פקח עיניים וראה את האור, פתח אוזניים ושמע את קולי

אלה זמנים של מבדקים ומבחנים גדולים עבור כל אחד בעולם -

  כעת אתה זקוק לאמונה בלתי מעורערת חזקה כמו סלע, אך יחד עם זאת גמישות והבנה רבה. אל תנסה להיאחז בישן. צא אל החדש בביטחון ואמונה מוחלטים. זכור שאמונה היא חומר ראיה לדברים שלא נראים.

 יתכן שתצטרך לעשות משהו או לנקוט פעולה כלשהי שאינך בוטח בה. לעולם אל תהסס לעשות זאת בגלל שאתה חושש מההשלכות. 

לפעמים יש צורך לתת למצב שמביא לסערת רגשות מבט כנה, כך שכל מה שמוסתר עמוק בפנים יעלה אל פני השטח וכך שאור האמת יכול להאיר עליו והוא יכול להיות מותמר כך שטוב יכול לצאת ממנו.

 משמעת וציות הם שניים מהשיעורים הבסיסיים שיש ללמוד בחיים בכלל ובחיים הרוחניים הם חשובים עוד יותר. לכן הפסק לבעוט ולהתנגד. היה אסיר תודה תמיד על כל שיעור שנלמד לא משנה כמה קשה הוא נראה באותה עת. כל שיעור שנלמד ללא התנגדות וטינה נושא אותך קדימה במעלה ההר.  

עליך לעשות את הצעד הראשון כלפיי - עליך לבקש את עזרתי 

מתח ועוד מתח באים כשאתה מנסה להסתיר משהו או מתבייש במשהו בך או בחלק מחייך. כשאתה לומד לשים הכל בידיים שלי ולא להחזיק בשליטה כלום, או כשאתה מוכן לחלוק איתי את כל התקלות והמחדלים שלך בחיים, בידיעה שאני העזרה הנוכחת עבורך תמיד - אני אאפשר לך להתגבר על כל הדברים שבעולם הזה, כי איתי כל הדברים אפשריים.

אבל זכור תמיד שהבחירה טמונה בידיים שלך, עליך לעשות את הצעד הראשון, עליך לבקש את עזרתי. אני אף פעם לא כופה את עצמי עליך, אבל כשאתה מבקש את העזרה שלי אני לא מונע ממך כלום.

 שערים נפתחים לרווחה וכל בעיה, כל קושי ניתן להתגבר עליו במינימום עיכוב. למד את השיעורים שלך במהירות, כך שלא יבוזבז רגע נוסף.

 יש כל כך הרבה מה לעשות בכל הרמות, מהנמוך ביותר לגבוה ביותר. בואו נעשה את זה ביחד כך שהכל ייעשה בשלמות אמתית.  עליך לבלות איתי יותר ויותר זמן ולעשות הכל לכבוד התגלות תפארתי. ראה את השלמות של דרכיי ואת הפלאים שמתעוררים לחיים כשאתה הולך בדרכי ועושה את רצוני.

רומם את תודעתך  לתוך דרכי הרוח

נשום את נשימתי. הירגע בה כדי להיות מודע למה שאתה עושה. הרגש את עצמך באחדות מוחלטת איתי, האל שבך. אל תיקח דבר כמובן מאליו אלא היה בתודה נצחית על הכל.

ככל שאתה רגוע יותר, כך אתה מודע יותר לי ולנוכחותי. אז עזוב והקל על כל המתח והירגע באהבתי האלוהית. היה מודע באופן ער לאותו כוח חיים קוסמי הזורם בתוכך וממלא אותך בפירות הרוח.

הבן שברוח שלי אתה לא חי מלחם בלבד, אלא מכל מילה שיוצאת ממני, שחיה דרך הרוח שלך.  לכן התקרב אליי ואני אתקרב אליך. העלה כעת  את התודעה שלך לדרכי הרוח.

אתה צריך לעשות את ההתממשות בפועל

עלי להשתמש בך כידיי ורגלי. זה אתה שצריך להביא למטה את גן העדן שלי עלי אדמות, אתה כמו כל הכלים שלי צריך לעשות את העבודה בפועל. 

אני אתן לך את ההארה וההשראה, אתן לך את הכוח, הוודאות והביטחון, אבל אתה צריך להביא את הביטוי בפועל. לעולם אל תשב ותצפה שהכול ייפול לחיקך.

הקשב ושמע לקולי. נקוט פעולה כשאומר לך לעשות זאת. היה דומם לחלוטין כשאתה לא לגמרי בטוח באיזו דרך לפעול ולחכות לי. תן לתזמון של הכל להיות מושלם לחלוטין, אל תמהר לשום דבר. 

שלב אחר שלב הכל יתגלגל בשלמות אמיתית. לעולם אל תעלה ספקולציות או שיהיו לך רעיונות קדומים שכשאתה עושה זאת, כך אתה גורם למגבלות ואפילו לחסימות. הישאר פתוח מאוד, חופשי ואפשר לי לעבוד דרכך ולהראות לך את נפלאותי לבצע.

פקח עיניים וראה, פתח אוזניים ושמע

הקדש זמן לחפש את הטוב ביותר והתחל לספור את הברכות שלך. צא לגן והסתכל סביבך וראה את נפלאותיי. הרם עיניים לשמיים וראה אותי בכוכבים, בשמש, בירח. 

ראה אותי בגרגר החול, באדמה, בפרח, בעלה. הסתכל ותראה אותי בכל דבר וכל הווייתך תתמלא בשמחה והודיה ולא יהיה מקום לשום דבר שלילי או לא נעים בחייך. פקח עיניים ותראה את האור, פתח אוזניים ושמע את קולי. הכל נמצא שם בשביל כולם לשם הנאה, כאשר הם בוחרים לעשות זאת.

זהו זמן חיוני מאוד, אז תן ממיטבך

זהו זמן חיוני מאוד. אז תן ממיטב יכולתך וראה שהכול אכן בנוי על יסודות חזקים כסלע. אתה תראה שהכל נעשה בצורה מושלמת, ויש יופי והרמוניה בכל הנעשה. שהרטט הנכון נכנס לכל הנעשה.

חפש אחדות והרמוניה בכל הנעשה בחייך. שלא תהיה לך בכלל תחושת טינה או רוגז. עשה את מה שצריך לעשות באהבה ולא משנה כמה עבודה ארצית יכולה להיות כרוכה בזה.

העבודה הארצית הטובה ביותר יכולה להיעשות בשמחה הטהורה ביותר כאשר אתה מעלה את התודעה שלך ורואה הכול באור חדש. דע שהרוח שבה הדברים נעשים היא חשובה. לכן התבונן בעצמך בתשומת לב ועשה הכל באהבה טהורה. עשה זאת עבור החיים שלי. עשה זאת בשבילי. 

https://www.findhorn.org/inspiration/


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים