להתעלות מעל לאגו ולהשיג תודעת-על

 בזמנים מואצים אלה  של כאוס בעולם אנשים רבים מתעוררים יותר לשאול אם יש פתרון להעלאת התדר החיובי ולהביא יותר אור למצבים מטרידים שמתגלים בחיים, בלי לעשות מהפכות בעולם החיצוני ולהיכנס ללופ חוזר של מצבים אלה. שאלות כאלה ואחרות העולות מתוך הנפש מעוררות את הנשמה להיכנס לפעולה ולתת השראה והדרכה דרך העצמי העליון, שהנו האני האמתי אליו הנשמה קשורה. 

בהדרכה זאת כל אחד שמוכן לשנות את ההכרה העצמית שלו ולחוות שינויים מתמירים בחיים, צריך להיות כנוע לעצמי העליון ולאפשר לו לקחת בעלות על המחשבה, הרגש, הדיבור והמעשה בכל מצב בחיים. השלב הראשון הוא התעלות מעל מערכת האמונות של האגו שעד כה ניהלה אותו בחייו. כל האמונות המגבילות שמביאות את האדם לחשוב ללא הדרכת הנשמה ולהאמין שהוא המחשבות, הרגשות וההרגלים האישיים שלו. 

עליו להתעלות מעל מערכת האמונות הישנה שהוא מבודד מאחרים ; עצמי קטן שנדרש לשרוד את החיים בטוב אם יתמזל מזלו.  במקום זאת עליו לאמץ זהות חדשה - להבין שהנו נשמה אלוהית בעלת הכרה קבוצתית שנועדה לחיות בקהילה אוניברסלית ולתת את מתנותיה הייחודיות לכלל בו היא חיה, דרך עיקרון של שוויון זכויות, שותפות ואחווה עם אחרים הנוהגים כמוה.

דרך חיים זאת מנוהלת תמיד בידיעה שהנשמה והעצמי העליון שמנהיג אותה הם אחד במחשבה, בהרגשה ובחוויה. העצמי הנעלה הוא תמיד חופשי מהצמדות לתשוקות המבקשות למלא את החסר.  הוא לא מוגבל ביכולותיו, יצירתי בכל רגע נתון, ויודע כל.  עצמי זה מושיט את מתנותיו תמיד למי שמכיר בו כעצמי המקורי והנצחי שלו ופתוח לקבל את השפע שלו בהכרה מודעת. הוא בעל מודעות אינסופית ונצחית, בעל אהבה לא מותנית. הוא התודעה והחיים ההרמוניים עצמם. 

דרך חיבור לעצמי הזה, אנחנו מתעלים מעל לאגו ומבססים את ההכרה הגבוהה של נשמה אלוהית -

אתו ממוססים את הפילטרים הישנים של המחשבה, הרגשה ואמונות האגו ומאפשרים לקול הפנימי של העצמי הגבוה להדריך אותנו לקבל את מתנותיו ולהישאר במצבי תודעה גבוהים יומיום. אז אנו משיגים הארה, הכרה מורחבת של החיים כמכלול. אז אהבה קורנת מהלב עם אור של תבונה. זה כמובן דורש מאתנו אימון יומיומי דרך כל מצבי החיים, עד להשגת תודעה אלוהית.

בהתעלות קבועה מעל העצמי הנמוך והקטן שהיינו בעבר, אנו מתחילים לראות הכל בעיניים חדשות ולשמוע באוזניים חדשות. אנו מגלים שאין צורך יותר לחוות סבל, פחד, תחושת אובדן וחוסר אונים. בהתעלות מעל כל זה החוויה שמתגלה היא מספקת כל מילוי שהחיים דורשים. אז מחסור לא מתגלה יותר, אם זה בבריאות פיזית, במחשבה חיובית ובהרגשת שלווה. אז תחושת החיים משתנה - מתחושה של סירה המתנדנדת בים, אל התחושה של להיות הים עצמו.

בהתחלה של תהליך המעבר להנהגת העצמי האלוהי שלנו, ייתכן ולא תמיד כל מצב יהיה מושלם. אבל הסבל פוחת. ייתכן שיהיו אתגרים. להיות במצב של מודעות ערה מבקש לעבור התנסויות שיבססו אותה בהכרה ובלב, דרך חיבוק כל החיים ולא משנה איך שהם מתגלים. זאת עד להשגת הארה מלאה ותחיה לחיים אלוהיים של הנשמה - חיים אוניברסליים כאזרחי היקום. 

הצמיחה הרוחנית היא מתמשכת וגדלה כל הזמן, דרך התגובה שלנו לחיים והמאורעות שלהם, דבר שדורש להישאר במרכז בכל מצב ולזרום עם עוצמת היקום והמדריכים המוארים שהוא מזמן לחיינו. בהבנה מוגברת למה דברים קורים ואיך להתייחס לזה בשלווה, כאשר עוזבים דרכים ישנות של חשיבה ואמונה. 

כל אחד מאתנו שמחפש להכיר את העצמי האמתי שהוא נברא אתו, כבר נמצא בנתיב שלו ומודרך דרך הנשמה להשיג אותו כתודעת-משיח (תודעת-על), שהיא תודעת הבורא בבריאה שלו - תודעת-האחד. בכל העמקת החיבור שנעשה עמו ודרך הזדהות עם אפיוניו של העצמי האמתי שלנו בחיים עצמם, אנו נחווה תמיד שלווה, עדינות, הרמוניה, ביטחון, חוכמה וחזון גבוה שמנחה את חיינו לשפע ושמחה. 

בהתמדה בדרך זאת, אחרים סביבנו מושפעים גם הם דרך הדהוד משותף אתנו ודבר זה מרים את הרטט שלנו גבוה יותר. זה מתרחב ואנחנו נעשים משוכנעים שאנחנו עצמי נעלה וחסר גבולות זה. ההכרה שלו מרחיבה את האופקים הרוחניים שלנו לראות שהכול בחיים הנו חוויה אלוהית שמטיבה לכולם כאחד. 

באופן זה גם האור הפנימי גדל וגם האור החיצוני. האור שמטמיר אותנו בהכרה מעל לאחיזת האגו, מביא לנו לגלות במשותף מצבים הרמוניים אותם מקרין לנו העצמי האלוהי. כל כך הרבה מחכה לנו, שהדמיון שלנו עתה קטן מלהכיל אותו. רק כאשר אנו ניפתח יותר ויותר להרפתקה של היצירתיות  המנוהלת על ידי העצמי בעל תודעת-העל, אנו נביא לביטוי של החוכמה והאהבה המוארת שלו בכל שטח בחיים בדרכים שלא חווינו עד כה. תהיה לנו זכות לממש כה הרבה אפשרויות שהעצמי הזה מציע לנו, דבר שניתן ממנו בשמחה ובחופשיות.

 החוויות  שחווים מהדרך עם העצמי האלוהי -

תחושת אהבה שזורמת מהיקום ושורה בפנים, תחושת ביטחון ואמון בחיים. 

יכולת לצלוח כל מצב עם הבנה אינטואיטיבית, ממבט גבוה ומקיף יותר.

מתאפשרת עמידה בכל מצב בלי התנגדות לבאות, או פחד מהלא נודע.

לחיות באומץ את העצמי המודע - מאפשר לבטא את האמת באוזני מי שלא מודע. 

היום נפתח בשלווה ומתנהל בצורה חלקה וזורמת ומביא לתחושת מילוי ורוגע. 

בזרימה עם הרצון הגבוה לטובת כולם, נפתחת השתוקקות להיפתח ולתת עוד.

האיזון בדרך זאת, מתחזק כל יום ותובנות מועילות נכנסות להכרה בקלות. 

החוויות בחיים קלילות ומביאות להבנה מוארת כשיש פחות דרמה ומתח בחיים. 

מושגת בהירות מחשבתית שעוזרת להשיג יעדים הנדרשים בחיים. 

החיים עוברים מבינוניות ליוצאים מהכלל, כאשר מקשיבים לקול הפנימי. 

התפישה משתנה ואירועים נתפשים כהזדמנות לצמוח וכך החיים נעשים קלים. 

החיים מקבלים משמעות עמוקה של יעוד עם תחושת חיות גדולה יותר. 

תחושת הפחד מהלא נודע נעלמת וההספק מהעשייה גדל ומתרחב. 

מושגת תחושה של חמלה, כאשר הלב נפתח להכיל את כל החיים כאחד.

המחשבות נעשות מנחמות ומעודדות ומבטיחות שהכול טוב, כאן ועכשיו. 


     סרטון הדרכה - חיבור עם האני הנעלה 

(ניתן לפתוח למסך מלא)




המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים