להיכנע לעצמי האלוהי ולוותר על העצמי האנושי

 אחת מהעקרונות החשובים שהעצמי האל מלמד אותך במסר זה  הוא שאם את/ה כבן אנוש מחפש את תודעת המלכות של  העצמי האוניברסלי שלך, עליך לתת לתפישת העצמי הנמוך שלך להתמוסס מההכרה -  אז תחושת האגו נעלמת ואתה משיג את תודעת הנשמה, והפוטנציאל האוניברסלי המוצפן בך מתגלה.

כאשר את/ה לא מנסה יותר  לשפר את חייך בסטנדרט הישן של תפישת העולם בכל היבט של חיים, אז זהות זאת של האגו  מאבדת את האחיזה שלה.

בתהליך הכניעה הזה,  ראשית את/ה  נותן לרוח הקודש השוכנת בך לטפח את "הגן" של תת המודע ללא הזדהות עם העשבים השוטים שגידלת שם. אתה מפסיק להיות ביטוי של התפישה האנושית הרגילה.  

אתה נעשה נשמה מודעת שאין לאגו כוח עליה. אתה יודע שטעות בתפישה לא יכולה לשרוד בלי האנרגיה שנתת לה  והזינה אותה. דבר זה אינו הולם יותר את חייך כעצמי נעלה.  

  כדי לחזק את הזהות האלוהית שלך אתה ניצב עם אור הנשמה שלך בכל המצבים באחדות עם העצמי הגבוה, נותן לו  מרחב לפרוח בכל הזמנים כשהוא אומר לך - 


בהבנה זאת נישאר במצב של הכרה שקטה ונפתח את הלב למילים שקיבלנו היום על הצורך בכניעת האישיות לאור הנשמה ....אז הדרך נעשית קלה כשהנשמה מתמזגת עם העצמי אלוהי  על פני האדמה.

בתיאום עם המרכז האלוהי שלנו  נהיה בשלווה קשובים לקריאה פנימית  שאומרת:   "כעת שחרר את עצמך כדי שתתחבר אתי !" ... ..

נהיה בהסכמה לכוונה הכנה שנדרשת כדי להיכנע ולהשתחרר למי שאנו באמת - נשמה מודעת החוזרת הביתה לאלוהותה.....

 עם תחושה של התמסרות והקשבה לרוח הפנימית.  כנשמה מאוחדת  אנו מסכימים להיות בתיאום קבוע עם העצמי הנעלה שלנו ולהיות כלי ביטוי ייחודי שלו לחיים המקודשים של אחדות ההוויה האחת.  

נפנה בהצהרות על כניעת העצמי האנושי שלנו
 לנשמה המוארת ולרוח האלוהית. 

 כאן נוכל להצהיר את כוונת לבנו : 

~~ אני מכיר/ה בעצמי כנשמה אחת מאוחדת ומסכימ/ה להיות בכניעה עמוקה לאלוהותי ולשחרורי  כדי שאמת אלוהית תיעגן בלב נשמתי, דרך הכרתי המודעת.

כדי להתרומם בהכרה אני מוכנ/ה לעזוב את אמונות העבר שעיצבו את האישיות בת התמותה שלי ולשהות רק בחוויית הנשמה והעצמי הגבוה שלי ולתת  לחיים רק ביטוי שמקורו בתודעת אחדות. 

דרך חוק האחד אני מאפשר/ת  לאחדות האל למשול בי דרך ההכרה והלב עם אהבה טהורה לכל היש ולממש אהבה זאת בנתינת שירות לחיים. 

אני מוכנ/ה למזג את גופי הפיזי, הרגשי והמנטלי לתוך רטט רשת החיים האוניברסלית ואת הכרתי ונשמתי לאור.
 
אני מוכנ/ה שכל מה שמושלם ואלוהי יהיה מנת חלקי בחיים וכל מה שאינו כך שיבוטל באור האלוהי כאן ועכשיו.
 
(הערה-  מלבד הבעת הכוונה לכניעה רוחנית זאת של העצמי הנמוך והנפרד, אנו עושים גם בירורים כל יום ממה שנגלה בחוויות חיינו כטעות בתפישה שלנו ומשחררים דרך סליחה את האמונות השגויות, לאור האל הנוכח בנו תמיד. לפי חוק הבחירה החופשית ובהתאם לכנות הכוונה של לבנו-  האור מטהר כל אנרגיה לא הולמת מתת המודע והמודע)
 לסיום - 

 באור המועצם שלנו , נתבונן פנימה בשלווה... נקבל הבנות מה עלינו לשחרר עוד מכל מה שלא נרצה בחיינו אל תוך האור האלוהי.........נבקש מרוח האל להשתחרר .

בהבנה שהנשמה חיה ומוזנת  בתודעת קבוצה נתחבר עם כל החיים כאחד בלב ולהכרת הקבוצה שלנו בעודנו נושמים לתוך מרכז ההוויה שלנו בהכרת תודה כאני מאוחד ושלם.....
 
 נסיים בהכרת תודה עמוקה לאור המטהר המוקרן כעת לכל תא, אטום וחלקיק בהווייה שלנו.....נחוש הקלה, חופש אהבה טהורה לכל ושמחה שממלאים אותנו....

 לבסוף נודה ונברך על האור המשותף שלנו שמתגבר מתעצם בתוך שדה כוח אחד של אור הנשמה  ..... 
נהיה מוכנים לקבל אור ללב וההכרה הגבוהה.....

 עם כוונה כזאת  ניתן לרוח להתעורר יותר ולהתבטא  דרך תודעת - הנשמה....ניתן לעולם את חלקנו בלב פתוח.


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים