העלאת התודעה - המעבר מהפרדה לאחדות

~ במהלך הזמן המלא אהבה הזה, כאשר אנשים בכל רחבי העולם מתמקדים באהבה שיש להם בלב לאנשים בחייהם, יש לנו הזדמנות מושלמת כדי ליזום את השלב החשוב והחיוני הבא של התכנית האלוהית לכדור הארץ והאנושות. זו היא התחלה חדשה ~

זה נכון לא רק לפלנטת כדור הארץ, אלא גם לאנושות וכל החיים המתפתחים על פני כדור הארץ. יש הרבה בלבול לגבי מה שקרה בפועל כאשר כדור הארץ היה בקו אחד עם ליבת הגלקסיה של שביל החלב ב -21 בדצמבר, 2012. יש גם הרבה שאלות על מה זה אומר שכדור הארץ נולד לתדרים 5-ממדים של כדור ארץ חדש.

הבלבול הזה הוא מאוד הגיוני; אחרי הכל, אנחנו נמצאים בימים לא נודעים. זה היה ניסוי ייחודי שמעולם לא נוסה בכל מערכת של עולמות. מעולם לא היה כוכב שנפל למעמקי ההפרדה והדואליות כפי שכדור הארץ נפל. ניתנה לו ההזדמנות לעלות דרך שתי רמות ממדיות בתקופה כה קצרה של זמן. אפילו צבא השמים לא ידע אם האנושות יכולה לעשות את זה. אבל, עשינו את זה!

ההישג המנצח האלוהי של ניסוי זה התעלה מעל הציפיות הגדולות ביותר של עולם גן העדן. פלנטת כדור הארץ תופשת את מקומה הראוי במערכת השמש שלנו וכל אדם המשתייך ומשרת את כדור הארץ בזמן הזה עשה את הבחירה המודעת, דרך נוכחות האני הנני שלו, כדי להתקדם באור עם כדור הארץ ושאר האנושות. זה נכון גם אם האדם לא היה מודע להחלטה זו, דרך התודעה הנפרדת של האגו האנושי שלו.

אז מה קורה עכשיו ? 

ובכן, זוהי רק ההתחלה. עכשיו זה תלוי בך ובי ובשאר האנושות להביא את הדפוסים של שלמות כדור הארץ החדש לביטוי פיזי. דפוסים אלה נמצאים דרך, וסביב הרבדים המנטליים ורגשיים של כוכב הלכת הזה. משמעות הדבר היא כי הם זמינים לכולנו להתחבר אליהם ולהביאם לחוויות החיים שלנו דרך המחשבות, המילים, הפעולות, הרגשות, והאמונות שלנו.

ידוע שהרבה אנשים ציפו שהדפוסים של כדור הארץ החדש יבואו באופן מיידי לידי ביטוי בהתעלות שלנו לממד ה -5, אבל זה לא הדרך שתהליך זה עובד. עם לידתו של כדור הארץ החדש הדפוסים של שלמות לא התחילו באופן מיידי להציף את הרבדים המנטליים והרגשיים העוטפים את כדור הארץ. 

עם זאת, החוק האוניברסלי הוא שכדי שמשהו יתממש פיזית על פני כדור הארץ, זה חייב להיות המשך לדרך האלוהות שפועמת בלבם של האנשים המתגלמים על פני כדור הארץ. זה מה שהתכוונו באמירה, "אלוהים צריך גוף כדי להיות."

עם הניצחון של המעבר ולידת כדור הארץ לתדרים ה-5-ממדיים של כדור הארץ החדש, מנת האור על פני כדור הארץ גדלה בקפיצות בכל יום. זה מאיץ באופן משמעותי את תהליך ההתעוררות המתרחש בתוך ההמונים באנושות.

 כאשר אנשים מתחילים להתעורר הם "רואים בעיניים חדשות ושומעים באוזניים חדשות." הם זוכרים את האחדות של כל חיים. ידיעה זו מניעה התעוררות של אנשים לפעולה, ומעוררת אותם לעשות משהו בקשר לחולי בעולם. הבעיה היא שרוב האנשים לא יודעים מאיפה להתחיל. 

הם מתמקדים במראה חיצוני של השפעה של הבעיה ולא בגורם לבעיה. אנשים הגיעו למסקנה השגויה שלפי מראה חיצוני שמשתנה, הבעיה תיפתר, זה לא נכון. כאשר אנו מתמודדים עם רק את המראה החיצוני של מצב במקום מה שגורם לבעיה, זה כמו לנסות לשנות את ההשתקפות במראה בלי לשנות את האובייקט שגורם להשתקפות. זה מאמץ חסר תועלת, ואנו נכשלים בכל פעם. הופעות חיצוניות ישתנו אם נתייחס למה שגורם לבעיה מלכתחילה.

התמודדות עם הסיבה של המחלות הקיימות על פני כדור הארץ בזמן הזה, הוא ההיבט החשוב והחיוני הבא של התכנית האלוהית. נכון להיום, האנושות התעוררה והיא מתמקדת בריפוי והתמרת כל מה שמתנגש עם הדפוסים של שלמות לכדור ארץ חדש, בידיעה מלאה היטב שבריאה שגויה של הגורם האנושי חייב להפוך לאור, על מנת שפלנטת כדור ארץ החדשה תהיה במלוא תפארתה.

אנשים שמחויבים מפשילים את שרווליהם כשהם לוקחים על עצמם נושאים הנוגעים לרובם- אלימות, התעללות בילדים, תקיפה מינית, פשע, מלחמה, טרור, סמים, עוני, מחלות, שחיתות בממשלה, החמדנות המחרידה הקשורה עם מוסדות כלכליים, תעשיית הבריאות, ותאגידים מכל סוג. רעב, חוסר בבית, ניצול לרעה של כוח, אי שוויון בין נשים ומיעוטים, זכויות אזרח, זכויות אדם, זכויות בעלי החיים, זיהום, איכות הסביבה, החלוקה שוויונית של עושר, מחסור במקומות עבודה, קנאות דתית, דעות קדומות, וכל מחלה אחרת שקיימת על פני כדור הארץ. 

הדבר המדהים הוא שאף אחד מהדברים האלה הוא הסיבה לכאב של האנושות וסבל ! 

 כל אחד ואחת מהמחלות אלה הוא התוצאה של הבעיה. 
אז מה היא הסיבה של הכאב הבלתי נסבל שהאנושות חוותה כל כך הרבה זמן ?

הסיבה לכל המחלות שקיימות על פני כדור הארץ היא התודעה המעוותת מנפרדות של האנושות המבוססת על הפרדה ודואליות. תודעה זו היא אנטי-תזה של תודעת משיח. זה ההפך מהדפוסים של אחדות, אהבה אלוהית, וכבוד לחיים שמקודדים בתוך הדפוסים של שלמות כדור ארץ החדש.

כאשר כל אדם על פני כדור הארץ משלים את ההתעוררות שלו או שלה לתודעת משיח, אז הוא יודע שזה בלתי אפשרי לפגוע בכל חלק של חיים, מבלי לפגוע בעצמו ובכל היבט אחר של חיים. כי החיים כולם, כל מה שיש, מחוברים אליו ברמה הפנימית, ברשת אחת של אני הנני אחד בגוף אחד.

עם הבנה שאנו מודעים ובמכוון פועלים ממרחב הלב של אחדות ואהבה. אנו מוכנים לפתוח את הלב וההכרה שלנו לדפוסים של שלמות כדור הארץ החדש, ואנו מוצאים פתרונות לכל מצב או אתגר בר קיימא.

אנחנו יודעים שכל דבר שאנחנו עושים כדי לשפר את החיים לכל אדם או כל יצור חי, משפר את החיים לעצמנו ויקירינו. תארו לעצמכם, מה קורה כאשר כולם פועלים מתודעה של אחד באחדות והאהבה !

ברור שהדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות בשלב זה הוא לסייע לאחים ואחיות שלנו במשפחת האנושות, זה להעלות את המודעות שלהם מהפרדה לאחדות. אז הם ידעו שהם אחד עם כל חיים והם יחיו את חייהם עם אמת עמוקה זאת בשלווה ובשלום.

יש הרבה אנשים שכל כך שקועים בכאב שגרמו לעצמם, שהם אפילו לא יכולים לתפוס את המושג של אחדות כל חיים. לעתים קרובות האנשים האלה פועלים מתוך פחד ומנציחים את הזוועות על חבריהם בני אדם. אם אנו מתמקדים במעשים הברבריים שלהם, זה כמעט בלתי אפשרי לגייס את הרצון לעזור להם בכל דרך, אבל האמת היא שהם אלה שזקוקים נואשות לנו כדי לעזור להם להזיז את התודעה. 

דבר זה מאוד יועיל לכולנו יחד. זכרו, אנחנו אחד. אין הפרדה. מי שמרים את עצמו, כל החיים מתרוממים אתו. לכן זה יהיה היתרון הגדול שלנו, אם אנחנו עוזרים להם. 

זה מסייע עבור תודעתנו שכעת תאיץ מאוד את הביטוי המוחשי של כדור הארץ החדש. כולם הם האחים והאחיות שלנו בכל מובן של המילה, נשמה אחת בהתגלמות ואנחנו נמצאים כאן על כדור הארץ במהלך רגע משמח זה, כי יש לנו יעוד התנדבותי להיות השומרים  המודעים של אחינו .

ביחד אנחנו יכולים לעשות את זה. וכאשר אנחנו מצליחים, האל עוזר להרים את הנשמות הסוררות ביותר מתוך האשליה של הפרדה לתודעת משיח, אז אנו חווים את נפלאות של כדור הארץ החדש, כמו גם את ההתעלות הרוחנית למישור גן העדן.

צבא השמים נתן לנו הדמיה שתעזור לנו להשיג את הפן המופלא הזה של התכנית האלוהית 

העלאת מודעות - הצהרות והפעלה של החזון האלוהי שלנו

העלאת מודעות - מעבר מהפרדה לאחדות- הפעלת החזון הנעלה שלנו והצהרות, נעשית מתוך המרחב הפנימי המקודש של הלב שלנו כאשר אנו נחים שם בשלווה ומתמסרים לאור האלוהי שממלא  ועוטף אותנו  ואנו אומרים :   

"אני הנני נוכחות האני הנני שלי
 ואני אחד עם נוכחות האני הנני של כל אדם על פני כדור הארץ.
 כנשימה אחת, פעימת לב אחת, קול אחד, ואנרגיה אחת, 
רטט ותודעה של טוהר אהבה אלוהית, 
אנחנו מעוררים את האל האב-אם שלנו וצבא השמים לסייע לנו 
בהעלאת תודעתו של כל אדם על פני כדור הארץ 
בתיאום עם התכנית האלוהית שלו או שלה 
והטוב הגבוה ביותר לכל הנוגעים בדבר!"

האל האב-האם, אנו מבקשים ממך להרחיב את הלהבה שלך של אהבה אלוהית
 אשר פועמת בתוך אלוהותו של כל אדם בלהבת הלב. 
צור מאש מקודשת זאת לב של אהבה.
 אפשר ללב הזה של אהבה להרחיב באמצעות כל אדם 
אור שעוטף את כל כדור הארץ ! "

(הפסקה)

עכשיו הלגיונות של אור מאצילים אור של אהבה ורצון טוב מכל רמה נעלה של המישור האלוהי, הקוסמי של האני הנני- כל מה שיש. מטריצה ​​זו היא הגוף האלוהי האוניברסלי שבתוכו כל חלקיק של חיים מהלך, נושם, ויש לו חלק בתוכנו.

זרם חסר תקדים זה של אהבה אלוהית זורם דרך הרשת האלוהית המשותפת שלנו ומציף את כדור הארץ בברכה לכל גבר, אישה וילד. כשהמתנה הזאת של אהבה אלוהית רוחצת את כדור הארץ, כל חלקיק וגל של חיים על פני כדור הארץ מורם לתוך סדר גבוה יותר של הוויה. (הפסקה)

האור של האל עכשיו זורם לתוך הגוף הנפש, התודעה, המודע ומודעות-העל ומבנה המוח הפיזי של כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ. מתנה זו של אור האל שלנו, מפעילה את מרכזי המוח הרוחניים שלנו. 

באמצעות פעילות זו של אור, בלוטות יותרת המוח, וההיפותלמוס של כל אדם משוחזרות לפוטנציאל המלא האלוהי שלהם. בנתינת מתנות אלה של אור, לכל אדם, מתאפשר לעמוד בתדירות גבוהה יותר של תודעה אלוהית. פעילות זו של אור, מרפאת את מה שמנע את האנושות מלהתייחד עם נוכחות האני הנני וצבא השמים.

נוכחות האני בתוך כל אדם בלהבת לבו , יוצרת מרחב מקודש שמאפשר לאדם לפתוח צ'קרת הכתר 5- ממדית שלו . זה מאפשר לכל אחד לתקשר עם נוכחותו האלוהית ועם הקהילה של מישור גן העדן ברמה מודעת, כדי להגיע גבוה יותר לתודעת המשיח שלו.

כפי שאני מחזיק את מוקד תשומת הלב שלי באור האל, כך הוא זורם דרך מבנה המוח  של כל אדם, ואני רואה בבירור את הגוף הפיזי, האתרי, מנטלי, רגשי של האנושות השלמה שמוצף באור הזוהר של האל.

אור זה הוא רב ממדי, רב פנים, זורם ומתרחב לכל תא בגוף של האנושות ומאפשר לנוכחות האני הנני של כל אדם לקחת שליטה מלאה על חוויה זו. עכשיו, כל זה נמצא בהכנה. נוכחות האני הנני של כל אדם על פני כדור הארץ תשתתף ברמות פנימיות וחיצוניות בפעילות זו של אור, שתעלה את תודעת ההמונים ותסייע לכל נשמה סוררת לעבור מתודעה של הפרדה לתודעה של אחדות וכבוד לחיים. 

ואני אומר: "אני אוהב את כל החיים ללא תנאי !"

אני ממשיך לנשום בקצב ועמוק. לגיונות של אור בכל רחבי האינסוף איתי עכשיו כשאני מברך את הרגע הקדוש הזה מתוך השלום של נוכחות האני הנני שלי. אני אחד עם כל החיים. עכשיו אני מבין שאני אחד עם האנושות כולה ויחד אנו עומדים שוב כגוף קולקטיבי -5 ממדי, כשמש נוכחות האני הנני על פני כדור הארץ.

עכשיו אני מגיע עד לאינסוף התודעה האלוהית שלי. כאשר אני מורם, כל האנושות מורמת איתי. בתדר זה של תודעה אלוהית, הרצון החופשי של האנושות הופך לאחד עם רצון האל, והתודעה האלוהית של האנושות מגלה את האמת העמוקה שאנחנו אחד. תודעה גבוהה זו פועמת עם אהבה אלוהית והוקרה לכל חיים.

בתוך החיבוק של תודעה אלוהית, 
האנושות חווה אוקיינוס ​​אינסופי של אור שזורם משמשות מעבר לשמשות שמעבר לשמשות 

וכל אדם יודע: 

"אני הנני אשר אני הנני". 
אני הנני הדלת הפתוחה לאוקיינוס ​​השמימי הזה של אור. 
אני האור של העולם, וזה הזמן שלי לשירות גבוה יותר
 לאנושות ולכל חיים והוא בהישג היד ".

עכשיו, האוקיינוס ​​הקוסמי הזה מתעצם באור, זורם ללא הפרעה דרך הגוף הפיזי, האתרי, המנטלי, הרגשי של האנושות. והכל משחררים לאור את כל המחשבות, הרגשות, המילים, הפעולות, האמונות, והזיכרונות המבוססים על תודעה של הפרדה או דואליות.

נוכחות האני הנני של כל אדם עכשיו מאשרת, "כל מה שאני הנני, כשלמות האל זורמת לתוך צ'אקרת הכתר שלי והאל מפגין עצמו דרכי עכשיו על כדור הארץ החדש.

אני חי בשלום על כדור הארץ החדש. אני נח בביטחון אלוהי עליון. אני פותח שער חמש-ממדי של הלב שלי. אני אחד עם האל האב-אם ועם הנהגת האור בכל רחבי היקום. אני מוכן עכשיו לאהוב את כל חיים ללא תנאי! "

באופן מיידי, אני רואה את האמת של כל אדם על פני כדור הארץ. אני רואה כל נשמה סוררת כילד יקר של אלוהים, לא משנה כמה רחוק דפוסי ההתנהגות או חוויות החיים שלהם עשויים להיות . 

אני תופס את כל הבריאות השגויות שלהם והאנרגיות הבלתי מאוזנות שלהם, כאור בראשיתי תמים, והם נכנסים למודעות שלי עכשיו כדי להיות מותמרים באהבת חינם.

אני נמצא בשמחה כדי לברך אחים שלי במשפחת האנושות ואת כל האנרגיה הלא מאוזנות שלהם באותה הדרך שהאל שלי היה מקבל את פניהם. אני מברך אותם באהבה מתוך חיבוק של שלום, ואמון באלוהי.

בתוך שדה הכוח הבלתי מנוצח של אינסוף האהבה של האל אני לוקח נשמות אלו שנפלו לתוך ההוויה שלי, ואני מחזיק אותם בזרועותיי עם אור כמו היו ילד פצוע. הם לא יכולים לשלוט בי בכל דרך, ואני גם לא צריך לפחד מהם או להימנע מהם. אני פשוט מחזיק אותם ואוהב אותם עד שהם ייכנעו לאהבתו של האל, כשהם רוצים בעצמם להצטרף למלכות השמים שפועמת בתוך אלוהות לבי.

כנשמות יקרות אלה נכנעות לאור, התודעה שלהם גדלה והם מתחילים לזכור שהם בנים ובנות של האל. עם הידע הקדוש הזה, הם שוב מוצאים את המקום הראוי להם ביקום. בצו אלוהי מושלם, הם יצאו לחופשי לחיות ולהיות יוצרים שותפים עם הדפוסים של אהבה ואחדות על כדור הארץ החדש.

 (הפסקה)

עכשיו פעילות זו של האור מתרחבת ומתרחבת, ואני מאשר ואומר לכל החיים בכל מקום:

"ילדים יקרים של האל, 
בואו אליי ועלו לאור והאהבה של האל אבינו אמנו ! "

 (חוזר 3 פעמים)

כמכשיר של האל, אני מקבל את הנשמות היקרות הללו לתוך להבת לבי ה- 5-ממדית הסולרית, כך שאני יכול לאהוב אותם בחינם. אני במרחב המקודש עם האל האב-אם שלי, וכאשר האחים הסרבנים שלי נכנסים ללהבת לבי, הם גם כן נמצאים במרחב המקודש עם האל האב-אם.

עכשיו אני כבר לא מרגיש שהם דחויים ומנציחים את ההתנהגות השלילית שלהם, האחיות והאחים שלי מרגישים מקובלים ואהובים כמו ילדים של האל שהם. מתוך רצון לשחרר את עצמם לאור, הם הופכים להיות אחד עם כל שדות הכוח הגדולים של אור אלוהי זה שבכל הבריאה כולה. אני שמח שנשמות סוררות מוצאות את הדרך חזרה הביתה דרכי ואני משחרר הכל לשלום, יודע את עצמי ואומר:

" נוכחות האני הנני שלי מטפלת בכל חוסר שלמות בצורה מושלמת !"

 (חוזר 3 פעמים)

"האל האב-אם, מהלב המפואר שלך אני באתי לעולם, 
ויום השירות שלי כאן על כדור הארץ הוא באמצעות-החזרה להיות אחד בלב שלך.
 אני מודה לך על הזכות שיש בחיים ובהתגלמות הפיזית שלי בזמן קדוש זה, 
כאשר האהבה האלוהית ודפוסים של שלמות לכדור ארץ החדש מתמקמים על הפלנטה הזו ! "

"בענווה עמוקה, אני מציע לך את גביע התודעה שלי להיות כגביע קדוש,
 שדרכו אור הבריאה יזרום להגשים את התכנית האלוהית לכדור ארץ החדש. 
אני הנני נעלה שלי, מרגע זה והלאה, עם כל נשימה שאני לוקח, 
העצם אותי עם היכולת להקרין את האהבה שלי,
 כנוכחות האני הנני לכל החיים המתפתחים על פני כדור הארץ  וכך הוא ! "

~ אהבה אלוהית מתבטאת דרך התמסרות לאלוהותנו בלב פתוח. דרך אמונה בלב וכוונה של רצון טוב עבור כולם, שהנו ביטוי של  נדיבות וחסד אלוהי ~



באנגלית-סרטון הקשור להעלאת המודעות לאחדות


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים