הכרות עם העצמי האמתי שלנו


אנשים רבים מבקשים להשיג תודעה ערה ולממש את הפוטנציאל הגבוה שלהם.

לשם כך יש לעשות מסע מודע כדי להעלות את ההכרה מהעצמי הרגיל,
 האנושי והמוגבל לעבר העצמי האלוהי. 

במסע זה ניתן להשתמש בכלים כדי להתנסות בתהליך של הרחבת והרמת התודעה . 
זוהי אבולוציה של תודעה שכולנו עושים.

בשלבי ההתעוררות שיש במסע זה אנחנו נפתחים בתחילה לצמיחה אישית, כדי לגלות בתוכנו אישיות חיובית חזקה יותר, שרכשה ניסיון חיים במישור הארצי  ופיתחה כך מצפון מוסרי וקוד אתי של איך לחיות בחברה ולהצליח בתחומי החיים  דרך מיקוד ברצון אישי  כדי להתקדם בכל שטחי החיים.

 בדרך הזאת , האישיות הארצית שלנו מחפשת דרך כדי להתחזק ולהצליח בכל מובן אישי. אנחנו נכנסים לנתיב ההתפתחות האישית הזה, מגיעים לקבל עזרה מאחרים לריפוי וחיזוק האישיות דרך מי שעשה דרך זאת לפניו.

 כולנו עוברים דרך זאת אבל עדיין נשארים עם תפישת עולם מוגבל  בדרך אל פסגת ההכרה  לעבר האושר המושלם. כאשר אנחנו מתקדמים בנתיב החיפוש העצמי, אנחנו מגלים שיש דרך גבוהה יותר בהתפתחות. 

זוהי דרך הצמיחה הרוחנית.

צמיחה רוחנית היא השלב שבו אנחנו עולים מעל להכרה של עצמי נמוך ומוגבל שהשיג הצלחה אישית דרך מודעות לעצמו ולסביבתו הקרובה בלבד. כאן התודעה שלנו נכנסת לרובד הכרה רחב יותר וגבוה יותר.

אנחנו נכנסים לנתיב של היכרות עם העצמי הגבוה שלנו דרך הנשמה. הנשמה היא חלק אלוהי שירד להתגלמויות חוזרות כדי לחוות בסוף הדרך האנושית את האל וכל החיים שברא בתודעת אחדות ערה.

זה נקרא "תחיית התודעה".

כאן, אנחנו כאישיות מפותחת ברמת הנשמה  מגלים את העצמי האלוהי  שלנו.  זה הוא העצמי האמתי שלנו שמבטא את הנוכחות האלוהית  שיש בתוכנו ובכל החיים, דרך בחירה והסכמה מודעת לקבלת הסמכות של הנוכחות האלוהית בחיינו.

כדי להכיר יותר מי אנחנו באמת, עלינו לשים את תשומת הלב תמיד רק בנוכחות האלוהית שלנו שבפנים. נוכחות זאת היא נצחית, כל-יכולה והיא הסמכות היחידה והכוח היחיד שקיים ומנהל את הבריאה  והזרע האלוהי שלה טמון בנו.

כולנו בחרנו באופן רחב לחיות את עולם החומר ואנו יכולים לבחור לחזור להיות הנוכחות האלוהית  שמכוונת את חיינו.  זוהי תכלית הנשמה המתגלמת בכל אדם, לחבר בין שמיים וארץ ולהביא את הבורא שלה לביטוי מודע על פני האדמה.

 דרך עקרון מנחה של " דע את עצמך" אנו משיגים מסטריות אישית על הכרה של תפישת עולם מוגבל כדי לחיות חיים שמחים  עם ראיה רחבה יותר וללא הפרדה בין העצמי האנושי והעצמי האלוהי שלנו.

כאשר האור האלוהי שטמון בנו מתעורר וזוהר דרך התודעה שלנו, זה מביא להכרה שמשחררת את ההזדהות עם האגו שהתפתח  דרך אמונות, זיכרונות, דעות ותפישות שאימצנו בדרך ההתפתחות לעבר העצמי הגבוה שלנו.

בעבודה עם העצמי האלוהי שלנו והאור הרוחני שמזין אותנו אנו חווים את ההארה שלו, האהבה שלו והעצמה שלו.  דרך זאת מסייעת להתמרת האגו ולהתקדמות מהירה.

הארה זאת מגלה לנו שטבע האגו מביא לראיית עולם לא נכונה, מוטעית , שמביאה לעתים לחוסר הערכה עצמית, בלבול, חוסר אושר ואפילו סבל. האגו של האישיות מביא אותנו לחשוב שאנחנו תלויים  בדברים חיצוניים ובאנשים כדי שיהיה לנו טוב. 

אם נבקש ונהיה פתוחים לקבל זאת, העצמי האלוהי שבפנים ישטוף את האשיות שלנו עם אורו. זה אור של חכמה, עצמה ואהבה אמתית. אור זה מנחה אותנו להתמיר ולהתעלות מעל לאגו, כדי להיות אחד עם העצמי הגבוה -האני האלוהי.

 אנו לומדים להיכנס למצב הכרה מואר של העצמי האלוהי ולהתבונן על האגו מהצד ולהתמיר אותו באור הרוחני. אז, האישיות כולה עם הרגשות, המחשבות והתשוקות של העצמי הקטן, נעשית מוארת באור העצמי האלוהי.  כך העצמי הנמוך והמוגבל שהיינו קודם, מתמוסס בהכרה.

 זהו יעוד ההתגלמות שלנו כבני אדם, להשיג הכרה זאת ולממש אלוהות זאת על פני האדמה. למעשה, הקסם הזה כבר נמצא בנו ומה שאנו צריכים לעשות זה להתחבר בהכרה ערה למי שאנחנו ולחיות דרך הכרה זאת כאן ועכשיו  דרך כל מחשבה, הרגשה, דיבור ומעשה שלנו בחיים, כל יום, בכל מצב.

היעוד הגבוה שלנו נפתח בדרך הזאת יותר ואנו מוצאים ששינוי התפישה הרגילה, המוגבלת שלנו מביא אותנו צעד אחר צעד , להיות אדם עם תודעת-על שמממש חיים נפלאים בעולם אוניברסלי חסר גבולות, יחד עם אחיו ואחיותיו, לפי חוק "האחד".  זהו נתיב התפתחות התודעה האינסופית של מקור החיים דרך הבריאה שלו באדם.

1-  להאזנה בקישור לקליפמבוא להכרות עם עצמיותנו האלוהית

2- להאזנה לקליפ: המתנות שאור העצמי מביא




המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים