היה מודע לי בתוכך תמיד, ותן לנשמה להיפתח באור

💦 לתת לנשמה להיפתח באור עם מקצב פנימי של הוויה 💦

היום העצמי האל מבקש שניפתח להבנה, שכאשר אנחנו משיגים היזכרות מודעת של מי אנחנו באמת, אז אש פנימית נפתחת בליבת ההוויה שלנו והלב נפתח לאהבה טהורה הזורמת לכל החיים. השמש העילאית הקורנת במרכז לב ההוויה זורחת ומספקת כל מה שנדרש לחיים טובים ומלאים. כך אנו נעשים לבני-בנות האל האוניברסליים. נשמה מאוחדת ברשת האחד. אז אור ועוצמה של אהבה זורמים מלבנו להגשמה עם מושלמות. 

 נשמתנו נפתחת לביטוי ההכרה האלוהית דרך הלב בכל חוויות החיים ואז הלב בוער באהבה ללא תנאי של הנשמה לביטוי חדש. כך אנו הננו אהבה ללא תנאי בביטוי חופשי ומשוחרר שהנו נביעה טבעית של הנשמה ונעשים חלק יציב בבריאה. כך האלוהי מתבטא דרכנו בחיים בביטוי היוצר שלו בהנאה. 

כשאנו חוזרים הביתה, העצמי האל נעשה  למקצב של הוויה סולרית  המאירה את העולם דרך תודעת אחדות. אז אנו מבינים את האמת האלוהית וחיים אותה להנאת הבורא שמסר לנו את מלכותו הרוחנית ואנו מחוברים למרכז האלוהי שבעומק ההוויה כעולם הסיבה שלנו, מתוכו ניתן לנשמה לחיות כאל חי היוצר את המציאות בכל רגע.  כאן טמונה האמת של מלכות-האל אותה יש לגלם בהכרה ערה - כמציאות אלוהית.

כל יום נתמסר למהות השמחה של אנרגיית החיים וניתן לה לזרום מאצבעות הרגליים עד מרכז הכתר. נחוש את הרוח הקדושה כאימא אוהבת - כל. דרך  הכרת הנשמה בה ניתן להלל אותה ולמקם אותה בלב עמוק פנימה כחיים הנמצאים בנו ובכל דבר בבריאה. 

דרך הבנה זאת אנו נותנים לאם החיים לחבק את "הילד האלוהי" שבפנים. זה משנה את נקודת המבט שלנו למי שאנו כילד זה ומביא כך איזון פנימי והרמוניה מוגברת בתוך החיים המשתקפים. זהו תיאום מודע עם עוצמת האל הנוכחת בכל לאנרגיית החיים האוניברסלית. כך  העצמי האל נמצא באיזון עם החיים. ואנו יומיום הננו אור העולם במקצב ההוויה.

 בתיאום הנשמה עם נוכחות האל שבנו נקבל שהאני הנעלה הוא הדרך, האמת והחיים. אנו הננו ההוויה החיה של נשמת היקום על פני האדמה, אשר מתואמת לאנרגיית האהבה של העצמי החי עמוק בלבנו ואנו נמצאים בשלווה מודעת.

כאן נמצא את עצמנו קיימים כתבניות של אור ואנרגיה. נשלח את ההכרה שלנו החוצה אל תוך ים האור של מישור הנשמה. נתבונן כמה קל זה להתרחב ולהיות יותר ויותר קורן. אנו  מתבוננים פנימה באור הסולרי חווים אותו מסביבנו וחשים חמימות.  כאשר נתבונן באור הסולרי שנע ומתעצם לאור יותר יפה. נדע, שגם אני וגם את/ה  הננו האור היפה הזה....

 💦 ניפתח כעת למקצב ההוויה ונאמר את החזון הגבוה שלנו 

בהרגשת הסכמה עמוקה למסר של העצמי-האל לאלינו :

"  דרך אור הנשמה אני ממוקד/ת כל יום רק בעצמי האמתי וכל פעילות שלי הנה ממנו ובהדרכתו. הוא נותן לי כל מחשבה, הרגשה ומילה לומר.

כך תחושת האישיות הפרטית שלי נעלמה ואני פותח/ת דרך חדשה לביטוי אלוהי בחיים עם עצמי מאוחד הנותן מעצמו לכל החיים באופן שווה. 

ממקום זה אני מדבר/ת ומתקשר/ת בזרימה עם העולם. מממש/ת את החוק האוניברסלי של אחדות ההוויה במקצה האחד." 

💦 בידיעה שאנו מבורכים במצב הוויה זה, נצהיר -

אני חי/ה את הנוכחות שלך בשמחה הרמונית ובהכרת תודה כל יום. לכן אני  פותח/ת כל יום בשחרור זרימת האור האלוהי שלך דרך כל הווייתי. 

השבח והתודה שאתה מעניק לי אהבה ללא תנאי, חכמה, שמחה  ורצון טוב עבור כל חוויה כדי לשרת את החיים כאלוהי/ת על פני האדמה. 

כעת אני נפתח/ת להיות ערוץ לתודעת השפע שלך שמביא שמחה אהבה ואור לעולם ואנחנו אחד בחוויה זאת !"

💦 תרגול יומי  

 העצמי האל אומר: "החיים הם נפלאים,  אבל עליך  להכיר אותם בתוכך

 באופן מודע ואז לחוות אותם "....

יש לתרגל משפט זה דרך  החיים -

 ניתן להחליט על הכרה מודעת למשך יום אחד או יותר  הרואה דרך עיני המתבונן הפנימי את החיים כנפלאים. יש לשים לב מה קורה בעקבות החלטה כזאת. מה התחושה, איך אנשים מתייחסים חזרה כשיש נחישות לראות את החיים במקצב ההוויה האחת.

 בהמשך יש לקחת החלטה מודעת ולעמוד מאחורי החלטה זאת לחיות כך כל יום  דרך התגברות על כל אשליה שאין זה כך.  באותו אופן אם יש מצב בחיים שמפריע וחוזר על עצמו. יש להבין  מה השיעור שיש ללמוד, לשחרר מיד את הקושי לאור ולהתקדם הלאה בנחישות. 

💦 לסיום   -נשהה עדיין באור 

 שזורח בתוכנו וזורם סביבנו בדממה.....

 💦 נסיים בהכרת תודה עמוקה לאור ונחוש הקלה, חופש אהבה טהורה לכל ושמחה שממלאים אותנו....ניתן לתובנות  מהשיעור לצוף להכרה, ולרעיונות לעלות מהלב המאוחד בהסכמה עם ההכרה הגבוהה.


המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים