העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

 כאן נוכל לחזק ולהבין באופן רחב יותר מה עוצמת המילה "אני הנני" ונוכל ליישם את מה שאנו קוראים ומבינים בחיים עד שנשיג את ההכרה הזאת באופן טבעי ונוכל להתפעל מהתוצאות שיש בהכרה כזאת של אמת ההוויה.

פתיחה - נוכחות האל נקראת אני הנני והנה עוצמת היקום - מה היא עוצמה זאת ?

 נוכחות האל ישנה בתוכך כעצמי בעל תודעה משיחית שנקרא אלוהי, זו היא מהות ההוויה האמתית שלך. זה הטבע של העצמי האמתי שלך. זוהי זהותך האמתית. זה אתה וכל מה שאתה מצמיד למילה זאת כזהותך האמתית עם אמונה ושכנוע עצמי, זה מה שתקבל. זה כך כשאתה מבין שאף אחד לא יכול לומר ולהיות אני הנני במקומך ולהפעיל עוצמה זאת עבורך.

אני הנני הנה עובדה של קיום ההוויה בכל החיים ולדעת זאת הלכה למעשה נותן לך את כל העוצמה כהבטחה מוגשמת. כדי לדעת עוצמה זאת עליך להתמודד עם כוח האגו שבתוכך ולתת ללב שלך להתרכך ולהיפתח. כאשר אתה אומר : "איני יכול לעשות זאת"  או "אין דרך לעשות זאת" עליך לזכור את זהותך האמתית ובהזכרות זאת לומר לאגו: "אני הנני הוא שעושה זאת ללא הגבלה וללא מוגבלות ! " והדרך תיפתח וכך אתה תתעלה מעל לקשיים עם כוח העצמי האמתי שלך. 

האל הנו אני הנני אהיה אשר אהיה ואתה הנך היבט ייחודי של האל. אתה קובע את גורלך ואת האמונה העצמית שלך על ידי דברים שאתה נצמד אליהם עם אמונה שיש לך על עצמך. אם אתה נותן קרדיט לפחד, בקורת או קנאה, או מדבר לא באהבה על אדם אחר אתה מאפשר לעצמך את שבירת הקשר לעצמי האמתי שלך. זה משפיע על כל התאים שלך ואתה נעשה רגיש לרטט נמוך שמביא לכאב. 

כאשר אתה אומר: " אני הנני אחד עם הבורא והבריאה", אתה משפר את הקשר לעצמי האמתי שלך ואת חייך. כאשר אתה מסרב לבנות בך פחד ואתה הולך בעקבות הגבוה ביותר שאתה יודע ושם את ביטחונך בנוכחות האל בחייך, אתה משפר את חייך ומאריך את חייך. 

התודעה שלך היא הדרך עמה אתה משנה את העולם שלך. בכל מה שאתה מצמיד ל"אני הנני", אתה נעשה לדבר זה. כאשר אתה מצהיר עם רגש "אני הנני מואר, בעל השראה, אוהב, הרמוני, שליו, שמח וחזק", אתה מביא תחייה לאיכויות אלה שנחות רדומות בך ונפלאות יקרו בחייך. 

כאשר נשים וגברים עוזרים לך בהשגת חלומותיך, הם משחקים את החלק שלהם והם שליחים שמעידים על אמונותיך ועל מה שאתה משוכנע בו. אתה כותב מחזה ואנשים אחרים מגלמים את חלקם בהתאם לתפישה שלך את המחזה. 

הסוד הגדול

כאשר אתה אומר "אני הנני", אתה מכריז את נוכחות האל שישנה בתוכך. המילה אני הנני פירושה הוויה טהורה, חיים, מודעות, רוח המקור של העצמי, תודעה לא מותנית. זהו סוד שלא גלוי להרבה אנשים, לדעת שכאשר הם אומרים  "אני הנני" הם דורשים את נוכחות האל בתוכם. בהודו המילה זזאת נקראת "אום" והרבה שירים ומנטרות מושרים עם המילה אום. זה חשוב שתדע את המשמעות של המילה "אום" לפני שתשתמש בה.  (בסנסקריט מנטרה - פירושה כלי של מחשבה ) 

נוכחות האני הנני בתוכך הנה עוצמה טהורה, בתולית אשר מסוגלת לתפוש את עצמה באופן אינסופי כקיימת בחיים המגוונים. המילה בתולית מציינת הכרה טהורה או הכרה המוקדשת לאל, כזרם של ים התודעה. בנצרות היא מכונה "הבתולה מרי". יש לזה עוד שמות כמו, "מלכת השמיים", "כוכב הים", "איזיס", "המלכה אסתר" ועוד... הכל מוביל למשמעות של נוכחות האל בעמקי התודעה שלך.

האל, כנוכחות האני הנני הגדול מוליד את הקוסמוס השלם וכל הדברים שמוכלים בתוכו והוא הנוכחות היחידה והעוצמה היחידה שישנה בקיום. כוח זה שנגלה כחיים משתקף בכל דימוי שנגלה ותבונתו האינסופית שוכנת בלב האדם בעמקי תת-המודע. 

אתה יכול לדרוש  תבונת-אל זאת כמדריך שלך לגלות פתרון לכל דבר בחייך כאשר אתה מקבל את האמת שהטבע של התבונה האינסופית הוא להגיב לכוונה שלך ולהדריך אותך ואתה יכול לקבל הנחיה מבפנים בלי עזרה של אדם אחר. 

 כאשר אתה מצהיר אמתות וחש ומאמין את מה שאתה דורש בלי עזרה או שיתוף פעולה עם מישהו אחר. אתה מבטא כך מה שאתה חש כנכון לך. אתה זוכר שמה שאתה מצמיד למילה אני הנני, מופעל  כדי להיות דרך נוכחות האל בך.

עוצמה זאת מכונה "אנוכי, או אני הנני, אהיה אשר אהיה ", שמשמעה "הוויה", "חיים", "מודעות לא מותנית". דרכה כל הדברים נעשים דרך התבוננות עצמית של רוח-האל. זה יוצר מתוך עצמו, נעשה לדבר שהוא יוצר. כך, לפני כל התגלמות והתממשות של רעיונות או תשוקה ליצור שרוצה להתבטא, המודעות הלא-מותנית חסרת הצורה שנקראת אני הנני כעוצמה יוצרת התנתה את עצמה לתוך דימוי של אידאל נחשק.

 האני הנני בתוכך משמעו הוויה, רוח העצמי המקורי שהנו עיקרון החיים. הוא משול לעץ שמניב פרי, נותן את מתנות החיים. האל הוא גם העץ הנותן פרי וגם המתנות כפרי שניתן. כאן אין צורך בעבודה כדי לקבל את המתנה. זה חופשי.  אתה הנך האל, אהיה אשר אהיה. הנך תודעה. הנך בורא ! 

מודעות האדם להווייתו באופן לא-מותנה, מתגלה כאדון או בורא של כל מצב. אם אדם מוותר על האמונה שלו באל כנפרד ממנו, ומכיר במודעות של ההוויה שלו שהיא האל, אז מודעות זאת מתלבשת בדמות התפישה של עצמיותו. בבחירה זאת הוא מתמיר את העולם שלו מהיותו פסולת עקרה לקרקע פוריה. 

המילה שלך הנה התודעה שמממשת -  אל תבזבז זמן בניסיון לשנות את החיצוני. שנה את מה שבפנים, או את הרושם שיש לך ואז החיצוני או הביטוי של זה ידאג לשינוי. כאשר האמת הזאת מתגלה בך, אז אתה יודע שמצאת את המפתח לכל דלת. 

"אני הנני" כתודעה שלך הנה המילה הקסומה שמתגלמת בדמות מה שאתה מודע לו. המודעות הלא מותנית של אני הנני  זו עוצמה טהורה שלא נודעת על ידי שכל בן האנוש, שמחפשת להיות מודעת למצב שהיא משתוקקת לבטא והיא נעשית לזה. כעת עליך לאפשר זאת כשאתה כבורא מגלה את עצמך כעצמי אלוהי בביטוי. (אלוהי משמעו זה האחד שנמשח באור האל, האחד שהתעורר, האחד המואר, החווה הכול כאחד ) 

כאשר אתה משתוקק לזה ואתה תופש את המילה שהאל מוסר לך בהכרה גבוהה זאת, זה מתגלם דרכך בשלמות. אין צורך לספר לאדם אחר על כך אלא רק לתת את עצמך לגדולת האל בך ומה שאתה משתוקק לו מבפנים יבוא למימוש. 

 מה שאתה תבקש בטבע האלוהי שלך ייעשה. זה לא אומר רק לבקש במילים שמבוטאות בשפתיים ובצליל אלא להכיר כאן בנוכחות האני הנני חסרת השם והצורה כבריאות מושלמת, שפע מכל טוב ולחוש שהנך נוכחות זאת בביטוי.

 במודעות האני הנני אין ניגודים כמו עשיר או עני, חזק או חלש, איש או אישה, יהודי או הינדי, או נוצרי…. זוהי תודעה לא מותנית. כדי לחוש שאתה כל דבר שאתה רוצה, עליך לבקש להיות בהכרה חסרת השם והצורה של אני הנני הוויה כדי לבטא את הטבע שלה ללא הגבלה. 

כשאתה מצהיר את זהותך האמתית ומאמין בהצהרותיך אלה, תוכל באמת לחיות את תודעת גן-העדן. מה שאתה מתואם אתו בהכרתך הגבוהה ומאמין בו, אתה נעשה לו. זה האל שמתבטא כתודעה שלך ואין אחר מלבד זה. 

העצמי האמתי שלך חי את החיים במודעות טהורה, כהוויה בקיום, כאל שרוצה להיות דרכך בביטוי מושלם. האל הוא הסיבה היחידה לכול, העוצמה היחידה ליצור משהו בעולם ועליך להוקיר אותו ולחיות אותו בהרגשה, במחשבה בדיבור ובמעשה. להיות אני הנני אלוהי בביטוי כל היום וכל יום. 

התחל בהרגשה שהנך אחד זה

המשך לחיות באווירה מנטלית זאת ואז תמשוך לביטוי את האלוהי שהנו חוכמה, עוצמה של אהבה ותבונה של האל, שנמצאת בתוכך וכך כל עולמך יותמר על ידי אור פנימי זוהר כשמש בהכרתך ובלבך. 

בכל פעם בה אתה חש " אני הנני אלוהי"  בכל מובן, אתה משפר את התודעה שלך עם מה שאתה חושב, חש,  ומאמין בו. שמור על הכרה שחשה שיש לה כבר את הדבר שהיא רוצה, או שהיא הדבר הזה. כך אתה דוחה כל ויכוח פנימי מנטלי שיכול להתנגד לזה. 

 שמור בהכרה על כך גם כאשר אתה מתפלל על משהו מיוחד. עליך לייעל את ההכרה שלך בתודעה שחשה שיש לה כבר את הדבר הזה. עשה זאת בשקט ובאופן קבוע כהרגל עם כל מה שאתה מתפלל עבורו, עד שתשיג שכנוע בתודעה שלך על כך. 

כאשר אתה עושה כך, שום בעיה לא תטריד אותך יותר. אתה משמר את המחשבה וההרגשה ואומר: " אני חש כעת שאני הנני אלוהי וחסר גבולות". כאשר אתה ממשיך לחוש זאת כל הזמן, אתה נעשה לזה. כאשר אתה ממשיך לעשות זאת, אתה תתחיל לחוש שהנך אחד עם האל. כמו שמש בשמיים שמחיה את האדמה, כך ההכרה של נוכחות האל בך מגלה את האדם שאתה רוצה להיות. את האדם השמח, הקורן, השליו, המשגשג, הזורם עם שפע והצלחה. 

סרטון הצהרות - העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני" 

(רצוי לפתוח למסך מלא)



המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים