לפרוץ קדימה לתודעה חדשה



הקדמה - נזמן  לעצמנו את אנרגית אור היקום, כשאנו מביאים את מלוא תשומת הלב לעצמי הפנימי שלנו, משחררים כל מחשבה אודות יומנו ואירועיו, או כל עבודה שאותה עלינו לעשות היום ....   נהיה כאן ועכשיו, רק נוכחים ומודעים. ניתן לעצמנו להחזיר את המודעות שלנו ל-"אני ";לעצמי הגבוה. כשאנו עושים זאת אנו נמצאים ברגע הנוכחי;

 נשים לב לנשימה שלנו. נשים לב לגופנו; נתאם את היציבה שלנו כך שנרגיש יותר בנוח, רגועים…..

יש בתוכנו משהו חי ומודע - המהות של מי שאנחנו. נבקש מאותה מודעות שתהיה יותר גלויה עבורנו, בכדי שנוכל לחוש טוב יותר או לדעת בדרך כלשהי את האנרגיה שנמצאת בתוכנו כמקור החיים שלנו - כחיוניות, כתודעה טהורה….  

נקשיב לקול הפנימי שלנו - הקול האלוהי של הנשמה ונלך בעקבות מילים אלה :

"תן לתחושת העצמי הנעלה להתחזק - עולה מהחלק הפנימי ביותר בהוויה שלך…. שחרר את כל הדרכים בהן אתה חושב שאתה יכול להכיר את העצמי הזה, ופשוט היה שקט לרגע, ותן לעצמי הזה להתגלות. זה בסדר אם יש לך מחשבות על זה - תמונות או רגשות. זה בסדר גם אם לא.   

הזמן את התודעה שבתוכך להתגלות ברגע זה; לעלות לקדמת הבמה. להרפות מהעולם שבחוץ, ולתת לו לזוז  הצידה, להיות פחות מוחשי….הזמן את הנוכחות  האלוהית שהיא החלק הפנימי ביותר בהוויה שלך להיות חלק מהתודעה שלך במציאות הרגילה.  אתה יכול אפילו לחוש את החלק הפנימי ביותר בהוויה שלך כאור שמתעצם ומתחיל להתפשט בתודעה שלך. כך אור התודעה עצמו, נעשה מודע לעצמו…..

תן לנשימה שלך להאט ולהעמיק יותר... להיות חלקה וקצבית  יותר .... וכשאתה שם לב לנשימה שלך, שים לב שאתה יכול להרגיש יותר  את האנרגיה שלך - את אותה תחושת חיים של נוכחות שישנה בתוכך, - כמודעות עדינה זורמת….

אתה מתוודע לתודעה זו שבתוכך  כאור המתפשט ממרכז הווייתך ומקרין עצמו דרך מחשבותיך, רגשותיך וגופך, אתה מרשה לאור זה להפוך למוקד תשומת ליבך.  זהו אור העצמי הגבוה, האור שמביא לגילויים, האור שפותח דלתות, האור שמשחרר, האור שמראה את הדרך. תן לאור זה להאיר ממרכז הווייתך…..

תן לאור זה להקרין דרך כל מה שאתה מחזיק בהכרה, עד שתמונות אלה בתוכך נפתחות לאור , מורמות ברטט, הופכות לחופשיות יותר. תן לאור זה להקרין את  עצמו דרך הרגשות הקשורים לזיכרונות אלה.  האור מתרחב דרך התודעה, דרך הזיכרונות, דרך הדברים שלימדו אותך בעבר על מי שאתה. תן לזה לקרון ולשחרר אותך מהעבר שעצר או הגביל את עתידך.

תן לזה לקרות. הכר שזה אור העצמי, אור האמת נע דרך אמונותיך ומושגיך שאימצת לך בנתיב ההתפתחות. …. זה האור החודר, החושף, שמתמיר. הזמן אותו לעבור דרך הפחדים שלך, דרך המקומות החשוכים ביותר בתת מודע. זה מסיר צעיפי אשליה ופחדים - כשאור ההכרה נע בין המחשבות שלך, משליך אור אפילו במקומות החשוכים ביותר אותם אינך זוכר.... תן לזה לקרות עכשיו....

דע שאין שום דבר שאתה צריך לעשות. אור העצמי  הגבוה עושה את כל העבודה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להפנות את תשומת לבך פנימה, להתחבר לאור זה דרך עיני הרוח שלך, מתמזג בהכנעה עם העצמי שבפנים, פתוח אליו בהשתוקקות לאור המשחרר וזה יעשה את העבודה.... אז אור ההכרה מתחיל לזרוח. 

יש לאור הפנימי רעננות בהירה של אור השמש העולה עם השחר. יש בו את התקווה וההשראה של חיים חדשים, גבוהים ברטט עדין יותר, עמו החיים החופשיים יותר. החיים האלה משתחררים מבפנים, מתהווים…

תוכל להרגיש את פריצת התודעה החדשה, כאילו השמש מתחילה לעלות באופק. אור חדש, חיים חדשים נולדים בתוכך - זוהי הופעת העצמי האלוהי, העצמי האחד כתודעה שלך.  הישאר עם האור הזה. תן לו לצאת ולקרון לעולם.... תן את מה שקיבלת, באהבה.

אתה יכול לדמיין אותו כשמש עולה שהתחילה להאיר את שדה התודעה שלך, מראה לך שהדברים שעיכבו אותך הם רק מחשבות, או מושגים, זיכרונות מהעבר. ולאור התודעה המתעוררת הזו הם אינם עוצרים אותך יותר, אלא במקום זאת סוללים את הדרך להתקדם הלאה.

האור סביבך מתחזק. זה אור העצמי שמתגלה כמודעות חדשה, עולם חדש שנפתח.  נולדת בתוכך תודעה חדשה שמראה לך דרך חדשה. ככל שהמודעות שלך לעצמי האלוהי מתעצמת, אתה מסוגל לחוש את האור שלו שנראה שהוא הולך וגובר. 

המודעות שלך לאור זה הולכת וגוברת. כי זה אור התודעה שתמיד שנמצא בתוכך, יציב, קבוע, מודע, והוא עצם ליבת הווייתך, מקור החיים והאור בתוכך… הרגש את זה ממשיך לצמוח.  האור הפנימי הזה, השמש העולה בתוכך, מתפשטת, מראה לך יותר על כל המחשבות והאמונות והתפקידים ששיחקת וכיצד הזדהית איתם כמי שאתה…. 

החזק את המודעות הכפולה הזו עכשיו, מודעות בהירה של שמש החיים המאירה את התודעה שלך, ומודעות לזה שהיא מאירה את המחשבות, האמונות, המושגים והזיכרונות שלך. זה מאיר אותך יותר…..

שים לב למישור המנטלי ולמחשבות שלך כשאתה נע אל תוך אור גבוה זה ומזדהה אתו. ...אתה יכול לראות עד כמה המחשבות אינן קבועות וניתנות לשינוי. כאילו אתה נמצא באור צלול והמחשבות הם כמו עננים מתחתיך. …   

דמיין באור הזה שהעננים מומסים בדרך כלשהי ושהאור הצלול הזה המאיר במרכז הווייתך, נע בין כל המחשבות, האמונות, המושגים, הזיכרונות, הדימויים, ומבסס עצמו כמוקד העיקרי של התודעה שלך. כך שאתה מתחיל להזדהות עם האור הפנימי הזה כגרעין מקור הווייתך, ולראות את התודעה כמה שהיא.  

כשאתה מאפשר לאור זה להאיר,  אור העצמי נעשה יציב, קבוע…..תן לאור העצמי האלוהי להמשיך להקרין לכל המקומות הסגורים, מוגבלים או תקועים באמונה או מושג מגבילים. הרגש את האור בך מתפשט, נע לאזורים אלה. 

תוכל לחשוב על שטח  מסוים בחיים שבו אתה מרגיש תקוע או שאתה רוצה להיפתח יותר.  חשוב עליו עכשיו ואז תן לאור זה להקרין דרך אותו אזור ולפתוח אותו.

תן לאור הזה להיות בדרך כלשהי נוכח יותר. האור הזה מודע לך. הוא תמיד בתוכך גם אם אתה מזהה את זה או לא.... הפוך ליותר מודע לאור פנימי זה שמנחה אותך תמיד, דואג לך ומראה לך את הבחירות החכמות ביותר, מוביל אותך לחופש שלך. חופש מהמחשבות והמושגים והאמונות שלך שמוכנים לעזוב ולהיפתח לזהות חדשה ; לחיים חדשים. ... 

תוכל להרגיש את האור הפנימי הזה עכשיו. תן לו אישור שיתרחב למלוא היכולת שתוכל לתת כרגע, לכל מה שאתה יכול להיות מודע אליו ; ואז תן לתודעה שלך אישור לחוות את האור הזה…..אתה תהיה בחוויה חדשה של אור זה בחייך וכל שינוי שיתרחש - יבוא בצורה שלווה והרמונית כשאתה נפתח לאור שלך, מרגיש עכשיו את האור,  מאפשר למודעות שלך לאור זה לגדול, להיות גלוי יותר ונוכח במציאות הרגילה. כעת חזור למודעות רגילה -

דמיין את עצמך עושה משהו היום כשאתה מודע לאור פנימי זה חי בתוכך -
 הזמן אותו לכל מצב, והאני  הגבוה מאחל לך יום טוב !


תמונה:

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים

המפתח - איך לחשוב באמת עם תודעת המקור, כעצמי אלוהי באחדות החיים
" כעת הגיע הזמן שתדע אותי במודע; הזמן הגיע לחצות את הנהר ולהיכנס לתוך ארץ זבת חלב ודבש ! אני הנני האחד הלא-אישי, הנני כל מה שישנו. הנני אינסופי וחסר זהות; היקום הוא הגוף שלי, כל התבונה שישנה נובעת מההכרה שלי, כל האהבה שישנה זורמת מהלב שלי "....... מתוך המסר של העצמי האלוהי : החיים הלא-אישיים שלי...(למעבר למסר יש ללחוץ על התמונה)

🤍 העצמי האלוהי - אוסף הדרכות ותרגול 🤍 מעבר לאוספים בלחיצה כאן

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת

שמיים חדשים וארץ חדשה - להיכנס לארץ המובטחת
מסר מאחוות האור --- ילדי האור האהובים של כדור הארץ, כעת אתם והאנושות נעים לתוך רעיון של עולם הממד החמישי. עולם חדש. התודעה האוניברסלית של ההמון מוכנה לקבל רעיון חדש, מושג חדש של האל כאני אלוהי בקיום. זוהי תקופת מעבר שבה האדם יוצא מתוך התחושה האישית לתחושה אוניברסלית.(לקריאה יש ללחוץ על התמונה)

פוסטים פופולריים

הפעלת האש המקודשת המטהרת

השאר את כל הישן מאחור כשאתה מתקדם לחדש והישאר מחובר אלי

שחרר ותן לאלוהי להיות

מסע פנימי לחיבור עם העצמי האלוהי

העוצמה הנצחית של המילה "אני הנני"

חיה באור במלוא עצמיותך, מרגע לרגע

ההתעוררות לזהותך האמתית

התבוננות פנימית על האני האלוהי וקבלת המילה האלוהית

האני שהנני הוא כוח היצירה של כל הבריאה

הצגת מאמרים מהבלוגים הנוספים