אני הנני עצמי אוניברסלי

 האמת האוניברסלית אומרת :

כל הדברים ביקום מחוברים פנימית באופן אינסופי. כל דבר מייצג את השלם הגדול יותר.

- כל אחד הנו ניצוץ אור ייחודי ששוכן בקביעות בתוך הגוף הרחב שמכונה הכרת-אל, והנו הקיום עצמו.

- כל עולמות השלם  האוניברסלי שוכנים באדם. בן האנוש שמתעורר להווייתו הנרחבת מגלה שהוא ביטוי של הבורא על פני האדמה. 

- התודעה שלך נולדת ושוכנת בתוך גוף מאקרוקוסמי שמכונה הכרת אל ; או ההכרה האוניברסלית.

- האני הנעלה הוא היבט של הישות הראשונית שחווה כעת את עצמה דרך גופך הפיזי.

- אינך נפרד מהאל. מעולם לא הייתי נפרד ולעולם לא תהיה.

- הנך תודעה אינדיבידואלית ששוכנת בתוך גוף הבריאה. אתה חי, נע עם כל הווייתך בתוך רשת של הכרה הנוכחת בכל. אתה תמיד מוכל בתוך גוף של מושלמות שנוצר מאהבה.

- הנך ביטוי של תבונה רב ממדית. התודעה אינה שוכנת בגוף האנושי שלך. גופך קיים בתוך הכרה נרחבת.

- האני הנני הנעלה שוכן בתוך הגוף האלוהי ואתה כעצמי זה הנך שלם מוכלל.

- הנך הסך הטוטלי של כל המחשבות, הרגשות, הפעולות. האמונות שדרכן האל מבטא את עצמו השער הייחודי שאני הנני, ערוץ אנושי.

- האני הנעלה עשוי מאור הבריאה. הוא ראי של אור זה שמשתקף חזרה לאחד שהנו כל מה שיש וכל מה שהנך.

- האני הנעלה הוא מתנה מופלאה של קיום אוניברסלי.

- אתה חוצה עכשיו לתוך מציאות חדשה וחוזר לעצמי השלם הנצחי, נוכחות האל בביטוי, הבורא בקיום.

- מה שנכון עבורך -  נכון עבור האל. 

- כבורא עצמתי, מה שאתה מאמין הנו מה שאתה חווה. 

- כדי לחוות משהו שונה מחיי העצמי שהנך עכשיו, פשוט שנה את התפישות שלך ואז תדע מי אתה באמת !

- כמסטר מואר - אתה חי בנקודת המרכז שלך מתוך העדפה לגבוה ביותר. בכל הצהרה שאתה אומר ובאימות שלה עם חייך, אור אלוהי זורם מממדים רוחניים ישירות דרך מרכז הכתר שלך ואתה נמצא בחיבור עם העצמי הגדול יותר שלך. המהירות דרכה אתה תופש, מבין ופותר מצבים מראה שאתה מתפקד מאינטואיציה אלוהית. אתה מפתח כך מגנטיות לרעיונות רוחניים ותפישת אמת של כל מה שהשדה המגנטי שלך קולט.

- דרך מיקוד יומיומי בעין יחידה של חזון אלוהי - אתה מתרומם לפגוש את העצמי הגדול יותר, שהנו תודעה אוניברסלית שמכוונת את חייך. אתה מתפקד דרך מחשבות חדשות וגבוהות שבאות אליך, ויש לך תחושה של נוכחות אלוהית באופן קבוע בהכרתך הערה. כעת ישנה דרכך זרימה קבועה של כוח חיים וויטלי וליבת הטבע שלך היא מאור וידע של ידיעת כל. הכרה הנוכחת בכל.

- ההכרה שלך תופשת כעת את החיים ממצב מנטלי רגוע - העצמי הנרחב שלך מקבל מידע ממישורים רוחניים כך שההיבט האנושי שלך יכול להבין אותו. אתה נפתח להכרה הגבוהה שלך ומאפשר להכרה גבוהה זאת להיות בהשפעה דומיננטית על כל החיים בעולמך. הכל בחייך מתוזמן באופן אלוהי עבור טובתך הגבוהה ביותר. השחרור שלך לתוך תפישה רב ממדית זאת, מגיע דרך חוסר-הזדהות לעצמי הנמוך.

המגנטיות של העצמי האוניברסלי באה מעוצמת האהבה  -

כוח המגנטיות שלך מושפע באופן המחשבה וההרגשה שלך - לכן אתה בוחר במחשבות גבוהות עם חמלה שמובילות לחיים מגנטיים. אתה נמצא בשליטה מושלמת על החושים שלך ומפתח יחס של נדיבות ושפע בחוויה תמידית של אהבה והצלחה. פועל עם עצמת הרצון הגבוה שלך ועם מיקוד אחד של ההכרה והלב אשר מחזק יותר את המגנטיות והאינטואיציה שלך. עימה אתה מבין את הטבע האלוהי שלך ברמה עמוקה.

דרך נוכחות האל האוהבת, אתה מתואם לאור הבריאה -

האור מאחד את כל הדברים בקיום. אתה מברך את התבונה שזורמת דרך כל היבט של תודעתך הערה. מודה לעצמי הגדול על הרחבת שדה האנרגיה דרך הווייתך דבר שמביא לך השראה והרמוניה לגוף, למחשבות, לרגשות, ולפעולות. ואתה אומר : "נוכחות אלוהית נעלה - אני מודה לך על שליחת אור לתוך ההכרה והלב של האנושות. כך תודעת איחוד מתגלה בהמונים - וכך קורה !"

הצהרות איתן חשוב להדהד בהסכמה -

"החל מרגע זה אני רואה רק את הברכה בכל מה שקורה בחיי. הכל נמצא בתוך תכלית נעלה עבור כל החיים ויש לו משמעות עבור התפתחות הנשמה. כאשר אני אחד ומאוחד עם העצמי השלם שלי בשותפות יומית, אני מובל בנתיב של דלתות פתוחות כל הזמן. הטבע הנקבי והזכרי שלי מאוזן ואני הנני עצמי מאוחד מבפנים כביטוי נצחי החי על פני האדמה."

- אמת אלוהית למימוש מושלם,​ אותה אני אצהיר היום  :

כביטוי נצחי, אני קיימת ותמיד אתקיים - למרות שכבת אנוש אני משנה צורות הרבה פעמים, אני יודעת שישנם רק חיים, שהתודעה שלי מחוברת פנימית כשלם עם כל מה שיש, שכל הדברים ביקום מחוברים פנימית באופן אינסופי ומייצגים את השלם הרחב יותר, שאני הנני חלק אינטגרלי מהשדה המאוחד, ושאני הנני ביטוי של תודעה אוניברסלית ששוכנת בתוך גוף בורא היקום. 

העצמה המגנטית של האל ישנה בתוכי והיא נצחית. אם אני קורנת אהבה ורצון טוב לאחרים, אני פותחת את הערוץ עבור עוצמת האל שתתגלה דרכי יותר. כאשר אני הנני עצמי מגנטי אוהב, אני מקיפה את חיי עם אהבה, שהנה העצמה הגדולה ביותר של היקום. בזאת אני נעשית עצמי אוהב רב-עוצמה באופן טבעי ובלתי נראה~

פתח יומיום את יומך עם המילים :  ~ אני הנני נוכחות מגנטית ! ~

חיה עם ההעדפות הגבוהות שלך ואמת זאת עם מה שנותן לך שמחה. ההתגברות שלך על מגבלות אנושיות מביאה להתפתחות הרוחנית שלך והמסטריות על אנרגיה מביאה לתוצאות נפלאות בחייך ואתה מצהיר ואומר : ~ המגנטיות של האהבה היא תמיד מנצחת, תדרי האהבה גוברים בעצמתם על כל רטטי החומר הדחוס והשלם שאני הנני יותר עצמתי מאשר חלקיו ~





 סרטון להזכרות והעצמה, הצהרת כוונות 
והתבוננות בעקרונות אוניברסליים

(ניתן לראות במסך מלא)

 אני הנני עצמי אוניברסלי


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים