להתמזג עם האני הנני האלוהי

מסר זה מיועד להדרכה לאנושות המתעוררת. הוא מביא אותנו להבנה ובחירה נכונה בחיים בידיעה שאנחנו חווים תזוזה מאוד עצמתית של אנרגיה, רטט ותודעה שעוזר לנו רבות להתעלות מעל לאגו האנושי המושך לעולם החומר -עולם ההישרדות והמאבקים של האישיות המדומה שלנו. אנחנו חווים תזוזה מאוד עצמתית של אנרגיה, רטט ותודעה שעוזר לנו רבות להתעלות מעל לאגו האנושי.

"נוכחות האני הנני" של כל אחד ואחת מאיתנו הכינה אותנו לרגע הזה בחיים, מאז הנפילה שלנו מהחסד האלוהי עידנים לפני שהאגו האנושי הנפרד והמבוסס על פחד שלנו הפעיל עלינו מניפולציה ושליטה.  היבט זה של התודעה של האנושות הביאנו לחשוב שהגוף הפיזי שלנו הוא אנחנו ושמטרתו והסיבה לחיים היא לספק את החושים הפיזיים שלנו. 

התפיסה המעוותת של האגו האנושי שלנו אומרת שכל מה שאדם צריך לעשות כדי לשרוד הוא מתאים, גם אם זה אומר לשקר, לרמות לגנוב, או להרוג. אנו יכולים לראות עדות לכך משתוללת בכל רחבי העולם בזמן הזה.  כל מחשבה, תחושה, מילה, פעולה, ואמונה שיש לנו שאינם מבוססים  על אהבה, אחדות, ויראת כבוד לכל החיים היא חלק מהמניפולציה והשליטה של ​​האגו האנושי המבוסס על הפחד שלנו. אבל עכשיו, הכל השתנה !

"נוכחות האני הנני" של כל אחד ואחת מאיתנו הכינה אותנו לרגע הזה בחיים, מאז הנפילה שלנו מהחסד האלוהי עידנים לפני שהאגו האנושי הנפרד והמבוסס על פחד שלנו הפעיל עלינו מניפולציה ושליטה.  היבט זה של התודעה של האנושות הביאנו לחשוב שהגוף הפיזי שלנו הוא אנחנו ושמטרתו והסיבה לחיים היא לספק את החושים הפיזיים שלנו. 

 כעת נוכחות "האני הנני" - היא העצמי האמתי שלנו ועצמי זה לוקח בעלות על גופינו הפיזי, אתרי, מנטלי ורגשי. ככל שתהליך זה נפתח יותר יום אחר יום, חיינו מותמרים יותר אל תודעת "האני הנעלה " שלנו. אנו משיגים בתודעה שכל החיים הם אחד ושאין כלל נפרדות במציאות של אמת. 

אנחנו מבינים שבכל מחשבה, מילה, הרגשה או פעולה, אנו מוסיפים לאור העולם שלנו. אנו מבינים שהנפרדות הביאה לסבל וכאב בחוויה בכל העולם. הגיע הזמן שנקבל את אחדות כל החיים וזה הזמן לתת לנוכחות הנעלה שלנו סמכות עילאית על חיינו , דבר שמביא אותנו לחוות רמה חדשה של תבונה אלוהית וכבוד לכל החיים.

מאז החל תהליך לידתו של כדור הארץ החדש למרחב קוסמי חדש, בסוף שנת 2012, סוף סוף הושגה תדירות הרטט המאפשרת לנו לפרוץ את כבלי האחיזה המשתקת של האגו האנושי שלנו. זה יוצר מרחב מקודש שיאפשר לנוכחות האלוהית שלנו להתבטא כעצמיות שלנו.  צבאות השמיים עוזרים לחנוך אותנו למדרגה גבוהה יותר של הוויה. 

ברגע שזה נעשה נוכל להתעלות מעל ליכולתו של האגו שלנו לשלוט ולתפעל אותנו אי פעם שוב. אז אנחנו נהיה מסוגלים לאהוב ולהביא היבט נמוך זה של האישיות שלנו לאור. יתכן שזה נשמע טוב מכדי להיות אמתי, אבל זו היא המטרה של התכנית האלוהית מאז השלב הראשוני של הנפילה שלנו מהחסד האלוהי.

בזכות המאמצים של אירועים חסרי תקדים, שמיים וארץ התקרבו.  מאז הלידה של כדור הארץ החדש. פעילויות אלה של האור העלו את האנרגיה, הרטט, והתודעה של האנושות לתדר שיאפשר לאנושות ולצבא השמים להנחיל ניצחון של התכנית האלוהית. תכנית אלוהית זו מתממשת כעת. 

 "נוכחות האני הנני" של כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ מודעת היטב להזדמנות הקוסמית הזו. לא משנה כמה אדם הוא ברמה מודעת או לא, או כמה קשה חוויות החיים הנוכחיות שלו. אנחנו כולנו אחד עם כל אדם יקר בעולם ואלה מאתנו שהם מודעים  למה שקורה בשלב זה, יש לנו אחריות עצומה להפעיל את האור ולהחזיק את המרחב המקודש בשביל האחיות והאחים שלנו.  

מיליונים של  אנשים נעולים בחוויות החיים הכואבות שלהם עד שהם לא יכולים להבין את חשיבות של הפניית האור של האל ברגע מופלא זה על פני כדור הארץ לתוך חייהם. צבא השמים הבטיח לנו שעם הסיוע מעומק הלב שלך ושלי ושל  עובדי האור שהם במספר עצום בכל רחבי העולם, תכנית אלוהית זו תבוצע בניצחון. 

אז כל אדם יטמיע אירוע מופלא הזה ויתחיל לשקף אותו לתוך עולם התופעות שבמישור הפיזי של כדור הארץ.  משך זמן זה תלוי בך ובי, אבל ברגע שזה נעשה כתבנית אלוהית בעולם הסיבה,  שום דבר לא יכול למנוע ממנו מלהתממש בעולם של התופעות הנגלה. 

כעת עם נשימה אחת, פעימת לב אחת וקול אחד של אהבה אלוהית, נתאסף בתודעה עם נוכחות האני הנני של כל איש אישה וילד על פני האדמה כנוכחות מאוחדת אחת.  נמשוך את העזרה של המסטר המתעלה סינט ג'רמין וישויות האור שבמישורי הנצח.  

כל עובדי האור על כדור הארץ הזה שמוכנים להיות הדלת הפתוחה לגל של האור שהגיע ולשתף פעולה אתו, צבא השמים העביר להם כמה הצהרות רבות עצמה שבאמצעותן הם יכולים להעצים באופן קולקטיבי היבט זה של התכנית האלוהית.

וכך נאמר בקול אחד (ברשת הפנימית של מישור הנשמה ) :

" אנא שילחו את התדר המועצם של הלהבה הסגולה עד כמה שהאנושות מסוגלת לקבל בזמן זה. הבעירו את מלוא המומנטום של האש המקודשת דרך, ומסביב לכל אלקטרון כדי לשפר את ההתמרה  מהאגו האנושי, בכל זמן או ממד שהוא ידוע ולא ידוע. 

בטלו תבניות של חוסר מושלמות שנרשמו בגופים האתריים של האנושות ברמת הסיבה, ליבה, תוצאה ורשומה. מלאו את הריק של בריאה שגויה זאת עם תבניות של מושלמות של נוכחות האני הנני, שיפעילו את הצופנים הגנטיים של מלוא פוטנציאל האל שבתוך גופינו הארציים.

שיטפו אותנו בתדרים ה-5 ממדיים של הלהבה הסגולה של מושלמות האל האינסופית דרך כל מחשבה, מילה, פעולה והרגשה שלנו ושל האנושות , כדי שנשקף לא פחות מאשר את החזון המושלם של מלוא הפוטנציאל האלוהי שלנו.  

נוכחות האל הנעלה, סילחי לנו ולכל אדם מקום או מצב מוטעה שנוצר בדרך כלשהיא ואזני את כל החובות שלנו לחיים בכל מקום. אנו מקבלים זאת כדבר גמור שהושלם בניצחון כאן ועכשיו, דרך עצמת האל , נוכחות האני הנני הנעלה וכך הוא !!! "

להתמזג עם נוכחות האל- "האני הנני הנעלה" ולקבל הדרכה פנימית -

כעת עלינו להיות נוכחים בכל רגע של חיינו ולחוש מתואמים עם נוכחות האני הנני לפני שנגיב לאיזה מצב. נוכל להשלים זאת באמירה:   " אני הנני נוכחות האני הנני.  מרמת תודעה זאת, אני שואל איך אוכל להגיב למצב זה בו אני נמצא? 

 איך אוכל להוסיף לאור  של העולם עם המחשבות שלי, המילים, הרגשות, הפעולות, האמונות וההתייחסות ברגע זה ? "

אז עם הקשבה מבורכת, אנחנו נשמע את ההדרכה האלוהית של נוכחות האני הנני שלנו.  בלי ההפרעה של האגו האנושי אותו אנו מתמירים לאור, אנחנו יכולים לתקשר עם נוכחות האני הנני בדרכים עמוקות וחדשות. בעבר, זה היה קשה יותר, אבל כעת הכל השתנה !

 עלינו רק להקשיב ללב שלנו ולבטוח בנוכחות האני הנני.  בדיקה קלה  כדי להבטיח שאנחנו מגיבים להדרכה של נוכחות האני הנני שלנו,  בלי להתחבר לרשומות העבר של האגו האנושי שלנו זה לשאול את עצמנו: 

- " האם תגובה זאת משוחררת מפחד" ?

-  " האם זוהי הדרך החיובית ביותר לנהל מצב זה "? " 

- "האם תגובה זאת מקדמת את הטוב הגבוה ביותר של כל הנוגעים בדבר" ? 

- " האם אני מוסיף לאור של העולם בתגובתי בדרך זאת " ?

אם התשובה לכל השאלות האלה היא לא, אז נדע שההדרכה לא באה מנוכחות "האני הנעלה" שלנו. במקרה זה אנו רק מגיבים לזיכרון ולהרגלים של האגו האנושי שלנו. במקום להגיב מתוך הרגל ישן, עלינו להתמקד בעצמנו ולבקש את הנוכחות הנעלה שלנו להדריך אותנו שוב. 

עלינו לעשות זאת כמה פעמים שצריך עד שנקבל תשובה חיובית לשאלות אלו. 

נוכחות "האני הנני" שלנו היא מאוד מעשית, לכן ההדרכה תקדם אותנו לאפשרויות ופתרונות שמקדמים את חיינו וחיי אחרים. ההדרכה הפנימית של נוכחות "האני הנני" תמיד תשקף כבוד לחיים ואת הטוב הגבוה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר.

הלהבה הסגולה של מושלמות האל האינסופית הנה העצמתית ביותר  שזמינה לאנושות היום והנה כלי שזמין לנו לסיוע בהגברת ההתמזגות של נוכחות "האני הנני" שלנו. להבה זאת הנה האיזון המושלם של להבת הלב הקוסמי בפן הזכרי והנקבי של עצמת הרצון האלוהי עם האהבה האלוהית. להבה אלוהית זאת מבטלת את הרשומות האתריות והזיכרונות שנוגעות לתבניות התנהגות שלילית בנו, שנשארו מאחור על ידי האגו האנושי.

מידע נוסף על התמזגות עם האני הנעלה שלנו

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים