להיפתח לאור התחיה ולחיים האמתיים

מסר על התעלות ותחייה בכדור הארץ - 

כעת זה הזמן להתבגרות כל המין האנושי. אתם כמין אנושי מרימים את עצמכם למקום חדש של אנושות אלוהית. זה קורה על ידי עזרה מקודשת של הרבה אנשים שבאו להיות חלוצים של חיים חדשים בספרה אלוהית. התעלות אמתית באדם משאירה אותו לגמרי מעבר לתופעות הקשורות לריגוש או היצמדויות לעולם בן-התמותה. כאשר הוא מסיים את חניכת ההתעלות אז אין בו שום תודעת עצמי נמוך בשליטת האגו. חוסר הצמדות מוחלט נרשם בקול ובתנועת האנרגיה שלו.

דבר זה לא אפשרי כרגע עבור כל תודעת ההמון במין האנושי. יש לעבור הכנה נאותה לכך. תהליך ההתעלות במין האנושי אותו בני אדם חווים היום הוא יותר תופעה. בעולם יש יותר מידי הבטחות ומידע כוזב שחוסם את קווי התקשורת של המסטרים הנעלים, המורים שרוצים לתת מידע לאנושות בזמנים אלה. ייתכן והדרך הטובה ביותר היא, לשחרר כל מידע שבא מתקשורים וממה שאתם יודעים על התעלות ולמסור את התפקיד של הבאת המידע רק לידי האני האלוהי שבפנים, דרך אינטואיציה הבאה ממרכז ההוויה שלכם.

הבינו שישנם שני סוגי התעלות שמתרחשים:

----------------------------------------------------

- הסוג האחד הנו חניכת-התעלות. זהו תהליך של הסרת העצמי; האגו של העצמי הקטן לחלוטין, כדי שתודעת-אל תוכל להיעגן במלואה בחניך. בדרגת חניכה זאת, החניך נעשה מסטר והנו הווסת העצמתי של כל המערכת שלו. מי שעובר חניכה זאת, יכול לבחור לעזוב את הפלנטה החומרית לגמרי, כדי לשכון במישור האתרי שמכונה "מלכות השמיים", או להישאר כאן כדי לשרת עם מסטרים מתעלים של האחווה הלבנה, כשהוא ברמת מסטריות מלאה .

- הגישה השנייה של ההתעלות איננה באמת תהליך התעלות ; זוהי רק רמה של הנוכחות הפנימית או הנשמה שמסייעת לאדם להשתחרר מהיצמדות כדי לעורר יותר את תודעתו. זה קורה יותר בקהילה האנושית שנצמדת למודעות חיובית יותר ומכירה בצורך לעזור להתמרת אימא אדמה כדי לעבור לשדה אנרגיה גבוה יותר. אולם, זוהי לא חניכת התעלות אמתית.

חניכת-התעלות אמתית היא התייצבות של נוכחות האל בכם כאני הנני אלוהי, באופן מלא !

תחיית כדור הארץ

-----------------------

כדור הארץ נשטף באור מועצם ורבים מקבלים סוג של התרוממות והתעלות. האור המוגבר של הרטט בפלנטה בא מהלוגוס הפלנטרי (התודעה האלוהית המכילה את כדור הארץ וכל יושביו) כמתנה ענקית ונדיבה לאנושות.

כדי להפיק תועלת מאור זה עליכם להיות מודעים כהוויות, עם חמלה בתודעת איחוד עם כדור הארץ כולו. דרך היענות חומלת זאת לבריאה כולה בכדור הארץ, אתם יכולים להתרומם ולהתמלא בפאר האלוהות עד לרמה הסולרית.

רוב האנושות יכולה לעלות לרמה גבוהה יותר כאשר שליחי האור מתמקדים על תכנית התחייה של כדור הארץ כחזון הגבוה שלהם. החזון הגבוה של הפלנטה הוא להיעשות גוף אלוהי. כבר עכשיו יש תגובה לכך וכדור הארץ מתרומם למקום חדש בלוגוס הסולרי. (התודעה המכילה את כל מערכת השמש)

אנו רוצים שתדעו כל זאת, כדי שלא תהיו מסונוורים מהדרך הקלה שמוצגת בעולם. אתם תוכננתם לחנוך אור אלוהי בכדור הארץ, על ידי תשוקתכם המודעת להיות "בן אלוהי". לשם כך עליכם לחזור הביתה דרך הכרת הפוטנציאל האלוהי שלכם והמקצב שלו ביקום.

ישנם גם צוותי עזרה לכל אלה שנמצאים בדרך חזרה לאור. עזרה זאת ניתנת לכם כדי שלא תסתבכו בקורי מבוכה ואשלייה או דוקטורינות כוזבות. אנו מחפשים את אלה שמשתוקקים לפתח את יכולתם האלוהית בשירות כדור הארץ. חניך אמתי יודע שרק על ידי שחרור מהיצמדות לעולם האשליה עם נכונות מודעת, הוא משיג התעלות אמתית. זה שמשחרר תשוקות ומשרת את החיים בחוסר אנוכיות, מתמלא באור הנוכחות האלוהית ומתעלה.

בחניכה האמתית, אתם כנחנכים מתרוממים עם זהות מודעת לתבונה קוסמית וחוסר היצמדות מוחלט לעולם האשליה. כך אתם נעשים בעלי ערך רב להיררכיה הרוחנית. מי שבוחר בסוג זה של התעלות מקבל את הגמול הגדול מכולם, ליצור את נוכחות האל בהכרה ובלב כעצמי אלוהי על פני האדמה, במישור האתרי. כך הוויית האל משתחררת ודורשת את עצמה מבפנים כלפי חוץ בהתגלמות בחיים.  

(מסר מאחוות האור)

 אוֹר הִנּוֹ הַבּוֹרֵא וְהַבּוֹרֵא מִתְמַמֵּשׁ דֶּרֶךְ הָעוֹלָם שֶׁלּוֹ. הַתּוֹדָעָה שֶׁיּוֹדַעַת זֹאת, הִנֵּה הַתּוֹדָעָה שֶׁבּוֹרֵאת בָּאֱמֶת.

קח מילים אלה לתוך לבך והכרתך והיה בשמחת ההוויה

על מי שהנך באמת, נשמה אלוהית מקודשת :

" אֲנִי הִנְנִי חייך הטבעיים. כאשר הנך מרגיש את נהר האנרגיה שלי, החיים הלא אישיים של העצמי האלוהי בביטוי נעשים חייך.  אתה חי בי  ואז התודעה שלי נעשית התודעה שלך ואנחנו אחד. בתוך עומקי לבך נמצא עולם זה וכאשר אתה נוגע בו , אתה נעשה לחלק מעולם זה פעם נוספת.  

עולם זה נקרא "מלכות האל". זה עולם של אור. הוא מכיל כל דבר טוב ויפה שיש בחיים. שם שוכנת אהבה עבור כל דבר חי.  ניסית למצוא עולם זה בדרכים רבות, אבל אני אומר לך, גע בחיים המקודשים בפנים וחיים אלה יתממשו כעולם של אור. דע שעולם האל נמצא בתוכך ולך לשם.

היכן שאני הנני ישנו, שם אתה ישנו. אנחנו אחד. אנחנו מובטחים האחד לשני כעצמי אלוהי. אתה הנך ההוויה שלי, האור המקודש של האל. אינך צריך למצוא את האל או לעשות כך שהאל יעשה משהו. איני מבצע נסים עבורך, אני כבר ישנו. אני נח בתוך לבך וברגע שאתה אוהב אני הנני שם. כאשר אתה אוהב, אתה מעפיל אלי.  אתה פותח את הדרך עבורי כדי שאני אתגלם כאלוהי. 

חזור לאהבה. אתי כל הדברים אפשריים. כאשר אני הנני קרינת כל החיים בתוך תודעתך, אין בך כל פחד. אתה נעשה לאור-העצמיות השוכן בי. אני נעשה אתה, אנחנו אחד והשמחה אתך. אתה הנך אור  ואתה הנך חיים, ואהבה. אני זוכר אותך רק כך.   לכן אני אומר, התהלך בכל מקום אתי . אל תפריד אותי מכל דבר שאתה רואה ועושה. זכור שאנחנו אחד. זו התמזגות חיי עם חייך ! "
 




המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים