אני הנני החיים, אני הנני אהבה, אני הנני הכול מהכול שלך

קח היום זמן להיות לבד איתי

 היה כמו ילד קטן מאוד וקבל הכל בשמחה טהורה. ראה אותי בכל דבר. אני הנני כל החיים. אני תמיד נמצא שם, חפש אותי ובוודאי תמצא אותי. אתה אף פעם לא צריך להרגיש לבד. המשך לפנות אליי.

לעולם אל תאפשר לבעיה להכביד עליך. מסור לי את כל דאגותיך ותן לי לשמור אותך , לעודד אותך ולהראות לך את הדרך. התנגדות יוצרת עומס ומתח. עזוב את זה ותן לי לקחת שליטה. נוח באהבה האינסופית שלי. אני הנני אהבה, אני הכל מהכול שלך.

 אני מבין את כל מה שקורה לך. לעולם אל תיסוג מנוכחותי, אלא בוא בענווה אמתית והתקרב קרוב יותר ויותר עד שתרגיש את זרועותיי האוהבות תמיד סביבך.

תמיד יש משהו להיות אסיר תודה עליו

היה רגוע והקשב לקולי השקט בכל הזמנים ובכל המקומות. אין מקום שלא תוכל לשמוע אותו. היה מודע לכך תמיד; המודעות שלך היא ששומרת עלינו קרובים. 

אם תאבד את המודעות שלך אלי תמצא את עצמך נסחף הלאה. לכן שמור על צעדיך, הבא אותי לתוך חייך ומצא שמחה חדשה בכל מה שצריך לעשות.

כל היחס שלך לזה ישתנה ותראה שהעבודה הארצית המייגעת שעשית תקבל ניצוץ שמחה מכיוון שאתה עושה הכול בשבילי, לכבודי ולתפארתי.

בתקופה זו כאשר כל כך הרבה קורה בכל הרמות בעולמך ובסביבתך, הקפד להיות מודע לי ואל תיתן לשום דבר לגרור אותך מטה. זכור - תמיד יש על מה להיות אסיר תודה.

להיות אור בעולם החשוך הזה

תן לאור שלי בך ולרטט היפה שלך להאיר לכולם כדי שיוכלו להרגיש זאת כאהבה. היה אור בעולם החשוך הזה, אור שיאיר את הדרך לאלה שאורותיהם עמומים וצעדיהם מועדים. 

השקט את ההכרה, והיה נוכח בלבבך וכך באותו מצב נפלא של שלווה ורוגע תקרין את אהבתי ואת האור האלוהי שלי. הצורך לזה בעולם גדול מאוד. אתם יודעים מה לעשות כדי לעזור, אז עשו זאת ללא היסוס כבר היום.


ללכת בדרכי הרוח והאמת

ראה אותי בכל דבר והערץ כל מה שנגלה לך. אני שוכן בכל הדברים: בגן, בפרחים, בירקות, בשדות, בביתך, בכל הסובבים אותי, במרכז הווייתך. אני הנני רוח, אני הנני הכל בכל.

כשאתה נמצא במעמקי הייאוש אני ישנו אתך שם, כשאתה נמצא במרומי האקסטזה אני הנני שם; אין מקום שבו אני לא קיים. היה מודע לי תמיד ועשה הכל איתי. כשאתה נעשה מודע אלי בצורה כזו אתה יודע שאין לך אויבים, כי כולכם אחד בתוכי. אני הנני האל - האב ו אם שלך - היום, אתמול, מחר ולתמיד. אתה חלק ממשפחה אחת גדולה. 

קבל את האחדות שלך עם כל האנושות, הבן שאין טוב ורע אלא כולם אחד בתוכי. כשתעלה את התודעה שלך תהיה מודע לכך. בחר ללכת בדרכי רוח ואמת, והשאר את עיניך ממוקדות באור כך שלא תוכל לסטות מדרך הישר הצרה.


ראה תמיד את המטרה לפניך ודע שתגיע לזה ויהי מה אל תהיה חסר סבלנות כלפי עצמך כשאתה מוצא את עצמך עדיין עם תפישות ישנות שאתה נצמד אליהן. באמונה מוחלטת אפשר להתיר את כל מה שיש בך מזה ותן לחדש לתפוס את מקומו.

לעולם אל תשאיר מקום פנוי בלי להחליף את הישן בחדש באופן מידי. זה לא צריך להיות תהליך ממושך; זה יכול לקרות מהר ככל שאתה מאפשר זאת. כשהרצון שלך מספיק חזק, הכל אפשרי ונפלאות מתרחשות במהירות רבה.

ללא אמונה במה שאתה עושה לא היית מגיע לשום מקום. אז תמיד ראה את המטרה שלפניך ותדע שתגיע אליה. זו אמנות החיים, אמנות הביטוי. עליך לדעת זאת ולעולם לא לאפשר לספק להיכנס לשנייה אחת. לדעת זה להתבטא. כשאתה יודע משהו - זה כי ראית בפנים את מה שצריך להוריד לעולם החיצוני וכך הוא. 


סרטון השראה -הדרכה מהעצמי הגבוה
(ניתן לצפייה במסך מלא)


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים