ההתעוררות לזהותך האמתית


הידעת שבהרחבת התודעה של העצמי הגבוה שלך, 
מתחיל מסע של ההתעוררות שלך ושל הגשמה עצמית אמתית ?

כך לקיחת הצעדים למימוש העצמי האלוהי וההבנות שאתה מקבל נושאים אותך קדימה אל אור גבוה יותר, לחופש פנימי גדול. זה האור של חניכה, שמביא גילויים, והבנות חדשות. אתה מתחיל ללמוד לראות את החיים שלך ואת עולמך ממודעות רוחנית, ולא ממודעות המבוססת על אישיות בתפישה מוגבלת, שמותנית בתפישה שהעולם והחיים, טבעי שהם נושאים יחסים של נפרדות מאבק וסבל.

עליך לשאול את עצמך:

האם אני מוכן ללידה חדשה שלי ? לחוות את החיים והתודעה שלי בדרכים חדשות,
כדי להיות יותר שמח, עם יותר אהבה, שלום, יחסים הרמוניים, ושפע בחיים שלי?

האם אני מוכן לשנות את מי שאני חושב שאני,  להשתחרר מעצמי מוגבל, מופרד מאחרים
ולדעת את הפאר של העצמי האלוהי שלי כמי שאני ?

אם אתה מוכן לשינוי הזה, לדעת יותר חכמה, כוח, השראה, וחופש של העצמי האלוהי שלך,  כדי לשחרר כאב וסבל, ולראות את החיים ואת מערכות היחסים בדרכים חדשות שלך, כמובן שזה יסייע לך בכך. הנכונות לכך פותחת דלתות פנימיות ולכן חשוב להיות  כנה עם עצמך בנתיב הזה ולבחור בדרך הגבוהה יותר.

בהתעוררות לזהות האמתית שלך כישות אלוהית, אתה יודע שאתה חזק, חכם, ואינסופי. יש לך יותר ביטחון, בהירות, וחזון. אתה חווה שלווה, הרמוניה, והשראה פנימית יותר גדולה. חרדה, ספקות, ודאגה נעלמים. אתה יכול יותר לאהוב ולכבד את עצמך.

אתה עושה את מה שמתאים לך. אתה לא מונע על ידי משהו חיצוני; אתה נוהג לעקוב אחרי ההדרכה הפנימית שלך. אתה לא נזקק למישהו או תלוי בדברים חיצוניים. אתה יודע שהעצמי האלוהי שלך תמיד יביא לך כל מה שאתה צריך, כשתבקש אותו.

אתה מודרך עם העצמי האלוהי לחוות את ההארה שהופכת את הרגשות שלך, והרצונות שלך לנשלטים על ידי הכרה מוארת, כך שתוכל להתעלות מעל האגו ותוכל לשמור על המודעות עם מציאות גבוהה יותר שישנה, מעבר למציאות שהאגו שלך יוצר.

התעלות מעל האגו שלכם הוא צעד חשוב שקורה בדרך של מימוש עצמי. זה משנה את הזהות שלכם שבה האמנתם שאתם הנפש, הרגשות, ההרגלים, הזיכרונות, והרצונות שלכם. לקבל פרספקטיבה רחבה יותר, שבו אתם יודעים שאתם העצמי האלוהי שלכם.

אתם משחררים את מה שאתם חושבים כעצמי קטן, מבודד, סובל, לעצמי פתוח לפאר וההדר של מי שאתם באמת-כעצמי אלוהי. העצמי האלוהי שלכם הוא החלק הגבוה ביותר והוא חופשי, ללא הגבלה, ויודע-כל. זו מודעות אינסופיות, נצחית, מלאת אהבה אלוהית, ותודעת החיים עצמם.

זה דרך של פנייה ופתיחה לעצמי האלוהי שלכם, שתתעלו מעל האגו - אתם לא צריכים כוח רצון להתעלות מעל האגו שלכם. כאשר אתם פונים לעצמי האלוהי שלכם , הוא יספק לכם את האומץ, ההבנה, האנרגיה, המודעות, ההתלהבות והמוטיבציה שאתם  צריכים לשינוי זה.

אתם שלוקחים צעד זה, נעשים חלק מקבוצה פנימית שמביאה הארה זו לעולם בדרך הרבה יותר גדולה מאשר להתפתח לבד. אתם תעזרו ליצור שינוי חשוב באנושות. מה שאתם נותנים, האנרגיה חוזרת אליכם ומאפשרת לכם לאמץ באופן מלא ולגלם יותר את התודעה של העצמי האלוהי שלכם בחיים.

 *** לפנינו אפשרות בה ניתן לבחור להפנים אמת מוארת עם כוונה 
לשחרור האגו והחלפה והתמרה באני הגבוה, 
באותה נוכחות אלוהית, ניצוץ אלוהי שקיים בכל אחד 
ונושא אתו פוטנציאל של אדם במציאות מושלמת -




המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים