אשרי מי שפתוח מספיק כדי לקבל את העולם החדש

כל בן אדם אכן עלול ללכת לאיבוד לחלוטין במבוך החיים. אז למה לא לבלות זמן בכל יום לבד איתי, כדי לקבוע לאן אתה אמור ללכת בזמנים משתנים אלה ? 

כשתלמד לעשות זאת, תמצא את הצורך הפנימי העמוק של הנשמה שלך ותשתוקק לבלות איתי יותר ויותר במצב זה של הכרה.  לכן שמור על ערנות וענה כך על הכמיהות העמוקות שלך; לעולם אל תדחוף אותן הצידה בקוצר רוח, ותרגיש שאין לך זמן. אני אומר לך שיש זמן להכול.  

היה פתוח למחשבות חדשות, לרעיונות חדשים, לדרכים חדשות. אתה עובר כעת לחוות את החדש. לכן עליך לצפות לחדש ולהיות מוכן לזרוק הרבה מן הישן דרך החלון. לפעמים זה לא יהיה קל ותצטרך את העזרה שלי כדי לאפשר לך לעשות זאת. 

תן לי להאיר אותך, אל תפחד לנסות משהו חדש לגמרי ולא שגרתי -

 אתה זקוק לחופש הרוח שלי בך, לכן העלה את התודעה שלך, פתח את לבך וקבל את האמת. האמת תשחרר אותך, ואתה תדע את המשמעות האמתית של חופש הרוח הפנימית בחיים עצמם. כעת אתה עובר למישורים חדשים של ידע אוניברסלי, של הבנה עמוקה יותר. 

אשרי מי שיכול לקבל את החדש. מי שהוא צנוע ופתוח מספיק לעשות זאת -

אני המקלט והכוח שלך, עזרה שמאוד נוכחת בעת של מצוקה וטרחה. למד לקרוא לי, להישען עליי, לשאוב ממני, לשים בי את האמונה והאמון שלך. כך אתה תראה כל קושי ובעיה מתמוססים ונעלמים. לי יש את התשובה המושלמת לכל בעיה שלך. חפש אותי  בתוכך ותמצא אותה. 

אל תבזבז זמן להתבוסס בבעיות שלך אלא  התעלה מעליהן. היה בהודיה תמיד על כך שהתשובה נמצאת לפניך כשאתה מרחיב את ההכרה שלך ואתה מאמין שהתשובה נמצאת שם ומחכה שתוציאה לפועל. אתה יכול לפתור כל בעיה פשוט בידיעה שהתשובה קיימת כשאתה יכול להיכנס לדממה, לקחת זמן לחפש  בפנים ולמצוא אותה. הפסק להתרוצץ במעגלים ולהגיע לשום מקום. קרא לי, ודע שאני תמיד כאן אתך, קרוב יותר מנשימה.

זכור, כל הדברים הם חלק מהשלם המושלם; וכל מה שאתה עושה, אומר, חושב ומרגיש הוא חלק מהשלם. לכן אל תגביל את עצמך בשום צורה אלא הרגיש את עצמך מתרחב ומתרחב, נכנס פנימה יותר ויותר. כאן לעולם לא תגיע לגבולות כי אין לך גבול. החיים הם אינסופיים ואתה חלק מהאינסוף. המשך להרחיב את התודעה שלך. 

היכן נמצאת אותה רוח הרפתקאות בתוכך שמאפשרת לך לצאת 

ללא פחד אל הלא נודע עם תחושה של התרגשות אמתית וציפייה?

 הבן שללכת באותה דרך של העולם הישן שוב ושוב לא יביא אותך לשום מקום, ואתה לא יכול לקוות שתצמח כך רוחנית. עליך לרצות ולהשתוקק להתקדם, וכשתקבל החלטה משלך לעשות זאת, אז תקבל עזרה מכל כיוון. המהלך הראשון הוא תמיד שלך. אז אל תבזבז זמן בהתרחקות מהנתיב השמח שאני מציע לך. קח את הצעד הראשון שלך קדימה באומץ ותראה נס על גבי נס שמתרחש בחייך.

 זה אומר שאתה תמיד נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון לעשות את מה שאתה יודע לעשות. אל תדחה למחר את מה שאתה יודע שאתה חייב לעשות היום. כשאתה שם את היד שלך על משהו, תראה אותו נעשה דרכי, לא משנה עם איזו התנגדות אתה מתמודד. אתה אף פעם לא מתייאש ממכשולים כשאתה עמי, אלא רק רואה בהם אבני דרך או אתגרים שיש להתגבר עליהם. 

אתה נשאר יציב כמו סלע מכיוון שהביטחון והיציבות שלך נמצאים בפנים ומחוברים אליי, ואינך מושפע מתנאים חיצוניים ומתוהו ובוהו וסביבך. מה שלא יקרה, אתה לא קם יום אחד ולמחרת נופל. זה המשמעות של להיות אמין ומהימן לחלוטין בדרך הרוח ; עליך להיות חזק ועם אומץ לב. ככל שתטיל יותר ויותר אחריות עליי אתה תוכל להתחזק, עד ששום דבר לא יהיה יותר מדי עבורך להשיגו.

תן תודה נצחית על כל המתנות הטובות והמושלמות שלי  -

תבין שיש לך תמיד את כל מה שאתה צריך והוא זמין לך בכל פעם שאתה צריך את זה. אני יודע את כל הצרכים שלך לפני שאתה בכלל מבקש אותם. אתה נעשה שליח של כל מה שאני מעניק לך; לכן היה שליח טוב. לעולם אל תנסה להחזיק דבר כלשהו לעצמך, אלא השתמש בכל מה שיש לך בחוכמה והבנה. 

הגעת לעולם הזה בלי כלום, ואתה תצא ממנו בלי כלום. כל מה שיש לך אני נתתי לך לנצל עד תום בזמן שאתה נמצא במישור האדמה הזה. לכן תיהנה מהכל ותודה על הכל, אך אל תנסה להיאחז בזה. כל זה ניתן לך בחופשיות; תן אותו בחופשיות לאותן נשמות סביבך. שתף את כל מה שיש לך, וכך תפנה מקום לעוד ועוד להימשך אליך. דע כי כל הצרכים שלך נפגשים אתי בצורה נהדרת, בזמן שאתה חי בשמחה על פי החוקים שלי.

בחיים יש נתיבים רבים כדי לממש את יעוד הנשמה. יש נתיב קל או נתיב קשה קצר או פתלתל. הבחירה הנה בידך.  כדי להתקדם ולהתפתח בצורה קלה, התבונן פנימה וראה מהן החלטותיך ומה אתה עושה כדי להתקדם בחיים.  פתח את יומך והצהר ליקום : " אני בוחר להתפתח בנתיב של שמחה כאשר אני מעניק את המיטב ומרגיש שאני נמצא תמיד במקום הנכון כעצמי המאוחד עם כל החיים. באחדות זאת כל פחד נעלם ורק שמחה נשארת ! "

השראה מהקול הפנימי של העצמי האלוהי

א.קאדי

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים