לחיות את האמת של העצמי האלוהי

 בחיבור עם העצמי האל אתה מעורר את הכוח הרוחני שלך. כוח רוחני פנימי מגיע מידיעת האמת בכל מצב. זוהי מתנה חשובה מאוד של תודעה שאתה יכול לקבל מהעצמי האלוהי. במערכת יחסים זאת תוכל לחקור ולגלות את האמת שישנו רק כוח אחד, שמנהל את היקום.

תוכל לגלות מה זה אומר לחיות את האמת הזאת כשאתה נפתח להבנה שלשום דבר לא יכול להיות כוח עליך ולשלוט בך. עם הבנה זו, אתה יכול לשחרר את האשליה שיש משהו להילחם נגדו. 

אתה יודע שכאשר אתה נמצא במגע עם העצמי האלוהי שלך, אז אין מחשבות, אמונות, זיכרונות, אנשים, רגשות, מכשולים, מצבים, או נסיבות חיצוניות היכולות לעצור אותך מיצירת חיים שמשקפים את הפוטנציאל הבלתי מוגבל של העצמי האלוהי שלך. לא יכול להיות כוח חזק ממנו בכל דבר בעולם החומר, הכוח היחיד הוא רוח האל בך, העצמי האלוהי הכל- יכול בתוכך.

בחיבור מודע זה כאשר המרכז-האלוהי שבפנים נפתח, זורמת ממנו אהבה אלוהית טהורה ואנו הופכים להיות אזרחי היקום בשדה כוח שמתרחב מעבר לכדור הארץ. בזמנים מיוחדים אלה הקרניים הסולריות נשלחות אלינו באופן מכוון מהמישור האלוהי, מטמירות אנרגיות שליליות ואז העצמי האל יכול להיוולד בנו כתודעת-על.

העצמי האמתי הוא להבה אלוהית בלב הרוחני שמכילה את שלוש מהויות הבסיס של האלוהות בבריאה; אהבה-חכמה-ועוצמת הרצון. 

לכן, ייעודו של האדם הוא להצית את אור המהות בלהבה הפנימית שלו, לאהוב את החיים כמו האל ולפעול עם החוכמה העילאית שלו דרך יישום הרצון האלוהי המנהל את כל היקום על פי חוקים טבעיים קבועים והתכנית הגבוהה שלו.

כאשר האנושות עוברת שינויים בתהליך התעלות כדור הארץ, רצוי שכל אחד יהיה עם לב מואר. כעת כולנו נכנסים לתוך המסע פנימה כחניכי הרוח כדי להיות אור בביטוי. 

בהבנה שבגלל קרמה שנצברה מחוסר איזון, הלב השופט ראה את העולם בנפרדות, אז המיקוד באור שבלב כזהות האלוהית שלנו שומר עלינו באיזון גם כאשר יש שינויים סוערים מסביב. כך חוק האחד שהנו חוק האהבה מתבסס במהירות בכדור הארץ.

בסרטון זה נקבל מסר ישיר ממרכז הבריאה

נפנים את המילים ואז נעבור להתאמן 

להשגת חיבור עם העצמי האלוהי


אימון רוחני - "האור הגיע ואני נמצא תחת החוק האלוהי"

כאשר אנחנו מוכנים לראות נכון את מהות החיים, מתאמנים על זה ומשיגים את זה, אנו מוצאים שהאור האלוהי הוא כל מה שישנו בבריאה והוא מנהל הכל בסדר אלוהי מושלם דרך תבונה יודעת-כל, שנוכחת בכול והנה יכולת כל.  

בהבנה זאת אנו אומרים :

"אני נמצא רק תחת החוקים האוניברסליים בגלל שאני הנני חלק מהאלוהות האוניברסלית. אני מוכן להסתכל היום על המחשבות שבהכרתי המכחישות חוקים נעלים אלה. אני מוכן להסתכל היום על מה שבאמת ישנו בחיים וכך האור מגיע אלי. ראשית אני מבין שכאשר אני מחזיק ברעיונות כוזבים זה משפיע עליי לראות משהו אחר מאמת אלוהית. כעת אני לוקח צעד אחורה ומשחרר כל רעיון שאני יודע שאינו אלוהי.

אני פותח את לבי והכרתי לתמיכתה של עוצמת האהבה. היום אני מקבל כל מה שאלוהי - כחוק של חיים. זה האימון שלי להיום ! "

נשאל את עצמנו : "האם אנו רוצים חיים רגועים וממלאים ? האם אנו רוצים לחוש בטוחים ולהיות מרוצים מחיינו בשלמות ?"

- אם כן, נצעד צעד אחורה וניתן לעצמי-האל להוביל את הדרך לשם דרך חיבור ללהבה האלוהית. זוהי בחירה באמת הפשוטה במקום באשליה. זו הבחירה בתודעת-גן העדן.

הבחירה היא לזכור שאנחנו תמיד נשארים כמו שהאל ברא אותנו ; מושלמים ואחד אתו, בהכרה ובלב ועלינו לאפשר מושלמות זאת כי זהו יעוד הנשמה וזה הרצון האלוהי שמחייב זאת.

בהתמדה בכך האור הרוחני מתעצם יותר ויותר בכלי האנושי וממלא את כל התאים בתבונתו, עד שהוא מתייצב בלב ובהכרה ולא עוזב יותר.

הבנה נוספת לאמץ : הרצון האלוהי הוא רצוני וחיי נמצאים בחסד תמידי -

תודעה אלוהית לא משנה את דרכיה המושלמות כדי לברך את ילדי הבריאה המתפללים להשלמת מחסורם. אנחנו אלה שחייבים לשנות את דרך החשיבה האנושית במטרה לקבל חסד אלוהי. אנו נעשים צייתנים לרוח הפנימית שהנה בעלת חכמה לא מוגבלת ומאמצים את דרכיה.

היום נתחיל עם ההבנה הבסיסית שהאלוהות לא נענית לרצונות פרטניים ותשוקות אנוכיות. לכן עלינו לאמץ אך ורק את הרצון האלוהי שרואה את החיים במושלמות ולציית להכוונת הרוח גם אם זה לא מספק את מילוי רצוננו האישי.

בגישה זאת אנו מקבלים בשלווה את מה שנפתח בחיינו. יודעים שהכול קורה בתזמון מושלם, בקלות ולטובת הכל. נמדוט על המילים הבאות המופנות אל עצמיותנו האלוהית ונהדהד אתם בהבנת החוק האלוהי ובהסכמה כשאנו אומרים:

" נוכחות אלוהית, האני הנעלה שהנני ; לא את רצוני אני רוצה לממש אלא רק את רצונך. אינני מבקש/ת לממש את תשוקותיי, האמביציות שלי ותקוותי. אני רק מאפשר לך לממש דרכי את רצונך, חסדך והכוונתך.

יותר אינני מתפלל או מבקש שתעשי משהו עבורי אלא אומר בהבנה שמכירה במורשת הטבעית שלי - השתמשי בי! ממשי את עצמך דרכי כך שרצונך ייעשה לטובתי ולטובתם הנעלה של כול הנוגעים בדבר. שחררי אותי מכל תשוקה אישית. הראי לי את הדרך שעליי ללכת ואני מבטיח ללכת בעקבות האור שלך כפי שהוא ניתן לי. "

היום נזכור :

העצמי-האמתי חווה בכל רגע את העולם דרכנו כעולם מואר. הוא רואה את האור האלוהי משתקף חזרה מכל דבר עליו הוא מסתכל. כאשר אנו מאמנים את ההכרה וטומנים בה זרעי אמת טהורה, אנו יכולים להתגבר על האשליה ואז לעבור את המחסום ולראות את העולם דרך עיני האלוהי. אנו ערים לכך שהוא חווה שלווה בכל רגע- וכאשר אנחנו נשארים בהזכרות שהאור הוא אנחנו. אנחנו חשים נפלא, שלווה ממלאת אותנו והלב מלא על גדותיו בהכרת-תודה ואני חיים באור ויש לנו מה להציע לעולם.

נוכל להצהיר בהסכמה:

" שלווה, אני חי אתך בהכרת תודה. ואותך אני נותן לעולם. אני מסתכל מעבר למילים ולמחשבות אל המקור הפנימי האינסופי של שלווה שהנה חסד אלוהי בשבילי ואני מכיר בכך ששלווה הנה היבט של אהבה אלוהית, וכמו הכרת תודה זה חייב להינתן כדי להיעשות לחוויה !



המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים