השחרור הגדול של האנושות

בזמן זה של פתיחת שערי אנרגיה, זרם של האור האלוהי מתמזג לתוך סימפוניה מפוארת שרוחצת את כדור הארץ ואת כל החיים שלה בתדרים של חסד אלוהי לריפוי האנושות מכל דבר שנחווהכדור הארץ ממגנט אהבה, הרמוניה, ואיזון אלוהי מכל עולמות השלמות בכל היקום, דרך ילדי האור שלו. 

שלב זה של הכנה נערך עם כל גבר, אישה וילד ברמה תאית, כדי לשלב תכונות אלוהיות של חירות, צדק אלוהי, חופש, ניצחון, והאור של השלמות האינסופית של האל מציף את כדור הארץ. הכוונה האלוהית של זרם זה של האור היא להעלות את הגופים הפיזי, האתרי, המנטלי, הרגשי של בני האדם לתדר גבוה מספיק כדי לפרוץ את חומות האגו האנושי המניפולטיבי המבוסס על פחד. 

קהילה שלמה של עולם גן העדן עומדת בנכונות מחכה להזדמנות כדי לעזור לנו עם היבט זה של התכנית האלוהית. אנו נמצאים בעיצומו של גל של אנרגיות שמימיות חסר תקדים. 

זרם ייחודי זה של האור הוא התוצאה של סינכרוניות מדהימה ומעורבות של מערכים פלנטריים, התפרצויות שמש חזקות, ליקויי ירח ושמש, פעילויות גלובליות של האור שמעוגן על פני האדמה בהיקף של מיליוני עובדי אור ברחבי העולם, דרך שערים אנרגטיים והפעלות אנרגיה בירח מלא, וכמובן תפילות מעומק לבו של כל אדם מודע לזמנים אלה על פני כדור הארץ. 

כך הפלנטה מגיעה לחיבור עם ההשגחה הקוסמית המבקשת להעניק התערבות אלוהית לכל החיים. מתנות רבות עצמה אלה מהלב הקוסמי יעזרו לנו לפרוץ את חומות  האגו האנושי המבוסס על פחד מניפולטיבי שיש לאנושות, כאשר אנו מפנים את הדרך להרחבת נוכחות האני הנני בתוך להבת הלב של כל אדם .
 

קריאות לשחרור האגו האנושי:

נאמר  -

~ דרך התודעה המאוחדת של כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ אני קורא להפעיל את האור הקוסמי בכדור הארץ - אור של שלמות אינסופית ואת התכונות האלוהיות של חירות, צדק אלוהי, חופש, וניצחון בכלל האנושות !
נאמר לעצמנו -

עכשיו אני נושם עמוק ומשחרר את כל המחשבות של היום שלי. אני רגוע ושלוו, נכנס פנימה לאלוהות של הלב שלי ואני אחד עם כל החיים וכאשר אני מורם כל החיים מורמים אתי . 

יחדיו התמודדנו בעבר עם אתגרים קשים בחיים הארציים השונים, והגענו לתהילה של יום חדש זה עם תנופה מלאה כדי להביא  גן עדן על פני כדור הארץ. עם האור הניצחון הוא שלנו ! הניצחון הוא שלנו ! הניצחון הוא שלנו!

האיזון המושלם שלנו יחד חוזר לכדור הארץ, ונוכחות האל עומדת בנכונות, ממתינה להזדמנות לקחת שליטה מלאה על המחשבות, המילים, הפעולות, והרגשות שלנו ועם ידיעה פנימית זו, אני מבין שזאת האחריות של האנושות כולה להפוך להיות ביטוי מלא של "אני הנני הנוכחות שאין עוד מלבדה" וזאת בזמן שאנחנו מגולמים בכדור הארץ. 

דבר זה משמעו שחרור האגו האנושי הנמוך שלנו לאור, דרך שילוב של נוכחות אלוהית בתוך הגוף הפיזי, האתרי, מנטלי, ורגשי שלנו.

מדי יום ומדי שעה, האור האלוהי גדל על פני כדור הארץ. זה מאיץ את האינטגרציה של כל אדם עם נוכחות האני הנני ברמה אטומית וסלולרית. 

כאשר זה מתרחש, כל אלקטרון, כל אטום, כל חלקיק תת-אטומי וגל תדר של הגופים הארציים של האנושות, וכל החללים בין האטומים והמולקולות של הגוף שלנו, נמצאים מלאים באור האלוהי. 

זוהי מתנה ייחודית, הזדמנות קדושה, והיא מוצגת לכל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ, ממש כאן ועכשיו. ועל כך אנו מודים בלב אחד ופעימה אחת. אמן !

אני מהרהר באמת זו וידע מקודש זה מהדהד בתוכי, אני חווה את הלהבה האלוהית  בלבי כשהיא מתרחבת ומתרחבת. האיזון האלוהי של אהבה, חכמה ועצמה שפועם דרך הלהבה המשולשת  בלב שלי עכשיו, עוטף את ארבעת הגופים הארציים שלי.

בתוך החיבוק של להבת לבי, נוכחות האני הנני פוקדת באהבה על האגו הנמוך שלי לשחרר את הגוף הפיזי, האתרי, מנטלי, ורגשי שלי . 

ואני אומר:

אגו אנושי, אני הנני נוכחות האני הנני של ההוויה שלך. אני אוהב אותך, ואני אסיר תודה על ההזדמנות שסיפקת לצמיחה ולמידה במישור פיזי זה, אבל עכשיו זה הזמן בשבילך לשחרר את הגופים הארציים האלה ולעבור לאור.

אגו אנושי, עם העצמה האלוהית והאהבה שאני הנני, אני עכשיו מצוה אותך אל האור.

אגו אנושי , שחרר את הגוף הפיזי שלי, וחזור לאור.

שחרר את הגוף האתרי שלי, וחזור לאור.

שחרר את הגוף המנטלי שלי, וחזור לאור.

שחרר את הגוף הרגשי שלי, וחזור לאור.

(לחזור 3 פעמים)

אגו אנושי , עכשיו אני אוהב אותך ללא תנאי. התעלה עכשיו  לבתי הספר הגבוהים יותר של למידה והפוך לשלמות אלוהית  !

נוכחות האני הנני שלי לוקחת עכשיו צעדים עם סמכות מלאה על ארבעת הגופים הארציים שלי ומרימה אותי באנרגיה, ברטט, ובתודעה לתדרים 5-ממדים של השלמות האינסופית של האל. כאן אני שוכן ונושם בתוכי את נוכחות האני הנני, ואני משיג באופן ברור שאני אחד עם כל חיים.

עכשיו אני יודע שלמרות שהרגליים שלי נטועות בחוזקה על פני כדור הארץ, בו-זמנית, אני אחד עם כל העולמות הנעלים של אור. אני משחרר את האור של האל לכל אינטראקציה פיזית וכימית בתוך הגוף  הארצי, מאפשר את הריפוי ואת השיקום שלי עם האנרגיה שזורמת בין האטומים ובתוך האטומים להיות בריאות תוססת ושלמות אינסופית.

האור האלוהי הזה הוא כל מה שנדרש כדי לרפא את הגופים הארציים שלי והעולם הגשמי כולו של כדור הארץ היקר הזה. אור זה מכיל את כל מה שדרוש כדי לספק מה שנדרש לכל חלקיק של כל תא, אטום, ואלקטרון של חיים על פני כדור הארץ.

עכשיו בתוך נוכחות האני הנני שלי, אני הנני איכויות אלוהיות של חירות, צדק אלוהי, חופש, וניצחון לשחרור האנושות, וכל קשרי האנרגיה בתוך האנושות, הכוללים מערכות יחסים ואינטראקציות של כל האנשים, כל הגזעים, כל הדתות , כל הארגונים, וכל העמים. 

אני משחרר אינטראקציות אלה להרמוניה של סדר גבוה יותר של הוויה, ובכך מרחיב את השפעת נוכחות האני הנני על פני כדור הארץ. אני יודע מציאות גבוהה יותר זו בתוך הלב וההכרה שלי, ואני אוקיינוס ​​שקט של האיכויות האלוהיות הללו שמציפות את כדור הארץ.

דרכי, נוכחות האני הנני שאני , היא מקדש מלא חיים של בריאות מושלמת, נעורים נצחיים, חיוניות, שמחה, והשפע האינסופי של האל.

אני אסיר תודה, אני אסיר תודה, אני אסיר תודה לנצח,

 לאל הבורא האב- האם האהוב - כל היש - האני הנני האלוהי -

 אהיה אשר אהיה -  וכך הוא !!!

המידע בשיתוף זה ניתן לאנושות על ידי ישויות אור ~~ הכוונה האלוהית שלהן היא לעודד, להעצים, לרומם, ולעורר את האנושות כך שזה מאפשר לנו לראות את התמונה הגדולה יותר בזמנים מופלאים, אך לעתים קרובות מאתגרים אלה.



"לגלות את המושלמות המולדת שלנו"
משיכת אור אוניברסלי ממישורי האמת 

   


 

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים