "אני הנני" מתעלה, כל החיים מתעלים אתי. כעת, כקול אחד , נשימה אחת, פעימת לב אחת ואנרגיה אחת, רטט ותודעה של אהבה אלוהית.  אני מושך את האצלת האור של סינט ג'רמין וליידי פורשיה כדי לגלות לי איך אוכל לקבל את התדרים החדשים של הלהבה הסגולה ה-5 ממדית של מושלמות האל, דרך יכולותיי שלי ועם הבנה עמוקה לכך."

ברגע שמשיכת אור זה נעשית יש להיכנס לשקט שבלב ולהישאר במצב של האזנה מלאת חסד והכרת תודה. לדעת שהמידע שאנו מחפשים מעוגן בתוך התבונה האלוהית של להבת - הלב שלנו, והוא יעלה להכרה המודעת מתי שנזדקק לו. 

בתפקוד עם התדרים של גוף האור הסולרי (ה-5 ממדי) אנו יכולים עכשיו במודע להגדיל את האלוהות בתוכנו ובכל החיים , כי בהרמת התודעה אנו ממגנטים את האהבה האלוהית, את השגשוג, השפע, השלווה והשמחה, אל תוך עולם הצורה הנגלה, כדי שכדור הארץ החדש יגיע  למימוש שלו מתבניות האור הנשלחות ממישורי עולם הסיבה , כאשר שער של אור ייפתח במהלך שנת 2020 עם תבניות אור שהן מעבר להבנת ההכרה שלנו, כדי שיהפכו למציאות. 

 עם הסיוע של סינט ג'רמין והמשלימה האלוהית שלו, שיינתן במהלך חודש מאי זה, תבניות אלה יהיו ביכולת התפישה של האנושות המתעוררת. הקרנת האור האלוהי שבא מהתערבות אלוהית זאת מכינה את אימא אדמה לקבל את השפעת האור שזורמת לרבדים , המנטלי והרגשי של כדור הארץ עם תבניות של מושלמות עבור כדור ארץ חדש. זאת כאשר שער  ממישורי עולם - הסיבה נפתח. תבניות אלה משרתות כזרז שיסייע רבות בהתמרת פלנטה מבורכת זאת להיות שמיים על פני האדמה , כפי שהיא נועדה להיות. 


New Age Study of Humanity
 Patricia Cota-Robles


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים