הרגע הזה כאן ועכשיו הנו מושלם

  העצמי הנעלה מלמד שההוויה האלוהית מתבטאת דרך כל אדם שער לה בכל רגע נוכחי. אין להוויה עבר או עתיד. בהבנה זאת ניתן ללמוד להיות הביטוי האלוהי האולטימטיבי שנפתח בסדר אלוהי מושלם ואהבה בכל רגע מחדש. לשם כך יש להתחבר לרעיון של מושלמות ההוויה  בפעילות התודעה שלה. כך רטט אלוהי הוא התדר הקבוע  שלך.  

ההדרכה שלו להיום פותחת במילים אלה : 

" כאשר אתה מאפשר למערכת האמונות הבנויה על העבר,  להתחלף בהכרה האלוהית של הנוכחות האלוהית שלך, אתה משיג שהנך חלק מהבריאה השלמה כאן ועכשיו. זה כך כאשר הסרת באופן מודע כל אשליה של דואליות שאימצת בעבר מלשלוט בהכרה. אתה סלחת לעבר וקבלת כנשמה בתודה מה שיש בחיים כמושלם. אז הנוכחות הנעלה שלך מתעוררת ואתה מקבל רעיונות והשראה ונע איתה כאחד בכל חוויה. 

מהיום השגח במודע וערנות לא לתת לעצמך לחוש בחיסרון ולהדגיש את קיומו. טפח במשך היום את המחשבות והרגשות  דרך מילים עם תחושת מילוי קבוע בהכרה מודעת מרגע לרגע כדי שהיקום ישמע את כוונת לבך  ויממש אותה.   שחרר את כל השאר. זכור את העצמי האמתי שרוצה לחיות דרך הנשמה ברגע הנוכח כהוויה  נושמת אחת,  כרוח האהבה הכל יכולה. 

הזז את תחושת העצמי המוגבל והנפרד הצידה ודע את העצמי האמתי  דרך הלב והנשמה. הווייתך רוצה לקרון כשמש המשפיעה אור של שפע וחסדים לעולם דרך כל תא שלך, כך שאף תא לא יישאר מאחור וכל הווייתך תואר.

במודעות תאית מוארת זאת אותה אתה מאמץ במודע כל יום, תשכון במחשבה שהאל הנו הכול וכל דבר ואין אחר מלבדו בכל רקמת החיים. במקום זה בהכרה הגבוהה, ישנה רק ידיעת עצמיותו הנוכחת בחייך בכל רגע נתון. כאשר אמונות העבר לא משחקות יותר תפקיד, אז הכרתך מתבהרת באור האמת. 

כאן הנך פעילות התודעה האלוהית והתדר שלה נעשה תדר יומך הקבוע.  אתה מתייצב בנוכחות האלוהית  כל יום, מודע לה ולסמכות שלה עליך.  בהישענות רק על רטט "האחד", אתה מסרב לקבל להכרתך כל תבנית מחשבה של התנגדות, מבוכה, בקורת או ספק, אלא בוחר להיות רק בהרגשת שלמות נשמתך בכל רגע. 

בהתבוננות במציאות כזאת מרגע לרגע, תחוש תזוזה אנרגטית מתעצמת שעוזרת לחנוך את הנשמה שלך כדי  לחיות בתודעת המלכות השמימית על פני האדמה. כך אתה תמצא שמחה אמתית ואושר, שקט ומנוחה, ותוכל להתחבר לאש האהבה עם שותפים לדרך ולממש את תכלית הנשמה במלואה. 

הבנות חשובות ויישומן : 

  העצמי האלוהי קיים ברמה גבוהה יותר משל הנשמה. זוהי המהות האלוהית של ההוויה שלנו, המקור של כל האור והחיים בתוכנו.  הנשמה שלנו היא קרובה יותר לאישיות שלנו, והיא מתווכת בינינו ובין העצמי הגבוה עד למועד שאנו יכולים לחוות באופן ישיר ולהבין את העצמי הנעלה כמי שאנחנו נוצרנו מראשית הזמן. 

כאשר אנו נפתחים מרגע לרגע לעצמי הגבוה דרך הנשמה - נוכל לקבל הדרכה, שלווה, הרמוניה, ואור של הארה כהתגלויות. אז אנו יכולים בקלות רבה יותר להתרחק מטרדות העולם הפיזי, ולהחזיר לנו את האור, האהבה, הביטחון והכוח של עצמי הזה.

דרך עצמי זה, אנו יכולים לשחק בעולם שבו כל הפוטנציאל קיים ולהגשים את הנתיב הגבוה ביותר שלנו.  לכן זה מאוד חיוני לעשות לעתים במשך היום הפסקה, להירגע, להתחבר לאור הנשמה או העצמי הגבוה ואז להיפתח לקבל הנחיה במהלך היום לגבי פעולות שהוא מוביל אותנו מה ואיך לעשות כדי לבטא את הרצון הגבוה שלו דרכנו.

☀️ בחיבור לעצמי האל נשתף אותו בכוונתנו ונוכל לומר  :

"אני הנני ההוויה שלך בחיים, עצמי נעלה. אני  שמח/ה להיות  כלי ביטוי לחיים שאתה רוצה לחוות. תשומת לבי נחה בך עכשיו ואני מוכנ/ה לקבל ממך הדרכה, שלווה, הרמוניה, ואור הארה עבור חיים טובים שהועדת עבור חיי כביטוי שלך. 

✴️ לסיום :  נשהה עדיין באור הנשמה שזורח בתוכנו וסביבנו בשלווה ברשת האחד..... נתחבר במודע  עם כל החיים ככלי אור אחד,  נושמים לתוך מרכז ההוויה שלנו בהכרת תודה .

 ✴️ נסיים בתודה עמוקה לאור המטהר המוקרן כעת לכל תא, אטום וחלקיק בהווייה שלנו.....נחוש הקלה, חופש, אהבה טהורה לכל ושמחה שממלאים את נשמתנו בתחושת שלמות....

✴️ כעת ניתן לרוח האל להתעורר בנו יותר ולהתבטא כלפי חוץ. מעתה נזכור שהאל רוצה לחיות דרכנו. לשם כך נוצרנו כנשמה. זהו ייעודנו. 




המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים