לחוש את אור האהבה שבפנים

התפקיד שלך כנשמה מתעוררת הוא להתאמן שוב ושוב ולהפנות כל מה שאתה מאמין בו לעבר העצמי הגבוה שלך, עם ראש פתוח לקבל את התפישה של ההכרה הגבוהה שלו. הוא יראה לך את התמימות מאחורי מה שנגלה, את האור האלוהי שתמיד נוכח בכל דבר, את האהבה האלוהית מעבר לכל פחד.

אור האל כבר נמצא בך. הוא מעולם לא עזב אותך. רק ההכחשה שלך אותו והאמונה שלך שכל דבר נפרד ממך הביאו אותך לחשוב כך ולהפריד בינך ובין האהבה האלוהית הנצחית ששוכנת בך. כעת הגיע הזמן להכיר את העצמי הגדול יותר שלך ולחזור לאהבה שלו בהכרת תודה ושמחה.

זהו מעגל אהבה שלם ששוכן בך ולא משנה איזה דימויים יש לך על העולם הנגלה לעיני הגוף. אהבה אלוהית זורחת בך כבר עכשיו. אינך צריך לחכות שמשהו יקרה. עליך רק להסיר את החומות להכרה שלך בכך.  

כאשר אתה נפתח לחזון הגבוה , אתה מקבל נס של אהבה אלוהית.

בחר לראות את האור והאהבה מעבר למה שנגלה

אתה הוא זה שנותן לכל מה שאתה רואה את המשמעות שלו עבורך. משמעות זאת שאתה נותן לו קובעת את התגובה שלך אליו וההשפעה שלו עבורך. מעבר למה שנגלה בעולם הדואלי ישנה הסכמה  שזה כך וכך זה מתגלה ומשפיע עליך.

העולם שאתה רואה ושולט בך, נראה כך רק ממה שאתה נתת לו כוח עליך ולא יותר מזה. אם תמשוך את הרצון שלך להאמין בזה כאמתי, אז העצמה שלו עליך תיעלם. עיניך ימשיכו לראות את צורת הנפרדות אבל הכרתך תראה את האור והאהבה שישנם מעבר לצורה.

דרך תפישה מוארת זאת, אתה מושב לאיחוד שישנו מעבר לכל צורה. אין צורך שתסבול, למרות שעולם הסבל מופיע עדיין מסביבך, כאשר אתה שוכן בלב האהבה. נח בעצמי הנעלה ונותן הכל לכל. אז אתה משתחרר.

הצורך בנפרדות נובע מהרצון לחוש מיוחד יותר מאחרים וזה הבסיס של האגו. כדי להשתחרר עליך להפעיל את חוק הסליחה. דע שלמרות שאתה מבקש סליחה מאחרים הם רק מייצגים את מה שאתה מאמין  בו לגבי החיים.

הסליחה על הטעות בחשיבה מביאה לשחרור ממוגבלות ולאהבה ללא תנאי של העצמי האמתי שלך. היום בקש מהנוכחות האלוהית שלך לראות בכל אחד את האור והאהבה שיש בנשמה, מה שהנו  מעבר למה ששגוי ונגלה לך.

זכור רק את האור והאהבה שיש בעצמי האמתי שלך,
 כאשר הוא מתבונן  בכל אחד מבעד לעיני הנשמה שלך. 

ללמוד לראות הכול בתמימות

כל מה שעליך לעשות זה רק לשכון במקום השקט של ההכרה האלוהית שבפנים, להתחבר לחזון הגבוה. חזון אלוהי ניתן תמיד לכל מי שרק מוכן לראות את קדושת החיים כבריאה אחת, כשלם.

לא ניתן להשיג את תודעת גן העדן כאשר יש עדיין חלק בהכרה שלא שוחרר מאשליית הפירוד. הכרה זאת הנה הבית של טוהר מושלם.  כפי שהבורא יצר עבורך לחיות את החיים המושלמים שלו.

בהכרה  אלוהית אי אפשר לשפוט מישהו או משהו. שיפוט הנו ההפעלה של האגו וזה מוביל לפירוד. החזון האלוהי רואה הכל בתמימות טהורה. זה מה שמוביל לאיחוד. הוא האמצעי לרפא את תפישת הנפרדות ולחזור לאיחוד שיש   בהכרה האלוהית.

נכונות אמתית מביאה לרוח האל לחזק את הנכונות להשתחרר מהדימוי השגוי שהפריד בינינו. היום נתאמן את המחשבות שלנו לטיהור עם האור האלוהי, דרך החזון האלוהי. כך אנו נירפא ונרפא את עולמנו.


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים